Komunikaty PR

Panasonic przedstawia głośnik dla graczy

2022-01-27  |  16:49
Biuro prasowe

PANASONIC PRZEDSTAWIA FINAL FANTASY®XIV Edycja Online*1, SC-GN01 PORĘCZNY GŁOŚNIK DLA GRACZY (WIGSS)

• Ekskluzywny design i niepowtarzalne opakowanie.

• Kultowe efekty dźwiękowe z FINAL FANTASY® XIV Online (FFXIV) są odtwarzane podczas włączania i przełączania trybów dźwięku.

• Zaprojektowany dla graczy we współpracy z FINAL FANTASY® XIV Online firmy SQUARE ENIX® Co., Ltd*2.

• Oferuje trzy różne tryby dźwięku, aby jeszcze bardziej zwiększyć wrażenia z gry.

• Realistyczne dźwięki dzięki oryginalnej technologii Panasonic True MAGESS napędzającej 4-kanałowe głośniki pełnozakresowe.

• Zapewnia wygodę nawet przy długotrwałym użytkowaniu dzięki ergonomicznej konstrukcji noszonej na ramionach.

• Wyposażony w wysokiej jakości podwójny mikrofon z redukcją szumów i echa, zapewniający wyraźne rozmowy.

 

Firma Panasonic ogłosiła wydanie FINAL FANTASY® XIV Online Edition przenośnego głośnika do gier (WIGSS) SC-GN01.

Zaprojektowany we współpracy z SQUARE ENIX® Co., Ltd., ten specjalny model jest zapakowany w wyjątkowe pudełko i ma zarówno logo FINAL FANTASY® XIV Online, jak i kultowe logo meteor wydrukowane bezpośrednio na korpusie produktu.

Gracze pokochają również specjalne efekty dźwiękowe wzięte bezpośrednio z FINAL FANTASY® XIV Online podczas uruchamiania gry i przełączania trybów dźwiękowych.

Stowarzyszenie Consumer Technology Association (CTA)® przyznało Panasonic SC-GN01, SoundSlayer WIGSS (Wearable Immersive Gaming Speaker System) wyróżnienie CES® 2022 Innovation Awards w dwóch kategoriach produktów — słuchawki i osobisty dźwięk oraz gry. SoundSlayer WIGSS jest uhonorowany za „przemyślany, nadający się do noszenia projekt, innowacyjną inżynierię dźwięku i połączenie wciągających trybów dźwięku”.

 

Specjalne Efekty Dźwiękowe

Zaprojektowany z myślą o graczach, GN01 zawiera specjalne efekty dźwiękowe zaczerpnięte bezpośrednio z FINAL FANTASY XIV® Online.

Unikalny “Dźwięk włączania” – Gracze FINAL FANTASY® XIV Online zostaną powitani linią melodyczną FINAL FANTASY® XIV „Prelude” po włączeniu GN01.

Przełączanie Trybów Dźwięku – Zainspirowany unikalnym Systemem Zbrojowni FINAL FANTASY® XIV Online, dźwięk zmiany zadania jest odtwarzany podczas przełączania trybów dźwiękowych.

„Kiedy gracze FFXIV usłyszą ten dźwięk, natychmiast skojarzą go z aktem „przełączenia”. Ponadto gracze często słyszą ten efekt dźwiękowy podczas rozgrywki, więc wielokrotne przełączanie trybów dźwięku odtwarza sytuację podobną do tej, która ma miejsce w grze — myślę, że to czyni wybór bardzo skutecznym we współpracy z FFXIV. Jestem pewien, że to skłoni naszych graczy do spamowania przycisku „przełącz tryb dźwięku” bez powodu!”

Masayoshi Soken – Reżyser dźwięku i kompozytor w SQUARE ENIX®

 

GN01 oferuje pole dźwiękowe o wysokiej rozdzielczości, które poprawia dźwięk w grze i zapewnia prawdziwie realistyczną podróż w świecie gry. GN01 jest zoptymalizowany do użytku z FINAL FANTASY® XIV Online, docenioną przez krytyków grą MMORPG*3 firmy SQUARE ENIX Co., Ltd. i zapewnia niezrównane wrażenia dźwiękowe w świecie Hydaelyn.

