Naświetlacze Factor LED 4M od Lena Lighting w kopalni Holcim
Odpowiednio sparametryzowane oświetlenie stanowi jeden z najważniejszych warunków efektywności i bezpieczeństwa pracy w przemyśle wydobywczym. Dlatego do kompleksu Holcim w Dubie trafiły zaawansowane technologicznie naświetlacze Factor LED o wysokiej efektywności świetlnej.
Rosnące potrzeby kopalni dolomitu i zakładu przetwórczego Holcim, związane z poszerzaniem terenu odkrywkowego, stały się wyzwalaczem zakrojonych na szeroką skalę modyfikacji. Jedną z ważnych zmian okazała się wymiana oświetlenia na terenie kompleksu: w miejscu opraw starego typu, pojawiły się nowoczesne, wysoce energooszczędne naświetlacze Factor LED 4M o mocy 868 W, z których każdy generuje imponującą liczbę 114 000 lumenów.
Factor LED 4M spełniają wszystkie restrykcyjne wymagania dotyczące bezpieczeństwa oraz jakości, oferując wysoką efektywność świetlną. Dzięki temu możliwe jest równomierne oświetlenie dużych powierzchni, co ma kluczowe znaczenie dla utrzymania ciągłości pracy, szczególnie w trudnych warunkach.
Unikalna konstrukcja z odlewu aluminium zapewnia odporność na uderzenia, a zastosowanie pasywnego układu chłodzenia umożliwia oddawanie nadmiaru ciepła wytwarzanego podczas pracy naświetlacza. Factor Led może pracować w podwyższonych temperaturach, sięgających nawet 45°C. Łatwy i szybki montaż pozwala natomiast oszczędzić czas. Wystarczy zamocować lekkie, stalowe ramię do konstrukcji nośnej (ściany, słupa), a następnie wpiąć moduły świetlne. Na jednym uchwycie można zainstalować od 1 do 4 modułów.
- Nasze naświetlacze zostały zaprojektowane z myślą o niezawodności i wydajności w każdych warunkach, co jest szczególnie ważne w wymagającym środowisku przemysłowym. Factor LED 4M zapewnia nie tylko doskonałe parametry świetlne, ale również oszczędność energii, co ma bezpośrednie przełożenie na koszty operacyjne. Cieszymy się, że nasze produkty wspierają działalność Kopalni Holcim – mówi Kamil Baran Head of Product Management
Na terenie kopalni Holcim zainstalowano 27 naświetlaczy Factor LED.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.