Komunikaty PR

Narzędzia finansowe dopasowane do realnych potrzeb rynku

2022-02-02  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.07 MB )

Consumer finance jest obecnie jednym z kluczowych elementów sektora finansowego oraz bankowego polskiej gospodarki. Odpowiedzialne zarządzanie potrzebami konsumentów wymaga bezpośredniej współpracy w zakresie ciągłego kreowania kierunków rozwoju narzędzi finansowych. W ich skład wchodzą zaawansowane strategie digital, jak big data, machine learning czy rozwiązania poznawcze. Odpowiednio sprofilowane narzędzia ułatwiają porządkowanie finansowej rzeczywistości.

Mariaż nowych technologii i ludzkiej intuicji pozwala tworzyć rozwiązania dostosowane do rzeczywistych potrzeb rynku. Jest to możliwe dzięki innowacjom, umożliwiającym testowanie kolejnych wdrożeń eksplorujących dane. Oferta produktowa sektora consumer finance opiera się w głównej mierze na pożyczkach czy kredytach konsumenckich skierowanych do osób fizycznych. W Polsce cały sektor składa się z trzech wiodących obszarów – bankowego, spółdzielczego oraz prywatnego.

Zaawansowane strategie digital, jak analityka oraz eksploracja danych definiują potrzeby konsumentów i pozwalają skutecznie cyfryzować biznes. Dzięki odpowiedniej strategii, możemy zmapować niszowy rynek w odpowiedzi na zmiany regulacyjne, zapewniając klientom odpowiednie rozwiązania. Innym aspektem jest dostosowywanie się do zmieniających potrzeb, dzięki wewnętrznemu zespołowi IT, a także zarządzaniu w oparciu o metody agile. Techniki uczenia maszynowego są wykorzystywane w modelach statystycznych, co z kolei przekłada się na podejście oparte na danych, przyspieszających na przykład decyzję o przyznaniu pożyczki – mówi Agata Lejman, Marketing Manager w AIQLabs, do którego należą marki SuperGrosz oraz „Kupuj Teraz – zapłać później”.

Consumer finance stanowi odpowiedź na bieżące potrzeby codzienności w ujęciu materialnym. Działania operacyjne opierają się natomiast na bezpośredniej kooperacji z konsumentem i zaspokojeniu jego indywidualnych planów finansowych. Sam kontakt musi być oparty na wzajemnym zaufaniu, dlatego tak istotne są odpowiednie ceny, przejrzysty proces ubiegania się o wsparcie finansowe, a także client service, który nie kończy się wraz z podpisaniem umowy. Skuteczne dostarczanie produktów finansowych dopasowanych do zdolności kredytowej i potrzeb konsumentów jest natomiast uzależnione od kondycji całego rynku retail, czyli sprzedawców, producentów oraz dystrybutorów. Wynika to z połączenia przez consumer finance dwóch obszarów – klienta indywidualnego oraz samych produktów.

Sektorem, który jest mocno utożsamiany z rynkiem consumer finance, jest wspomniana bankowość detaliczna. Jej usługi obejmują zarówno produkty finansowe sprofilowane pod indywidualne potrzeby konsumentów, ale również kompleksową obsługę rozliczeń finansowych. W sektor consumer finance wpisują się również produkty inwestycyjne, jak między innymi lokaty czy konta oszczędnościowe. Wiodącą część stanowią jednak kredyty konsumenckie, czyli pożyczki gotówkowe i ratalne, kredyty gotówkowe, karty kredytowe i debetowe, limity na kontach oraz kredyty przeznaczone na konkretne cele.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce Biuro prasowe
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu
IT i technologie iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
2024-07-01 | 09:00

iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS

iiyama zapowiada nową serię gamingowych monitorów z klanu Red Eagle wyposażonych w 180Hz matrycę Fast IPS o superszybkim czasie reakcji plamki wynoszącym zaledwie 0,2 ms (MPRT).
IT i technologie Showroom VisionCube z Sony Crystal LED
2024-06-27 | 16:15

Showroom VisionCube z Sony Crystal LED

Atutem showroomów jest możliwość przetestowania wysoko zaawansowanych rozwiązań przed zakupem. To szansa na rozmowę z ekspertami, aby pozyskać wiedzę, sprecyzować oczekiwania i na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.