Komunikaty PR

Netwise S.A. przejął spółkę Atteli. To początek budowy silnej grupy.

2023-05-24  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro Prasowe
GISPartner S.A.

Jana Długosza 60
51-162 Wrocław
media|gispartner.pl| |media|gispartner.pl
+48 605 286 264
www.gispartner.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Notowana na NewConnect spółka Netwise S.A. przejęła 100% udziałów w Atteli sp. z o. o., która od 10 lat wdraża systemy CRM i rozwija aplikacje biznesowe, a od ponad roku koncetruje się na budowaniu kompetencji wokół technologii Microsoft.

Transakcja oznacza ruch w kierunku konsolidacji rynku i budowy grupy Netwise, która posiadać będzie spółki wdrażające systemy CRM w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Po przejęciu przez Netwise polska spółka Atteli będzie funkcjonować na rynku tak jak dotychczas, pod własnym szyldem. Firmy uzyskają̨ wzajemnie dostęp do zaplecza technologicznego, know-how i rynków partnera, przy jednoczesnym zachowaniu odrębności. Usługi obu firm są komplementarne. Atteli będzie realizować projekty mające na celu usprawnienie procesów marketingowo-sprzedażowych z wykorzystaniem Dynamics 365 Marketing, Customer Insights oraz platformy low-code i no-code Microsoft.

Jakub Skałbania, Chief Growth Officer w Netwise zaznacza, że Atteli doskonale uzupełnia kompetencje Netwise i pozwala skupić się grupie również na projektach w niższych segmentach rynku niż Enterprise.

- Umiejętności zespołów Netwise i Atteli wzajemnie się uzupełniają. Dzięki transakcji poszerzyliśmy zakres naszych kompetencji i wiedzy eksperckiej, a także zdolności operacyjne. Spółki w grupie mogą teraz realizować projekty o różnej skali, elastycznie dysponując zasobami. W ten sposób zamierzamy poszerzyć portfolio klientów w Polsce i za granicą - podkreśla Jakub Skałbania

Zdaniem Skałbani Atteli i Netwise mają podobne rozumienie roli konsultantów we wdrażaniu rozwiązań CRM i optymalizacji procesów marketingowo-sprzedażowych - jako ekspertów nie tylko w obszarze technologii, ale również biznesu. 

- Rozpoczynamy nowy rozdział w historii naszej firmy. Liczymy, że efektem połączenia sił będzie rozwój Atteli i wzmocnienie naszej marki. To win-win dla każdego - komentuje Jacek Szafader, CEO Atteli Sp. z o.o. - Do grupy Netwise wnosimy nasze silne kompetencje w obszarze wsparcia procesów marketingowo-sprzedażowych oraz znajomość rozwiązań Microsoft Dynamics 365, a także naszą zwinność projektową i mocny zespół ekspertów. Z drugiej strony uzyskujemy dostęp do możliwości i skali jakie oferuje grupa, co pozwoli nam dostarczać projekty szybciej i w jeszcze lepszej jakości – dodaje, wskazując, że połączenie sił ma też niebagatelne znaczenie przy pozyskiwaniu nowych specjalistów i tworzeniu dla nich bardziej atrakcyjnych warunków pracy. 

Poza tym szef spółki Atteli uważa, że stworzona przez niego firma ma podobną do Netwise filozofię prowadzenia biznesu.

- Przy wdrożeniach priorytetem dla nas również jest dostarczanie mierzalnych wartości dla klienta, skuteczność i bezpieczeństwo projektowe, co oznacza realizację każdego zlecenia o czasie i z dbałością o najwyższe standardy - dodaje.

Fundament dla grupy kapitałowej

Dodanie spółki Atteli do Netwise wzmocni pozycję Netwise i rozpocznie konsolidację firm działających w obszarze CRM w Europie.

Wokół spółki Netwise budujemy grupę, która będzie jednym z trzech najlepszych graczy na rynku dostawców rozwiązań CRM w Europie Środkowo-Wschodniej, z silną pozycją na świecie. Przejęcie Atteli Sp. z o.o. jest ważnym punktem w realizacji tego planu. Tym bardziej, że nadal i jeszcze mocniej skupiamy się tylko na wdrożeniach CRM i low-code w przeciwieństwie do innych integratorów Dynamics, którzy próbują łączyć kompetencje CRM i ERP, często z marnym skutkiem dla Klientów. Cały czas obserwujemy rynek i nie wykluczamy kolejnych ruchów - zaznacza Jakub Skałbania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GISPartner S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.