GN01 jest wyposażony w trzy tryby dźwięku stworzone przez ekspertów we współpracy z zespołem dźwiękowym FINAL FANTASY® XIV Online, dzięki czemu użytkownicy mogą w pełni cieszyć się wciągającą rozgrywką.

“Nawet jeśli mówimy o dźwiękach w grach łącznie, projekt dźwięku różni się znacznie w zależności od zawartości gry.

 

„Brzmi, by zanurzyć się w świecie gry.

Brzmi, by agresywnie łapać wygraną.

Brzmi, by poczuć urok swoich ulubionych postaci.

„Aby zmaksymalizować różne elementy tych dźwięków w grach, poszliśmy do firmy Panasonic, aby omówić nasze konkretne pomysły jako „graczy”. I jest to produkt, w którym Panasonic dał z siebie wszystko, aby rozwinąć nasze oczekiwania. (Rozważając kwestie wykraczające poza projektowanie dźwięku, firma Panasonic wykazała się dbałością o szczegóły i skupieniem się na graczach, podejmując takie decyzje, jak dostosowanie kabla USB w celu uzyskania ogólnej poprawy wrażeń...)

 

Chciałbym, aby wszyscy gracze doświadczyli tego dźwięku.”Masayoshi Soken – Reżyser dźwięku i kompozytor w SQUARE ENIX®

 

„Wyposażyliśmy tryby dźwięku w wiele dostosowań z perspektywy gracza, zakładając różne gatunki gier i style gry.

W trybie RPG wprowadziliśmy różne regulacje, aby bardziej dynamicznie przekazać wciągające wrażenie przestrzeni 3D i potężnych produkcji, a w trybie FPS zastosowaliśmy strojenie, aby solidnie uchwycić dźwięki 360° bez zbędnej przesady.

Spodziewamy się, że dźwięk przestrzenny i wrażenia z gry staną się jeszcze bardziej wyjątkowe dzięki trybom optymalnym dla każdej gry”.

Go Kinuya – Edytor dźwięku at SQUARE ENIX®

 

Trzy Gamingowe Tryby Dźwięku

Świetny dźwięk, bez względu na typ gry

GN01 jest wyposażony w trzy różne tryby dźwięku do gier:

  • Tryb RPG
  • Tryb FPS
  • Tryb głosu

Tryb RPG*4 - Idealny do gier RPG i zoptymalizowany pod kątem FINAL FANTASY® XIV Online. Ten tryb tworzy poczucie rzeczywistości i intensywności — jakbyś był w wirtualnym świecie gry.

Tryb FPS*5 - Zapewnia dokładny dźwięk przestrzenny, który pozwala użytkownikom słyszeć subtelne dźwięki, takie jak kroki, dając graczom przewagę w strzelankach pierwszoosobowych i strzelankach z perspektywy trzeciej osoby*6.

Tryb głosu - Wzmacnia ludzkie głosy, aby zapewnić naprawdę wciągające wrażenia. Polecane do gier przygodowych*7, w których wyraźny dialog może dostarczyć ważnych wskazówek.

Przełączanie się między trzema trybami w zależności od gry, w którą grasz, stworzy doświadczenie wypełnione intensywnością, napięciem i wysokim poziomem rzeczywistości.

GN01 zawiera również tryb muzyczny i tryb kinowy, aby zapewnić realistyczne wrażenia podczas słuchania i oglądania treści innych niż gry.

Co więcej, dzięki wyposażeniu w podwójny mikrofon o wysokiej wydajności z redukcją szumów i echa, GN01 pozwala na wyraźne rozmowy z innymi graczami, jednocześnie ciesząc się potężnym dźwiękiem przestrzennym GN01.

