Newline X - Jak działać skutecznie w nowych warunkach?
Dzięki rozwojowi technologicznemu świat skurczył się do rozmiarów globalnej wioski. Współpraca zespołów z dwóch różnych końców świata może być równie (albo nawet bardziej) skuteczna niż uczestników pracujących w tym samym pomieszczeniu. Poznaj system Newline X, który wnosi komunikację zdalną w firmie na nowy poziom. Oferta znajduje się na stronie AGRAF, polskiego dystrybutora produktów Newline: www.agraf-it.pl.
Kiedy odległość przestaje mieć znaczenie
Newline serii X to więcej niż „monitor interaktywny dla biznesu” - to kompleksowy system do współpracy zdalnej, łączący monitor dotykowy, platformę do wideokonferencji oraz oprogramowanie ułatwiające komunikację na odległość. Włączasz i działasz. Zestaw do wideokonferencji – 2 wbudowane szerokokątne kamery 1080p, zestaw 4 zaawansowanych mikrofonów oraz wysokiej jakości głośniki - zapewniają wrażenie bliskości, wzmacniają poczucie pracy zespołowej i umożliwiają każdemu uczestnikowi pełne uczestnictwo w spotkaniu.
Znajdcie wspólną przestrzeń do pracy
Newline X jest ucieleśnieniem idei Unified Collaboration – zaawansowany technologicznie sprzęt dopełnia oprogramowanie, które wnosi współpracę zdalną na nowy poziom. Newline Workspace zmienia monitor w wirtualną salę konferencyjną – w jednym oknie możesz prowadzić wideokonferencje, wymieniać się plikami i wspólnie pracować na wirtualnym flipcharcie – jakbyście znajdowali się w jednym pomieszczeniu. Zobacz, jak działa Newline Workspace.
Nie rezygnuj ze sprawdzonych rozwiązań
Wiemy, że macie już swoje sprawdzone rozwiązania – dzięki wbudowanemu komputerowi OPS z systemem Windows możecie nadal korzystać z dobrze znanych programów i platform do współpracy zdalnej, jak Skype czy Microsoft Teams.
Wszystko to w rozdzielczości 4K, z niespotykaną głębią obrazu i precyzją dotyku, dzięki technologii Optical Bonding. Model Newline X jest dostępny w trzech rozmiarach:65” (X6), 75” (X8) i 86” (X9). Pełna oferta: www.agraf-it.pl.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.