Komunikaty PR

Nowości na 10 urodziny InternetowyKantor.pl

2020-04-30  |  08:45
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Moszko-Stachowska
Katarzyna Stachowska

Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl

W kwietniu 2010 roku został publicznie uruchomiony pierwszy kantor internetowy. InternetowyKantor.pl, bo o nim mowa, dziś nadal jest jednym z liderów rynku. Serwis z okazji 10 urodzin wprowadził nowości dla klientów.

 

Przez 10 lat istnienia branża kantorów internetowych bardzo się rozwinęła. Od małych startupów przeszły w nowoczesne firmy, zatrudniające setki pracowników. Obecnie funkcjonuje kilkadziesiąt pozabankowych podmiotów, które, według szacunków Currency One, generują obroty na poziomie 40-45 mld zł rocznie. E-kantory nie oferują już tylko samej wymiany walut. 

- Internetowe kantory wychodzą naprzeciw klientom i rozwijają się, wprowadzają nowe funkcjonalności. W naszym serwisie w ciągu ostatnich lat uruchomiliśmy większą liczbę możliwych do wymiany walut, wprowadziliśmy przelewy zagraniczne, wygodne metody wpłat szybkim przelewem, QR kodem, autozatwierdzanie transakcji, alerty walutowe - wylicza Magdalena Jasnoch, kierownik marketingu i PR InternetowyKantor.pl. - Z okazji urodzin uruchamiamy kolejną nowość - możliwość akceptacji kursu przed wpłatą. To opcja bardzo ważna dla klientów, by kurs nie zaskoczył ich podczas transakcji wymiany. 

To nie koniec zmian, jakie serwis zapowiedział na urodziny. Zmienia także swój logotyp, wprowadza nowy symbol oraz odświeża szatę graficzną. Strona InternetowyKantor.pl zyska lekkość i lepszą nawigację. 

Z okazji 10-lecia powstała także Dekada Wiedzy pracowników InternetowyKantor.pl. To specjalna strona, na której dzielą się oni swoją wiedzą w artykułach eksperckich z różnych dziedzin: ekonomii, finansów, marketingu. Do projektu zaproszono także znanych blogerów i youtuberów. Doradca TV, Adam Haertle (ZaufanaTrzeciaStrona.pl), Oszczędnicka oraz Paweł Tkaczyk specjalnie na 10-lecie InternetowyKantor.pl przygotowali poradniki w formie video i artykułów. Platforma dostępna jest dla wszystkich pod linkiem: https://internetowykantor.pl/dekada-wiedzy/.

Podczas celebracji urodzin serwisu nie zabraknie także promocji dla nowych klientów, którzy za wymianę walut otrzymają bon na zakupy w serwisie allegro.pl, jak również urodzinowego konkursu na Facebooku z atrakcyjnymi, finansowymi nagrodami. 



 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Katarzyna Stachowska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft Biuro prasowe
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą
IT i technologie TomTom i East View Geospatial łączą siły
2024-07-11 | 17:40

TomTom i East View Geospatial łączą siły

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, oraz East View Geospatial (EVG) ogłosili dziś współpracę w zakresie dostarczania globalnych danych mapowych dla
IT i technologie AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC
2024-07-11 | 13:00

AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC

Przenosząc produkcję swoich spersonalizowanych płytek nośnych AI do własnych zakładów, firma Auvidea potrzebowała zaufanego partnera, który mógłby dostarczyć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska kolej potrzebuje zarówno nowych inwestycji, jak i realizacji prac utrzymaniowych istniejących linii. Temu do tej pory poświęcano za mało uwagi

Długość linii kolejowych w Polsce w eksploatacji wyniosła w 2023 roku 19 574 km – podał Urząd Transportu Kolejowego. W ocenie regulatora parametry linii kolejowych z roku na rok są na coraz wyższym poziomie, co wpływa na jakość realizowanych przewozów. W ocenie Adriana Furgalskiego z ZDG TOR powinniśmy więcej uwagi poświęcać pracom utrzymaniowym na kolei. Ten aspekt w dużej mierze był lekceważony, co skutkowało poważniejszymi, czyli droższymi i bardziej uciążliwymi pracami remontowymi.

Nauka

Na włączeniu komercyjnych projektów do programu Copernicus już korzystają polskie firmy. Jeszcze w tym roku na orbitę trafi największy polski układ optyczny EagleEye

Obecnie działa około 20 misji wspomagających program Copernicus, które dostarczają dane do usług działających w ramach programu. Planowanych jest kolejnych 10 służących m.in. do obserwacji lądu, badania aktywności i dynamiki oceanów, pomiaru jakości powietrza, monitorowania temperatury lądu i oceanu. Mogą wśród nich być również polskie satelity. – Nowa strategia Komisji Europejskiej i Europejskiej Agencji Kosmicznej, która włącza komercyjne systemy, to szansa dla Polski na budowę gospodarki opartej na wiedzy – ocenia Anna Burzykowska, oficer ds. innowacji w programie Copernicus Europejskiej Agencji Kosmicznej. Takim komercyjnym projektem z Polski jest satelita EagleEye, który jeszcze w tym roku ma zostać wyniesiony na orbitę.

Bankowość

Polskie banki nie zwalniają procesu digitalizacji. Wydatki na technologie stanowią nawet do 70 proc. ich kosztów

– Technologie mają w tej chwili duży wpływ na strategie biznesowe banków. Są też istotną pozycją w kosztach, w niektórych bankach wydatki na technologie stanowią nawet do 70 proc. ich całkowitych kosztów działalności – mówi dr Marek Radzikowski, wiceprezes zarządu PKO BP. Jak wskazuje, w centrum zainteresowania sektora bankowego są w tej chwili zwłaszcza te technologie, które pozwalają optymalizować obsługę klientów i podnosić jej jakość. Globalna analiza Bain & Company pokazuje, że takie inwestycje dają wymierne korzyści. Banki, które są liderami cyfryzacji, osiągają znacznie lepsze wyniki finansowe i mają bardziej lojalnych klientów niż pozostała część rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.