Komunikaty PR

Narzędzia finansowe dopasowane do realnych potrzeb rynku

2022-02-02  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.07 MB )

Consumer finance jest obecnie jednym z kluczowych elementów sektora finansowego oraz bankowego polskiej gospodarki. Odpowiedzialne zarządzanie potrzebami konsumentów wymaga bezpośredniej współpracy w zakresie ciągłego kreowania kierunków rozwoju narzędzi finansowych. W ich skład wchodzą zaawansowane strategie digital, jak big data, machine learning czy rozwiązania poznawcze. Odpowiednio sprofilowane narzędzia ułatwiają porządkowanie finansowej rzeczywistości.

Mariaż nowych technologii i ludzkiej intuicji pozwala tworzyć rozwiązania dostosowane do rzeczywistych potrzeb rynku. Jest to możliwe dzięki innowacjom, umożliwiającym testowanie kolejnych wdrożeń eksplorujących dane. Oferta produktowa sektora consumer finance opiera się w głównej mierze na pożyczkach czy kredytach konsumenckich skierowanych do osób fizycznych. W Polsce cały sektor składa się z trzech wiodących obszarów – bankowego, spółdzielczego oraz prywatnego.

Zaawansowane strategie digital, jak analityka oraz eksploracja danych definiują potrzeby konsumentów i pozwalają skutecznie cyfryzować biznes. Dzięki odpowiedniej strategii, możemy zmapować niszowy rynek w odpowiedzi na zmiany regulacyjne, zapewniając klientom odpowiednie rozwiązania. Innym aspektem jest dostosowywanie się do zmieniających potrzeb, dzięki wewnętrznemu zespołowi IT, a także zarządzaniu w oparciu o metody agile. Techniki uczenia maszynowego są wykorzystywane w modelach statystycznych, co z kolei przekłada się na podejście oparte na danych, przyspieszających na przykład decyzję o przyznaniu pożyczki – mówi Agata Lejman, Marketing Manager w AIQLabs, do którego należą marki SuperGrosz oraz „Kupuj Teraz – zapłać później”.

Consumer finance stanowi odpowiedź na bieżące potrzeby codzienności w ujęciu materialnym. Działania operacyjne opierają się natomiast na bezpośredniej kooperacji z konsumentem i zaspokojeniu jego indywidualnych planów finansowych. Sam kontakt musi być oparty na wzajemnym zaufaniu, dlatego tak istotne są odpowiednie ceny, przejrzysty proces ubiegania się o wsparcie finansowe, a także client service, który nie kończy się wraz z podpisaniem umowy. Skuteczne dostarczanie produktów finansowych dopasowanych do zdolności kredytowej i potrzeb konsumentów jest natomiast uzależnione od kondycji całego rynku retail, czyli sprzedawców, producentów oraz dystrybutorów. Wynika to z połączenia przez consumer finance dwóch obszarów – klienta indywidualnego oraz samych produktów.

Sektorem, który jest mocno utożsamiany z rynkiem consumer finance, jest wspomniana bankowość detaliczna. Jej usługi obejmują zarówno produkty finansowe sprofilowane pod indywidualne potrzeby konsumentów, ale również kompleksową obsługę rozliczeń finansowych. W sektor consumer finance wpisują się również produkty inwestycyjne, jak między innymi lokaty czy konta oszczędnościowe. Wiodącą część stanowią jednak kredyty konsumenckie, czyli pożyczki gotówkowe i ratalne, kredyty gotówkowe, karty kredytowe i debetowe, limity na kontach oraz kredyty przeznaczone na konkretne cele.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.