Komunikaty PR

Petgram przygotowuje się do kampanii crowdinvestingowej

2022-09-21  |  09:00
Biuro prasowe

Warszawski startup Petgram jako pierwszy na świecie, połączył wielofunkcyjny portal społecznościowy dedykowany właścicielom zwierząt z obrożą lokalizującą GPS. Działająca na prężnie rozwijającym się rynku pet-tech firma w IV kw. br. planuje przeprowadzenie oferty publicznej akcji w formie kampanii crowdinvestingowej na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. Umożliwi ona dalszy rozwój aplikacji, wsparcie jej działań marketingowych i ekspansję na nowych rynkach.

- Chcemy w pełni wykorzystać to, że działamy na niszowym rynku z ogromnym potencjałem rozwojowym. Świadomość dotycząca tego, jak ważna jest troska o zdrowie i bezpieczeństwo naszych czworonogów, z roku na rok rośnie. Jako Petgram planujemy dalszy rozwój naszej aplikacji, wzbogacenie jej o nowe funkcjonalności oraz intensywne działania marketingowe, które pomogą nam dotrzeć do kolejnych miłośników zwierząt, również poza granicami Polski. W tym celu w IV kwartale tego roku planujemy pozyskanie kapitału poprzez publiczną emisję akcji, na platformie inwestycyjnej należącej do DM INC - CrowdConnect - mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.

Środki od inwestorów spółka zamierza przeznaczyć również na przejęcie jednej z platform, której głównym celem jest pomoc bezdomnym zwierzętom w szybkim znalezieniu kochających właścicieli. W planach Petgrama jest także opracowanie i wdrożenie anglojęzycznej wersji aplikacji, która jeszcze bardziej wzmocni ekspansję firmy na zagranicznych rynkach. W pomysł zwierzęcego startupu uwierzył już - założony i prowadzony przez kobiety - fundusz Black Swan oraz Aniołowie Biznesu.

Petgram to pierwszy na świecie portal połączony z nowoczesną obrożą wyposażoną w lokalizator GPS, który zgromadził do tej pory prawie 30 tys. osób. Są to użytkownicy z Polski, Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Włoch, czy Wielkiej Brytanii. Petgram oferuje liczne funkcje społecznościowe, takie jak m.in. możliwość stworzenia profilu dla swojego pupila, obserwowanie znajomych, udostępnianie postów, ich komentowanie oraz polubienie poprzez symbol łapki. Aplikacja w połączeniu z lokalizatorem GPS Petgram daje również pełny nadzór nad czworonogiem, pozwalając na śledzenie jego lokalizacji przez 24 godziny na dobę.

- Dane pokazują, że tylko w Polsce 52% populacji posiada psa lub kota. Dla właścicieli zwierząt, którymi również jesteśmy, bardzo ważne jest ich bezpieczeństwo. Taka właśnie idea towarzyszyła nam, tworząc Petgram. Niestety ze statystyk wynika, że aż 90% zaginionych czworonogów nigdy nie wraca do domu - mówi Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A. - Bardzo cieszy nas pozytywny feedback od naszych odbiorców, których zdaniem proponowane przez nas rozwiązanie sprawdza się i jest przydatne - dodaje Bartosz Kotliński.

Spółka Petgram w przyszłości planuje także debiut na rynku NewConnect.

Z raportu opracowanego przez Global Market Insights wynika, że wartość rynku technologii dla zwierząt domowych może sięgnąć w 2028 roku nawet 20 miliardów dolarów. Analitycy przewidują także, że rosnąca adopcja czworonogów w połączeniu z dalszym postępem technologicznym, będzie napędzać rozwój branży pet-tech. W 2021 roku jej wartość wyniosła ponad 5 miliardów dolarów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.