Komunikaty PR

Nowości w Slack tworzą go jeszcze potężniejszym narzędziem do pracy

2022-09-26  |  11:22
Biuro prasowe

 

Slack wspólnie z firmą Salesforce [NYSE: CRM], globalnym liderem w dziedzinie CRM, zaprezentowali podczas wydarzenia Dreamforce innowacje produktowe, które sprawiają, że zespoły mogą jeszcze bardziej produktywnie współpracować w Slacku. Nowa odsłona umożliwia bezpośrednie korzystanie w Slack z danych Salesforce Customer 360 czy pozwala tworzyć jeszcze większą wartość ze swojej cyfrowej centrali firmy, jaką stanowi Slack.

Slack Canvas to nowa przestrzeń, która zmieni sposób, w jaki zespoły mogą gromadzić, organizować i udostępniać krytyczne zasoby. W połączeniu z platformą Slack, każdy może dostosować swoją przestrzeń roboczą korzystając z licznych automatyzacji oszczędzających czas, a także w prosty sposób korzystać z danych dostępnych np. w Salesforce Customer 360. Canvas będzie dostępny w przyszłym roku.

Z kolei Slack huddles opiera się na doświadczeniu audio-first, oferując zespołom nieobciążające systemu połączenia wideo, wieloosobowe udostępnianie ekranu, wątki wiadomości i wiele innych.

Nowa platforma Slack jest bardzo wygodna dla programistów. Dzięki nowemu zestawowi narzędzi deweloperskich oraz modułowym blokom konstrukcyjnym wielokrotnego użytku, tworzenie, dostosowywanie i udostępnianie przepływów pracy jest teraz szybsze i łatwiejsze.

Slack Partner Industry Solutions to natomiast rozwiązanie, które pomaga klientom z różnych branż poruszać się w środowisku cyfrowej transformacji. Certyfikowani partnerzy konsultingowi Slacka - w tym Accenture, Atrium, Capgemini, Deloitte, Globant, IBM, KPMG, NeuraFlash, PwC, Silverline i Slalom - wprowadzają pierwszą falę rozwiązań dla takich branż jak usługi finansowe, produkcja, komunikacja, handel detaliczny, media i technologia.

 

Obecny cykl ekonomiczny zmusza organizacje wszystkich rozmiarów do poszukiwania nowych rozwiązań niemal na każdym poziomie operacyjnym. Przerwy w zatrudnianiu i ograniczenia zasobów oznaczają, że zespoły muszą robić więcej dysponując mniejszymi zasobami. Aby rozwiązać te problemy, liderzy szukają narzędzi, które zwiększą produktywność zespołów i pomogą im uzyskać jak największą wartość z ich pakietów technologicznych. Wielu z nich zwraca się ku rozwiązaniom takim jak Slack, które łączy rozmowy, automatyzację i aplikacje w jednym narzędziu.

"Skupiamy się na pomaganiu naszym klientom w nawigacji po przyszłości pracy, niezależnie od tego, czy jest to praca hybrydowa, zdalna czy w biurze" - powiedział Tamar Yehoshua, Chief Product Officer, Slack. "Wprowadzamy możliwości takie jak Slack Connect, klipy, huddles, a teraz canvas, które przynoszą więcej wartości naszym klientom i usprawniają pracę w cyfrowej centrali firmy".

 

Zmień sposób, w jaki zespoły dzielą się informacjami dzięki Slack canvas

Slack canvas to nowa przestrzeń, w której zespoły mogą dzielić się informacjami i znajdować odpowiedzi na pytania a tym samym przyśpieszyć swoją pracę. Uzupełnia ona liniową współpracę w czasie rzeczywistym w kanałach o stałe miejsce do przechwytywania najważniejszych zasobów i informacji. W połączeniu z nową platformą Slack i Customer 360, zespoły mogą wprowadzać do canvas dane, których potrzebują pracownicy, a także automatyzować kluczowe dla biznesu przepływy pracy za pomocą wygodnych przycisków i formularzy.

