Komunikaty PR

Nowe partnerstwo DXC Technology i SAP dla szybszego wdrażania innowacji w Polsce

2024-12-02  |  10:25
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kuczyńska
dfusion

Aleja Zjednoczenia 36
01-838 Warszawa
katarzyna.kuczynska|dfusion.pl| |katarzyna.kuczynska|dfusion.pl
503987119
www.dfusion.pl
Do pobrania docx ( 0 MB )

DXC Technology, wiodący globalny dostawca usług IT oraz SAP, globalny lider w dziedzinie aplikacji dla przedsiębiorstw i sztucznej inteligencji biznesowej, ogłosili nawiązanie nowego partnerstwa w Polsce. Jego celem jest wspieranie lokalnych firm w przyspieszeniu ich modernizacji i transformacji biznesowej.

W ramach współpracy, SAP i DXC pomogą klientom rozwijać się w dzisiejszej erze sztucznej inteligencji (AI). Dzięki rozwiązaniom takim, jak DXC Fast RISE dla SAP S/4HANA – pakietowi usług i narzędzi przyspieszających migrację do chmury – firmy będą mogły usprawnić złożone procesy biznesowe, zwiększając skuteczność zarządzania opartego o dokładniejszą informację i uwalniając większą wartości z danych i operacji.

„Polska jest ważnym centrum kompetencji, zarówno regionalnie, jak i globalnie. Zacieśniając lokalne partnerstwo z SAP, a jednocześnie wykorzystując wiedzę branżową ekspertów DXC z całego świata, jesteśmy gotowi pomagać lokalnym klientom w wykorzystaniu transformacyjnego potencjału AI i wspierać ich w realnym rozwoju biznesu” – powiedział Maciej Tomczyk, dyrektor zarządzający DXC Technology Poland.

Współpraca zakłada także wyszkolenie i certyfikację specjalistów, w obszarach kompetencji, dopasowanych do potrzeb organizacji, nakierowanych na odblokowanie pełnego potencjału sztucznej inteligencji oraz sprawniejsze zarządzanie kluczowymi operacjami, przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa IT.

„Partnerstwo w Polsce nie tylko wzmacnia naszą dotychczasową współpracę, ale również gwarantuje, że lokalna pula talentów wzmocni się o kompetencje niezbędne do napędzania innowacji i dostarczania jeszcze większej wartości naszym klientom. Razem angażujemy się we wspieranie firm w osiąganiu sukcesów w erze sztucznej inteligencji” – powiedział Bartłomiej Wołoszyn, channel head SAP Polska.

Nowe partnerstwo opiera się na ponad trzydziestoletniej globalnej współpracy obu firm, która zaowocowała wdrożeniami u ponad 800 klientów na całym świecie w branżach, takich jak usługi finansowe, produkcja, opieka zdrowotna, usługi użyteczności publicznej i sektor publiczny. Inżynierowie i eksperci DXC Technology dostarczają szeroką gamę rozwiązań, które umożliwiają milionom użytkowników końcowych SAP przyspieszenie wdrażania innowacji cyfrowych przez uproszczenie systemów IT i modernizację aplikacji biznesowych. Z ponad 15 000 dedykowanych specjalistów SAP na całym świecie, DXC jest liderem w dostarczaniu rozwiązań SAP. W maju 2024 r. wprowadziła nową usługę DXC Fast RISE with SAP, która umożliwia klientom radykalne przyspieszenie projektów S/4HANA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.