Jakość Dźwięku Zaprojektowana dla Graczy

Wciągający dźwięk dzięki najnowszym technologiom audio

GN01 jest zaprojektowany tak aby łatwo było go nosić, jego konstrukcja zawiera oryginalną technologię dźwięku, True MAGESS (Majestic Augmented Gaming Environment Sound System) z 4-kanałowymi pełnozakresowymi głośnikami. Panasonic oferuje wysokiej jakości głośnik do gier, łącząc ich oryginalne technologie przetwarzania:

  •  True MAGESS (Majestic Augmented Gaming Environment Sound System) – Wyposażony w 4 pełnozakresowe głośniki, które zapewniają dźwięk przestrzenny we wszystkich kierunkach wokół szyi, w głośnikach zastosowano magnesy neodymowe, aby zapewnić wysokiej jakości wrażenia słuchowe.

    • Wysokowydajny procesor – Dzięki naszej oryginalnej technologii przetwarzania dźwięku, GN01 miksuje treści 2-kanałowe do 4-kanałowych, aby stworzyć realistyczny dźwięk przestrzenny wokół uszu. Technologia ta jest również zgodna z treściami wielokanałowymi i jest w stanie odtworzyć ją jako naturalnie brzmiący dźwięk przestrzenny.

System głośników GN01 i unikalna technologia przetwarzania tworzą bardziej realistyczne pole akustyczne, dzięki czemu użytkownik czuje się, jakby otaczał go dźwięk we wszystkich kierunkach – pomagając w rozgrywce, umieszczając kroki, strzały i inne krytyczne efekty dźwiękowe dokładnie w otoczeniu dźwiękowym.

Specyfikacja przewodowa minimalizująca opóźnienia dźwięku

Wygodna rozgrywka z mniejszym opóźnieniem

Kładąc nacisk na wyeliminowanie opóźnień dźwięku, wybrano połączenie przewodowe z kablem USB, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia. Wiele konsol do gier umożliwia połączenia za pomocą jednego kabla USB*8, dzięki czemu możesz grać bez obaw o opóźnienia w różnych środowiskach gry.

Ergonomiczny Design

Potężny, wciągający dźwięk zamknięty w poręcznej obudowie

GN01 został zaprojektowany do noszenia na ramionach i oferuje optymalne rozmieszczenie głośników i technologię przetwarzania sygnału, aby zapewnić bogate i mocne wrażenia dźwiękowe. Konstrukcja do noszenia na ramionach pozwala cieszyć się długimi sesjami rozgrywki bez zmęczenia spowodowanego przez słuchawki nauszne, które ściskają uszy.

GN01 ma oryginalną konstrukcję obudowy firmy Panasonic, opartą na wynikach analizy danych dotyczących ludzkiego ciała, która zapewnia wygodę nawet podczas długiej rozgrywki.

SC-GN01 Podsumowanie funkcji

Świetny dźwięk z komfortowym designem

  • 3 tryby dźwięku dla różnych typów gier
  • True MAGESS (Majestic Augmented Gaming Environment Sound System) z 4-kanałowymi pełnozakresowymi głośnikami
  • Oryginalne przetwarzanie sygnału (miksowanie w górę/w dół do 4 kanałów)
  • Podwójny mikrofon o wysokiej wydajności z funkcją redukcji szumów i echa do rozmów

•     Ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodną przedłużoną rozgrywkę


Uwaga: Funkcje, nazwy funkcji i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

 

Dlaczego Warto Korzystać z Przenośnego Systemu Głośników?

Zwiększa wrażenia z gry

Gracze często używają słuchawek do wciągającej rozgrywki, która po dłuższym użytkowaniu może stać się niewygodna. GN01 pozwala graczom grać w ten sam wciągający sposób, bez dyskomfortu związanego z zestawem słuchawkowym.

Odwiedź naszą witrynę internetową, aby uzyskać szczegółowe informacje www.panasonic.com/gaming.

SC-GN01E-FF Wearable Immersive Gaming Speaker System (WIGSS) będzie dostępny od lutego 2022 roku.

Funkcje, nazwy funkcji i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.