Komunikaty PR

PANASONIC ZACHĘCA NABYWCÓW SPRZĘTU IT DO DŁUŻSZEGO UŻYTKOWANIA SWOICH URZĄDZEŃ

2022-11-17  |  01:00
Biuro prasowe

Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Panasonic TOUGHBOOK, nabywcy sprzętu IT w Europie wymieniają swoje urządzenia mobilne średnio co 4 lata, pomimo rosnącej presji związanej ze zrównoważonym rozwojem. Oczekują też, że producenci będą wspierać urządzenia przez nieco ponad trzy lata od premiery produktu.

 

Pomimo rosnącej świadomości dotyczącej kwestii zrównoważonego rozwoju i ogólnej chęci dłuższego korzystania z urządzeń, w całej Europie wciąż dominuje trend wymiany urządzeń i technologii średnio co 4 lata, mówi Lisbeth Lashmana, szefowa marketingu Panasonic TOUGHBOOK na Europę. W rzeczywistości, dzięki nowej modułowej konstrukcji mobilnych urządzeń komputerowych i rozszerzonemu wsparciu dostępnemu dla najnowszego wzmocnionego sprzętu mobilnego, naprawdę istnieje możliwość, aby organizacje przedłużyły żywotność technologii wykorzystywanej przez pracowników, uprościły zarządzanie i zoptymalizowały całkowity koszt posiadania i użytkowania, dodaje Lashmana.

 

W Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech 750 nabywców technologii mobilnych w firmach zatrudniających ponad 50 pracowników z sektora usług komunalnych, ratownictwa medycznego, opieki zdrowotnej, logistyki, produkcji i budownictwa zostało niezależnie przepytanych przez Opinion Matters, na potrzeby badań zleconych przez Panasonic TOUGHBOOK. Pięć najważniejszych czynników branych pod uwagę przez nabywców urządzeń komputerowych dla mobilnych pracowników to bezpieczeństwo (23,7%), niezawodność (23,7%), wydajność (22,9%), żywotność baterii (19,3%), wytrzymałość (18,7%) oraz koszt początkowy (18,3%).

 

Co zaskakujące, ze sporządzonego raportu wynika, że połowa nabywców tego typu sprzętu nadal nie pilotuje nowych urządzeń komputerowych z użytkownikami przed zakupem.

 

Średnio firmy wspierają 2-3 różne typy mobilnych urządzeń komputerowych w swojej organizacji, od laptopów i tabletów po mobilne stacje robocze i urządzenia typu wearables.

 

Uznając rosnącą świadomość w zakresie bezpieczeństwa, około 70% respondentów uznało regularne aktualizacje Biosu, Firmware'u i sterowników za ważne, przy czym przeciętnie aktualizacje odbywają się 2,5-3 razy w roku, a ich wdrożenie zajmuje średnio 4 dni w roku.

 

Przy dzisiejszych możliwościach technologicznych firmy na całym świecie mają ogromnę szansę, aby zmienić swoje podejście do zakupu technologii dla pracowników mobilnych i iść z duchem zrównoważonego rozwoju, podsumowuje Lisbeth. Angażując pracowników w projekty pilotażowe przed zakupem, nabywcy sprzętu mogą upewnić się, że urządzenia są idealnie dopasowane do potrzeb użytkowników. Po drugie, kupując najnowsze urządzenia o modułowej konstrukcji, użytkownicy w terenie mogą modyfikować i dostosowywać technologię do różnych wymagań lub wykorzystać ją później do innych celów w firmie. W połączeniu z niesamowitą wydajnością procesora i pamięci dostępną w najnowszej generacji urządzeń, z możliwością rozbudowy w razie potrzeby oraz długoterminowym rozszerzonym wsparciem oferowanym przez producentów takich jak Panasonic, istnieją powody do optymizmu. Wszystkie czynniki są teraz spełnione, aby organizacje mogły przedłużyć użyteczność swoich mobilnych urządzeń komputerowych – w wielu przypadkach o lata, dodaje Lisbeth.

 

Panasonic niedawno rozszerzył swoją ofertę wytrzymałych modułowych laptopów i tabletów o zaktualizowany model TOUGHBOOK 55, wprowadzenie wytrzymałego tabletu TOUGHBOOK G2 oraz wprowadzenie na rynek TOUGHBOOK 40, ostatecznego 14-calowego modułowego wytrzymałego notebooka zaprojektowanego dla branży obronnej i idealnego dla policji oraz służb użyteczności publicznej. Aby zapewnić bezpieczeństwo i długie użytkowanie urządzeń, Panasonic TOUGHBOOK oferuje wsparcie techniczne dla swoich produktów przez kolejne pięć lat po wycofaniu ich ze sprzedaży. Dodatkowo, gwarancje Panasonic TOUGHBOOK ProTect mogą być przedłużone nawet o pięć lat dla wszystkich urządzeń.

 

Pełna treść raportu The Sustainability Gap – Breaking the four-year technology refresh cycle dostępna jest na stronie Panasonic.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.