NFON powiększa swój zespół w Polsce i zatrudnia ekspertów w CEE
NFON, europejski dostawca zintegrowanej komunikacji biznesowej z chmury, przejął część pracowników i działalności Biznes Innovation, który jest jednym z największych partnerów odpowiedzialnych za rozwój sieci partnerskiej NFON w Polsce. Jest to kolejny krok mający na celu popularyzację zintegrowanej komunikacji biznesowej w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz wzmocnienie pozycji rynkowej. NFON rozbudowuje swoją sieć partnerską m.in. poprzez program partnerski NGAGE, a w 2021 roku otworzył również filię w centrum Warszawy. "Biznes Innovation jako przedstawiciel i dystrybutor usług chmurowych Cloudya udzielił nam znaczącego wsparcia w wejściu na polski rynek telekomunikacyjny. Dzięki prowadzeniu przez Biznes Innovation takich działań, jak budowanie sieci partnerskiej, dystrybucja naszych rozwiązań i obsługa klienta, mogliśmy się rozwijać i rosnąć w Polsce z roku na rok" - mówi Gernot Hofstetter, Dyrektor Zarządzający NFON GmbH w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej.
Transakcja ma na celu wzmocnienie sprzedaży rozwiązań do zintegrowanej komunikacji w chmurze dla biznesu, w tym flagowego produktu - Cloudya, inteligentnej platformy do sprawnej komunikacji w chmurze, umożliwiającej prostsze połączenia głosowe, łatwe w obsłudze wideo konferencje i bezproblemową integrację z systemami CRM oraz narzędziami do współpracy zdalnej, a także omnichannellowego narzędzia Contact Center Hub dla biznesu. Rozwój NFON pozwolił na wejście na nowy poziom współpracy z Biznes Innovation. "Do naszego zespołu w Warszawie dołączyli doświadczeni specjaliści od spraw technicznych i opieki nad klientem z Biznes Innovation, co umożliwi nam samodzielne zajęcie się niektórymi działaniami regulacyjnymi i operacyjnymi. Dzięki temu Biznes Innovation może bardziej niż kiedykolwiek skupić się na sprzedaży usług NFON" - mówi Gernot Hofstetter. Krok ten jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie polskich firm na wydajne i zintegrowane rozwiązania chmurowe, które ułatwiają codzienną komunikację. "Z wielką satysfakcją przyjęliśmy otwarcie oddziału NFON w Polsce, podkreślające znaczenie polskiego rynku dla NFON oraz przejście z etapu badacza rynku do budowy dojrzałego biznesu. Stworzona sieć partnerska i doświadczenie naszych specjalistów pomogą przyspieszyć proces budowania pozycji rynkowej i zwiększyć możliwości NFON w regionie. W konsekwencji Biznes Innovation będzie koncentrować się na klientach biznesowych, usługach doradczych oraz oferowaniu zaawansowanych rozwiązań komunikacyjnych w chmurze" - dodaje Krzysztof Burzyński, Partner Zarządzający Biznes Innovation.
NFON prowadzi aktualnie rekrutacje i poszukuje ekspertów w regionie na stanowiska m.in. w działach sprzedaży, doradztwa technicznego, obsługi klienta i marketingu. "Polska jest rynkiem, w którym dostrzegamy ogromny potencjał i wspólnie, we współpracy z Biznes Innovation, oraz naszym zespołem w Warszawie chcemy kontynuować nasz rozwój, pomagając kolejnym firmom w usprawnianiu ich komunikacji biznesowej. Dzięki trwającym w Polsce rekrutacjom i planom zatrudnienia kolejnych osób mamy nadzieję na dalsze rozszerzanie naszej działalności w kraju i regionie" - dodaje Gernot Hofstetter.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.