PANASONIC REZYGNUJE Z UCZESTNICTWA W IBC 2020
Panasonic poinformował o rezygnacji ze swojego uczestnictwa w IBC 2020 w Amsterdamie we wrześniu tego roku. Zamiast tego, firma skupi się na wspieraniu swoich partnerów i klientów w działaniach digitalowych, uruchamiając platformę Technology Experience Zone, aby wesprzeć wymianę wiedzy i informacji w branży.
Udoskonalenia wyróżniające model AK-HC3900 obejmują pełny zestaw funkcji HDR/SDR, poszerzoną obsługę wielu formatów (1080: 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97psF, 25psF, 23,98psF, 720: 59,94p/50p) oraz opcję przyszłego uaktualnienia do produkcji 4K 60p/50p z natywną rozdzielczością filmów 4K oraz rozdzielczością poziomą 2000 linii TV.
To była bardzo trudna decyzja. Z niecierpliwością czekamy na coroczne powitanie gości na tym ważnym wydarzeniu branżowym, ale priorytetem musi być dobre samopoczucie, a przede wszystkim bezpieczeństwo naszych pracowników, partnerów i uczestników. W międzyczasie skupimy się na dodatkowych działaniach i współpracy z naszymi partnerami i liderami w branży, aby stale rozwijać nowe treści dla naszej platformy Technology Experience Zone takie jak transmisje na żywo, webinary, podcasty video i szkolenia. Będziemy dalej rozszerzać naszą ofertę i dążyć do zapewnienia naszym klientom jak najlepszych doświadczeń w sferze wirtualnej, aby mogli być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami z Panasonic Broadcast & ProAV, powiedział André Meterian, dyrektor Panasonic Professional Video Systems w regionie EMEA.
Więcej informacji na temat platformy Technology Experience Zone można znaleźć na stronie internetowej: https://business.panasonic.co.uk/professional-camera/Broadcast-and-ProAV-Technology-Experience-Zone.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.