Komunikaty PR

Panasonic oferuje rozwiązanie do rozwijania oprogramowania dla przedsiębiorstw

2020-03-17  |  14:00
Biuro prasowe

TOUGHBOOK Omnia pomaga ono firmom skrócić czas wprowadzania na rynek niestandardowych aplikacji biznesowych i skutecznie realizować projekty transformacji cyfrowej. Usługa obejmuje konsultacje, sprzęt, oprogramowanie, integrację i wsparcie techniczne.

- Zarządzanie aplikacjami na wielu urządzeniach i systemach operacyjnych może być skomplikowane. Przeważnie organizacje zarządzają różnorodną gamą mobilnych urządzeń IT i systemów operacyjnych działających autonomicznie. Zapewnienie, że wszystko jest zintegrowane i zaktualizowane na wszystkich platformach sprzętowych i programowych może być kosztowne i czasochłonne. TOUGHBOOK Omnia to opłacalne i kompleksowe rozwiązanie softwarowe firmy Panasonic, które może znacznie ułatwić tworzenie i utrzymanie niestandardowych aplikacji na profesjonalne urządzenia mobilne – wyjaśnia Jon Tucker, General Manager Solutions and Engineering w Panasonic TOUGHBOOK Europe.

Dzięki zastosowaniu platformy MCL (wiodącego w branży środowiska programowania, interfejsu i zarządzania cyklem życia mobilnych rozwiązań biznesowych) tworzenie i testowanie niestandardowych aplikacji jest ograniczone do dni lub tygodni, a nie miesięcy - znacznie szybciej niż przy użyciu tradycyjnego software house lub w przypadku rozwijania aplikacji wewnątrz firmy.

TOUGHBOOK Omnia może pomóc firmom w transformacji cyfrowej i przejściu na dane elektroniczne, umożliwiając np. dodanie do aplikacji sterowania głosem, a także poprzez aktualizacje istniejących aplikacji. Dzięki temu mogą one działać na nowych systemach typu backend lub najnowszych systemach operacyjnych, gdzie istnieje zapotrzebowanie na wysoce spersonalizowane aplikacje oraz gdzie konieczne jest dostosowanie aplikacji do działania na różnego rodzaju urządzeniach.

Przy ścisłej współpracy z klientem biznesowym, TOUGHBOOK Omnia zapewnia indywidualne wsparcie na każdym etapie:

Konsultacja
Deweloperzy systemów Omnia zapoznają się z konkretnymi wymaganiami klienta, a następnie udzielają porad i zaleceń dotyczących usprawnienia codziennej pracy i poprawy wydajności, które można osiągnąć poprzez zaprojektowanie i wdrożenie niestandardowych aplikacji.

Proces obejmuje pełny cykl życia projektu, połączenie z wieloma systemami backend i najlepsze praktyki w zakresie mobilności. W ten sposób zaprojektowana aplikacja jest testowana w środowisku MCL przed dostawą, aby upewnić się, że rozwiązanie spełnia wymagania.

Stworzenie rozwiązania
Pełna aplikacja mobilna stworzona w ramach TOUGHBOOK Omnia jest następnie wbudowana w MCL i może być całkowicie spersonalizowana. MCL Mobility Platform pozwala klientom korzystać z wiodących funkcji, takich jak: obsługa głosu; funkcje we/wy, które poprawiają dokładność przechwytywania danych z kodów kreskowych, komend głosowych, podpisów, GPS, Smart Card, NFC i RFID; obsługa wielu języków; pełna integracja z systemami backend; zarządzanie użytkownikami; Kiosk Mode i App Desktop.

Wdrożenie
Po przetestowaniu i zatwierdzeniu rozwiązania Panasonic wspiera wdrażanie nowych aplikacji, aby zminimalizować przestoje i ułatwić użytkownikom końcowym korzystanie z nich. Aplikacje MCL są niezależne od systemu operacyjnego i sprzętu, więc po zaprogramowaniu mogą działać na wielu systemach operacyjnych, umożliwiając klientom w przyszłości zmianę systemu bez powodowania problemów z aplikacją.

Wsparcie
Po uruchomieniu aplikacji Panasonic nadal wspiera nowe rozwiązanie. Specjalny zespół zapewnia szybkie usuwanie błędów oraz zdalne przeglądanie i kontrolę urządzeń w celu rozwiązywania problemów. Wszystkie dane związane z działaniem rozwiązania są dostępne na centralnym pulpicie nawigacyjnym za sprawą dodatku Business Intelligence. Aplikację we współpracy z zespołem Omnia można też wzbogacać o nowe funkcje.

Więcej informacji o rozwiązaniu TOUGHBOOK Omnia można znaleźć na stronie:

https://business.panasonic.co.uk/mobile-solutions/TOUGHBOOK-Omnia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft Biuro prasowe
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą
IT i technologie TomTom i East View Geospatial łączą siły
2024-07-11 | 17:40

TomTom i East View Geospatial łączą siły

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, oraz East View Geospatial (EVG) ogłosili dziś współpracę w zakresie dostarczania globalnych danych mapowych dla
IT i technologie AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC
2024-07-11 | 13:00

AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC

Przenosząc produkcję swoich spersonalizowanych płytek nośnych AI do własnych zakładów, firma Auvidea potrzebowała zaufanego partnera, który mógłby dostarczyć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.