PANASONIC REZYGNUJE Z UCZESTNICTWA W IBC 2020
Panasonic poinformował o rezygnacji ze swojego uczestnictwa w IBC 2020 w Amsterdamie we wrześniu tego roku. Zamiast tego, firma skupi się na wspieraniu swoich partnerów i klientów w działaniach digitalowych, uruchamiając platformę Technology Experience Zone, aby wesprzeć wymianę wiedzy i informacji w branży.
Udoskonalenia wyróżniające model AK-HC3900 obejmują pełny zestaw funkcji HDR/SDR, poszerzoną obsługę wielu formatów (1080: 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97psF, 25psF, 23,98psF, 720: 59,94p/50p) oraz opcję przyszłego uaktualnienia do produkcji 4K 60p/50p z natywną rozdzielczością filmów 4K oraz rozdzielczością poziomą 2000 linii TV.
To była bardzo trudna decyzja. Z niecierpliwością czekamy na coroczne powitanie gości na tym ważnym wydarzeniu branżowym, ale priorytetem musi być dobre samopoczucie, a przede wszystkim bezpieczeństwo naszych pracowników, partnerów i uczestników. W międzyczasie skupimy się na dodatkowych działaniach i współpracy z naszymi partnerami i liderami w branży, aby stale rozwijać nowe treści dla naszej platformy Technology Experience Zone takie jak transmisje na żywo, webinary, podcasty video i szkolenia. Będziemy dalej rozszerzać naszą ofertę i dążyć do zapewnienia naszym klientom jak najlepszych doświadczeń w sferze wirtualnej, aby mogli być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami z Panasonic Broadcast & ProAV, powiedział André Meterian, dyrektor Panasonic Professional Video Systems w regionie EMEA.
Więcej informacji na temat platformy Technology Experience Zone można znaleźć na stronie internetowej: https://business.panasonic.co.uk/professional-camera/Broadcast-and-ProAV-Technology-Experience-Zone.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.