Ochrona małego biznesu dzięki jednemu urządzeniu
Grupa FLPR
ul Powstańców Śląskich 50
53-333 Wrocław
kinga.kupniewska|flpr.pl| |kinga.kupniewska|flpr.pl
535 000 790
www.flpr.pl
Ograniczona liczba osób w sklepach, kolejki przed wejściem, panujące zasady bezpieczeństwa i higieny — jak zapanować nad tym wszystkim, kiedy jest się właścicielem małego biznesu, który nie zatrudnia całodobowej ochrony? Z pomocą przychodzi marka Ezviz — producent inteligentnych kamer.
Widok na to, co się dzieje na zewnątrz z aplikacji telefonu, ustawienie obszaru detekcji ruchu, alarm czy komunikat głosowy do klienta — to wszystko dostępne jest w jednym urządzeniu, które zyskuje na popularności wśród właścicieli niewielkich biznesów w czasie panującej pandemii. Kamera C4W marki Ezviz zastępuje całodobową ochronę i posiada wiele inteligentnych funkcji, które zaskakują swoją praktycznością. Przyjrzyjmy się im dokładnie.
Kamera oprócz spełniania swojego podstawowego zadania, jakim jest monitoring wyznaczonego obszaru i zapis nagrań może zostać wykorzystana także, jako świetne narzędzie do komunikacji z klientami wchodzącymi się do sklepu. Jak to możliwe? Podłączając urządzenie, właściciel firmy ustala obszar detekcji ruchu — tak, aby kamera wykrywała ludzi zbliżających się do sklepu, a niekoniecznie wszystkich ulicznych przechodniów. Pozwala na to intuicyjna aplikacja, do której mamy dostęp z poziomu telefonu. Dzięki odpowiednim ustawieniom kamera, wyczuwając czyjąś obecność we wskazanych obszarze, uruchamia alarm. Nie będzie to jednak zwykły drażniący dzwonek. Kamera C4W daje nam możliwość nagrania trzech, dziesięciosekundowy spersonalizowanych komunikatów. Możemy więc zwrócić się do klienta z konkretną wiadomością, np. „Drogi Kliencie, w sklepie może przebywać 5 osób, pamiętaj, aby zachowywać bezpieczny odstęp 2 m, nie zapomnij o dezynfekcji rąk. Dziękuję”. To proste rozwiązanie jest nie tylko skuteczne, ale także bardzo często robi wrażenie na klientach, którzy są zaskoczeni nowoczesnym podejściem.
Kamera sprawdzi się również, jako ochrona biznesu po zamknięciu zakładu. Po zmroku wciąż pozostaje aktywna, umożliwiając nagrywanie w trybie nocnym — gdy ktoś wejdzie na teren firmy chroniony przez jej czujniki, kamera natychmiast zacznie migać, wysyłając światło ostrzegawcze oraz uruchomi alarm odstraszający intruzów. W tym samym czasie natychmiast wyśle właścicielowi powiadomienie na smartfona. Będzie on mógł na podglądzie zobaczyć, co się dzieje na obszarze firmy i podjąć odpowiednie działania. Kamera daje możliwość nagrania zdarzeń na kartę pamięci lub na zapis w chmurze.
Rozwiązanie od Ezviz, jakim jest kamera C4W, zostało stworzone z myślą o tych, którzy prowadzą własną działalność i nie mają potrzeby zatrudnienia całodobowej ochrony. Kamera ma bardzo przystępną cenę, jest też łatwo dostępna w sklepie online ivolta.pl
![Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1775852870,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu
![Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1210675995,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
![Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1863710866,w_239,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ian-dooley-xlp4kznr2i8-unsplash,w_274,_small.jpg)
Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku
Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.
Bankowość
Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych
![](https://www.newseria.pl/files/11111/terlikowski-msp-banki-foto,w_133,_small.jpg)
– Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.
Przemysł
W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pie-roboty-badanie-foto,w_133,_small.jpg)
Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.