Natec Siskin 2 - cicha, bezprzewodowa mysz w atrakcyjnej cenie
Firma Natec prezentuje nową mysz komputerową Siskin 2. Produkt wyróżnia się prostym, ergonomicznym designem i jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych.
Natec Siskin 2 to mysz bezprzewodowa wyróżniająca się potrójnym trybem komunikacji (2x Bluetooth 5.0, USB 2,4 GHz), która oferuje możliwość podłączenia do trzech różnych urządzeń. Zasięg pracy wynosi 10 m. Na pokładzie znalazł się sensor optyczny o rozdzielczości do 1600 DPI. Producent deklaruje, że produkt posiada cicho działające przyciski i automatyczny tryb uśpienia gwarantujący oszczędności energii.
Całość odznacza się ergonomicznym kształtem i zintegrowaną podpórką pod kciuk. Siskin 2 posiada również gumową rolkę przewijania, specjalny przycisk do włączania/wyłączania oraz schowek do przechowywania odbiornika USB. Produkt dostępny jest w trzech wersjach kolorystycznych: czarnej, białej i niebieskiej.
Mysz Natec Siskin 2 dostępna jest w cenie od 52,90 zł.
Specyfikacja:
- Komunikacja: bezprzewodowa
- Interfejs: 2x Bluetooth 5.0 | USB 2,4 Ghz
- Typ sensora: optyczny
- Zasięg maksymalny: 10 m
- Rozdzielczość DPI: 800 – 1200 - 1600
- Ilość przycisków: 3
- Zasilanie: 1x AA (bateria dołączona do zestawu)
- Wymiary DxSxW: 110 x 73 x 44 ± 0.5 mm
- Wymagania sprzętowe: obsługa Bluetooth w wersji 4.0 lub wyższej, wolny port USB
- Wymagania systemowe: Windows 7/8/10/11, Linux, Android, Mac, iOS
Zdjęcia hi res do pobrania tutaj: https://www.mediafire.com/file/hd6rqxe7asbgbs3/Natec+Siskin+2.zip/file

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.