Komunikaty PR

Nowości na 10 urodziny InternetowyKantor.pl

2020-04-30  |  08:45
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Moszko-Stachowska
Katarzyna Stachowska

Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl

W kwietniu 2010 roku został publicznie uruchomiony pierwszy kantor internetowy. InternetowyKantor.pl, bo o nim mowa, dziś nadal jest jednym z liderów rynku. Serwis z okazji 10 urodzin wprowadził nowości dla klientów.

 

Przez 10 lat istnienia branża kantorów internetowych bardzo się rozwinęła. Od małych startupów przeszły w nowoczesne firmy, zatrudniające setki pracowników. Obecnie funkcjonuje kilkadziesiąt pozabankowych podmiotów, które, według szacunków Currency One, generują obroty na poziomie 40-45 mld zł rocznie. E-kantory nie oferują już tylko samej wymiany walut. 

- Internetowe kantory wychodzą naprzeciw klientom i rozwijają się, wprowadzają nowe funkcjonalności. W naszym serwisie w ciągu ostatnich lat uruchomiliśmy większą liczbę możliwych do wymiany walut, wprowadziliśmy przelewy zagraniczne, wygodne metody wpłat szybkim przelewem, QR kodem, autozatwierdzanie transakcji, alerty walutowe - wylicza Magdalena Jasnoch, kierownik marketingu i PR InternetowyKantor.pl. - Z okazji urodzin uruchamiamy kolejną nowość - możliwość akceptacji kursu przed wpłatą. To opcja bardzo ważna dla klientów, by kurs nie zaskoczył ich podczas transakcji wymiany. 

To nie koniec zmian, jakie serwis zapowiedział na urodziny. Zmienia także swój logotyp, wprowadza nowy symbol oraz odświeża szatę graficzną. Strona InternetowyKantor.pl zyska lekkość i lepszą nawigację. 

Z okazji 10-lecia powstała także Dekada Wiedzy pracowników InternetowyKantor.pl. To specjalna strona, na której dzielą się oni swoją wiedzą w artykułach eksperckich z różnych dziedzin: ekonomii, finansów, marketingu. Do projektu zaproszono także znanych blogerów i youtuberów. Doradca TV, Adam Haertle (ZaufanaTrzeciaStrona.pl), Oszczędnicka oraz Paweł Tkaczyk specjalnie na 10-lecie InternetowyKantor.pl przygotowali poradniki w formie video i artykułów. Platforma dostępna jest dla wszystkich pod linkiem: https://internetowykantor.pl/dekada-wiedzy/.

Podczas celebracji urodzin serwisu nie zabraknie także promocji dla nowych klientów, którzy za wymianę walut otrzymają bon na zakupy w serwisie allegro.pl, jak również urodzinowego konkursu na Facebooku z atrakcyjnymi, finansowymi nagrodami. 



 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Katarzyna Stachowska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą
IT i technologie TomTom i East View Geospatial łączą siły
2024-07-11 | 17:40

TomTom i East View Geospatial łączą siły

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, oraz East View Geospatial (EVG) ogłosili dziś współpracę w zakresie dostarczania globalnych danych mapowych dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku

Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.