Od wprowadzenia nowych pracowników, przez rozpoczęcie kampanii marketingowych, po udostępnienie informacji dla kadry kierowniczej i aktualizacje kont sprzedażowych - zespoły mogą dostosować przestrzeń do niemal wszystkiego. Dzięki canvas zespoły sprzedaży, usług i marketingu mogą:

Przyspieszać sprzedaż zespołową

Kanał Slack pomoże zespołom sprzedaży zmaksymalizować efektywność, zwiększyć produktywność i przeprowadzić więcej transakcji poprzez dostęp do kluczowych informacji o kliencie. Każdy kanał klienta może mieć dedykowany subkanał, który zawiera istotne informacje, z których może korzystać (a także aktualizować) cały zespół. Funkcje, z których będą mogli skorzystać użytkownicy to:

- Współdzielenie ważnych plików, takich jak plany zespołów klienckich, dokumenty informacyjne dla kadry kierowniczej i kontakty zespołu

- Tworzenie listy odpowiednich kanałów, do których zespół musi się odwołać, aby efektywnie wspierać działania w ramach teamu

- Wdrażanie wspólnych przepływów pracy, takich jak zgłaszanie problemu klienta do działu technicznego lub zatwierdzanie wniosków

- Dostęp do danych o możliwościach z Salesforce Sales Cloud, a także danych o wykorzystaniu zasobów i wydatkach

Usprawnić proces wprowadzania nowych pracowników i zwiększać wydajność pracy

W dedykowanym kanale menedżer może umieścić listę kontrolną elementów, które nowi pracownicy muszą wykonać w pierwszym tygodniu pracy, takich jak np. łączenie się z innymi kanałami za pomocą kliknięcia przycisku, oglądanie filmów szkoleniowych i czytanie dokumentacji. Menedżerowie mogą również osadzić automatyczne przepływy pracy w celu wykonania zadań, takich jak żądanie wydania telefonu firmowego, bez opuszczania Slack canvas i składania odrębnych zleceń.

Gdy nowy pracownik jest gotowy do pracy, może on zintegrować dane z Salesforce Service Cloud z pulpitami nawigacyjnymi Tableau, aby uzyskać wgląd w sytuację klientów z wielu różnych kanałów. Posiadanie tych informacji na wyciągnięcie ręki jest pomocne w przeglądaniu ogólnej historii spraw dla danego konta i śledzeniu wskaźników obciążenia, takich jak liczba połączeń dziennie, otwartych i zamkniętych spraw oraz NPS (Net Promoter Score) klientów.

Lepsze wyniki kampanii dzięki usprawnionej współpracy

Dzięki Slack organizacje marketingowe mogą realizować kompleksowe kampanie oparte na danych, obejmujące ich zespoły i partnerów. Po pierwsze, parując kanwę z kanałem projektowym Slack Connect, zespoły mogą zarządzać każdym etapem procesu kampanii z jednego widoku współpracy, który śledzi wszystkie treści, pliki i dane. Ułatwia to definiowanie celów, śledzenie postępów i zarządzanie zasobami. W trakcie współpracy zespołów łatwo jest aktualizować kanwę z linkami do wstępnych wersji e-maili i makiet, a także uzyskać dostęp do bogatych podglądów kreatywnych plików projektowych od całej marki i partnerów z agencji. Pomaga to marketerom wyznaczyć jasne cele, zwiększyć produktywność i przyspieszyć czas wprowadzania produktów na rynek.

Następnie, dzięki integracji z Marketing Cloud for Slack, zespoły mogą konfigurować, realizować i mierzyć swoje kampanie bezpośrednio w Slack. Dzięki Marketing Cloud Account Engagement for Slack, zespoły marketingu i sprzedaży mogą wykorzystywać alerty w czasie rzeczywistym i dopasowywać się do kanałów Slacka, aby nadawać priorytety działaniom, analizować wpływ na linię produkcyjną i natychmiastowo iterować kampanie. Po rozpoczęciu kampanii zespoły mogą uwzględnić dane dotyczące jej wydajności w czasie rzeczywistym, korzystając z integracji Marketing Cloud Intelligence Insights for Slack. Zapewnia to marketerom niestandardowy widok danych dotyczących wydajności kampanii w jednym miejscu, dzięki czemu zespoły mogą monitorować trendy oraz dostosowywać i zmieniać strategie – które następnie można łatwo udostępniać w Slack.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic Biuro prasowe
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal
IT i technologie realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
2024-07-23 | 06:00

realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży

Główny aparat realme 12 o rozdzielczości 50MP oraz matryca SONY LYT-600 z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) zapewnia doskonałą jakość zdjęć, zwłaszcza w warunkach słabego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.