Natec Siskin 2 - cicha, bezprzewodowa mysz w atrakcyjnej cenie
Firma Natec prezentuje nową mysz komputerową Siskin 2. Produkt wyróżnia się prostym, ergonomicznym designem i jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych.
Natec Siskin 2 to mysz bezprzewodowa wyróżniająca się potrójnym trybem komunikacji (2x Bluetooth 5.0, USB 2,4 GHz), która oferuje możliwość podłączenia do trzech różnych urządzeń. Zasięg pracy wynosi 10 m. Na pokładzie znalazł się sensor optyczny o rozdzielczości do 1600 DPI. Producent deklaruje, że produkt posiada cicho działające przyciski i automatyczny tryb uśpienia gwarantujący oszczędności energii.
Całość odznacza się ergonomicznym kształtem i zintegrowaną podpórką pod kciuk. Siskin 2 posiada również gumową rolkę przewijania, specjalny przycisk do włączania/wyłączania oraz schowek do przechowywania odbiornika USB. Produkt dostępny jest w trzech wersjach kolorystycznych: czarnej, białej i niebieskiej.
Mysz Natec Siskin 2 dostępna jest w cenie od 52,90 zł.
Specyfikacja:
- Komunikacja: bezprzewodowa
- Interfejs: 2x Bluetooth 5.0 | USB 2,4 Ghz
- Typ sensora: optyczny
- Zasięg maksymalny: 10 m
- Rozdzielczość DPI: 800 – 1200 - 1600
- Ilość przycisków: 3
- Zasilanie: 1x AA (bateria dołączona do zestawu)
- Wymiary DxSxW: 110 x 73 x 44 ± 0.5 mm
- Wymagania sprzętowe: obsługa Bluetooth w wersji 4.0 lub wyższej, wolny port USB
- Wymagania systemowe: Windows 7/8/10/11, Linux, Android, Mac, iOS
Zdjęcia hi res do pobrania tutaj: https://www.mediafire.com/file/hd6rqxe7asbgbs3/Natec+Siskin+2.zip/file
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.