Nowości na 10 urodziny InternetowyKantor.pl
Katarzyna Stachowska
Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl
W kwietniu 2010 roku został publicznie uruchomiony pierwszy kantor internetowy. InternetowyKantor.pl, bo o nim mowa, dziś nadal jest jednym z liderów rynku. Serwis z okazji 10 urodzin wprowadził nowości dla klientów.
Przez 10 lat istnienia branża kantorów internetowych bardzo się rozwinęła. Od małych startupów przeszły w nowoczesne firmy, zatrudniające setki pracowników. Obecnie funkcjonuje kilkadziesiąt pozabankowych podmiotów, które, według szacunków Currency One, generują obroty na poziomie 40-45 mld zł rocznie. E-kantory nie oferują już tylko samej wymiany walut.
- Internetowe kantory wychodzą naprzeciw klientom i rozwijają się, wprowadzają nowe funkcjonalności. W naszym serwisie w ciągu ostatnich lat uruchomiliśmy większą liczbę możliwych do wymiany walut, wprowadziliśmy przelewy zagraniczne, wygodne metody wpłat szybkim przelewem, QR kodem, autozatwierdzanie transakcji, alerty walutowe - wylicza Magdalena Jasnoch, kierownik marketingu i PR InternetowyKantor.pl. - Z okazji urodzin uruchamiamy kolejną nowość - możliwość akceptacji kursu przed wpłatą. To opcja bardzo ważna dla klientów, by kurs nie zaskoczył ich podczas transakcji wymiany.
To nie koniec zmian, jakie serwis zapowiedział na urodziny. Zmienia także swój logotyp, wprowadza nowy symbol oraz odświeża szatę graficzną. Strona InternetowyKantor.pl zyska lekkość i lepszą nawigację.
Z okazji 10-lecia powstała także Dekada Wiedzy pracowników InternetowyKantor.pl. To specjalna strona, na której dzielą się oni swoją wiedzą w artykułach eksperckich z różnych dziedzin: ekonomii, finansów, marketingu. Do projektu zaproszono także znanych blogerów i youtuberów. Doradca TV, Adam Haertle (ZaufanaTrzeciaStrona.pl), Oszczędnicka oraz Paweł Tkaczyk specjalnie na 10-lecie InternetowyKantor.pl przygotowali poradniki w formie video i artykułów. Platforma dostępna jest dla wszystkich pod linkiem: https://internetowykantor.pl/dekada-wiedzy/.
Podczas celebracji urodzin serwisu nie zabraknie także promocji dla nowych klientów, którzy za wymianę walut otrzymają bon na zakupy w serwisie allegro.pl, jak również urodzinowego konkursu na Facebooku z atrakcyjnymi, finansowymi nagrodami.
Sony zapowiada cyfrowy mikrofon bezprzewodowy DWM-30
„Zetki” wolą AI od żywego człowieka - to coraz powszechniejszy trend
iiyama prezentuje ProLite TE9218UWI-B1AG - nowy 92-calowy interaktywny monitor U
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Ukraina ze względu na wielkość terytorium i żyzne grunty jest rolniczą potęgą. Jej przystąpienie do Unii Europejskiej może być wyzwaniem dla całego europejskiego rolnictwa. Pokazały to ostatnie lata, kiedy zwolnienie z ceł ukraińskich produktów zdestabilizowało sytuację rynków rolnych w części krajów. Ukraińskie rolnictwo wciąż nie spełnia unijnych wymagań. Komisja Europejska oceniła gotowość branży rolnej na 2 w sześciopunktowej skali.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.