Komunikaty PR

Pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna ERGO Technology & Services

2022-04-01  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania ( 0.63 MB )

//DIGITAL is about…Pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna ERGO Technology & Services Management AG

Warszawa, 1 kwietnia 2022 r. – Od dziś rusza pierwsza, globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna ERGO Technology & Services Management AG prowadzona pod hasłem //DIGITAL is about… Jej głównym celem jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego Grupy ERGO, jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, a także zainteresowanie możliwością dołączenia do globalnego zespołu specjalistów IT, którzy chcą kreować przyszłość.

Zaplanowane w ramach kampanii działania komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej prowadzone będą w oparciu
o wspólny motyw przewodni - ERGO //Digital World – a space for future-driven minds - który podkreśla, że międzynarodowy holding technologiczny ET&SM oferuje przestrzeń do rozwoju dla ludzi otwartych na ciągłe doskonalenie się w dziedzinie nowych technologii i odważnie patrzących w przyszłość.

„Celem kampanii jest budowanie świadomości ET&SM jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, pokazanie jak wiele twarzy ma praca w obszarze zaawansowanych technologii, a także przedstawienie naszego wielokulturowego zespołu. Stąd pomysł kreatywny polegający na wykorzystaniu elementów kodu jako tła do zdjęć naszych pracowników. Podkreśla on „digitalowe DNA” holdingu ET&SM w połączeniu z sylwetkami osób ze wszystkich szczebli organizacji z Polski, Niemiec i Indii” – mówi Sabina Salamon, Head of Change and Communications w ERGO Technology & Services Management AG.

Działania zewnętrzne kampanii //DIGITAL is about… skierowane są do specjalistów IT - potencjalnych kandydatów, poruszających się w kluczowych dla firmy obszarach takich jak m.in.: software engineering, cloud computing, security, architecture, testing, project management czy IT administration. Grupą docelową działań wewnętrznych są pracownicy spółek wchodzących w skład holdingu ET&SM - ET&S S.A. w Polsce, ITERGO
w Niemczech oraz ET&S Ltd. w Indiach. Celem wewnętrznym jest dalsze wzmacnianie poczucia jedności, podkreślanie wartości, jakie niesie współpraca wielokulturowych zespołów i wspólna realizacja globalnych projektów.

Seria key visuali przygotowanych w ramach kampanii //DIGITAL is about…, których bohaterami
są pracownicy spółek ERGO Technology & Services Management AG, prezentuje różnorodne aspekty pracy w IT. W poszczególnych odsłonach kreacji podkreślane są kwestie rozwoju i doświadczenia
- //DIGITAL is about Challenge, //DIGITAL is about Growth, //DIGITAL is about Global Impact. Istotnym aspektem komunikacji jest także wskazywanie na korzyści wynikające z pracy w wielokulturowych zespołach oraz szanowania indywidualnej perspektywy każdego pracownika - //DIGITAL is about People, //DIGITAL is about Change, //DIGITAL is about Diversity.

Działania wewnętrzne uwzględniają m.in. udostępnienie generatora ASCII, dzięki któremu można edytować zdjęcia, zmieniając je w kolorowy obraz ASCII art. - na wzór kreacji kampanijnych. Angażującym elementem kampanii wewnętrznej jest Digital Chaser – gra dla pracowników stworzona przez developerów ET&S podczas jednego z hackatonów firmowych. Korzystający z niej gracze mogą zdobywać punkty, wcielając się w rolę bohatera wędrującego po miejskiej planszy.

Kampania zewnętrzna obejmuje działania w Internecie: reklamy, artykuły kontekstowe i komunikację
w kanałach mediów społecznościowych takich jak: LinkedIn, Facebook oraz Instagram. Przygotowany w ramach kampanii generator ASCII dostępny jest także dla użytkowników zewnętrznych na stronie https://digitalisabout.me/. Ze względu na lokalizację biur firmy w Polsce, działania outdoorowe, w tym citylighty, zaplanowano na terenie Warszawy i Trójmiasta. Dodatkowo w Trójmieście pojawią się plakaty na przystankach autobusowych i w pociągach SKM. Kreacja kampanii będzie miała swoją odsłonę również w postaci murali inspirowanych kodem ASCII w Gdańsku oraz Warszawie.

Kampania startuje 1 kwietnia i potrwa dwa miesiące. Za koncepcję i kreację kampanii, a także działania z obszaru digital i engagement marketingu odpowiada agencja Directors. Z kolei agencja Havas PR Warsaw wspierała zespół komunikacji ERGO Technology & Services w opracowaniu przekazów kampanii oraz wybranych materiałów komunikacyjnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.