Pierwszym gościem SOFTSWISS Excellence Talks w Poznaniu jest legenda Formuły 1
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
4 grudnia 2024 roku w Poznaniu, w głównym biurze międzynarodowej firmy technologicznej SOFTSWISS, odbyło się inauguracyjne wydarzenie nowego projektu – SOFTSWISS Excellence Talks. Spotkania będą odbywać się co kwartał, a ich celem jest rozwijanie lokalnej społeczności specjalistów oraz budowanie wzajemnych stosunków firmy z wiodącymi instytucjami edukacyjnymi.
Andriej Starovojtov, Co-CEO SOFTSWISS, powitał gości na spotkaniu inauguracyjnym, a Rubens Barrichello, legenda wyścigów Formuły 1 i niezależny dyrektor SOFTSWISS w Ameryce Łacińskiej, wygłosił przemówienie dla pracowników firmy, a następnie odpowiedział na pytania publiczności i nagrodził osoby, które poruszyły najciekawsze tematy.
Andriej Starovojtov zauważył, że „SOFTSWISS nie tylko wyznacza standardy technologicznego lidera w obszarze rozrywki, wprowadzając innowacyjne rozwiązania, ale również aktywnie wspierając rozwój lokalnych społeczności. Projekt SOFTSWISS Excellence Talks ułatwi nam dzielenie się zdobytym doświadczeniem i stanie się rozpoznawalną inicjatywą wspierającą otwarty dialog i pomagającą umocnić biznesowe kontakty lokalnych partnerów i młodych talentów”.
Podczas swojej przemowy Rubens Barrichello podkreślił, jak doświadczenie zdobyte w planowaniu strategicznym, podejmowaniu decyzji oraz pracy zespołowej w niezwykle konkurencyjnym środowisku wyścigów samochodowych może być wykorzystane do budowania efektywnych zespołów, wspierania dynamicznej ekspansji biznesu oraz rozwoju osobistego.
„Inauguracja projektu SOFTSWISS Excellence Talks w Polsce jest wyjątkowo inspirująca, ponieważ to tutaj pracuje jedna trzecia naszej firmy. W efekcie możemy zarówno dzielić się swoim doświadczeniem, jak i tworzyć nowe możliwości dla rozwoju, współpracować ze specjalistami i lokalnymi instytucjami. Jestem przekonany, że projekt stanie się przestrzenią do komunikacji i wymiany doświadczeń, a także wniesie znaczący wkład w rozwój regionu” – takimi słowami Rubens Barrichello podsumował spotkanie.
SOFTSWISS Excellence Talks będzie odbywać się regularnie, raz na kwartał, a tematyka spotkań będzie skupiona przede wszystkim na technologiach, innowacjach oraz kluczowych kompetencjach lidera. Firma planuje rozwijać projekt, uwzględniając nowe inicjatywy, a do tego liczy na współpracę z instytucjami edukacyjnymi i lokalną społecznością biznesową.
Działania firmy w Polsce już niejednokrotnie były wyróżnione licznymi tytułami i nagrodami. W 2024 roku firma SOFTSWISS otrzymała certyfikat Great Place To Work®. W ubiegłym miesiącu przyznano jej również nagrodę Honorary Award w kategorii „Pomagam, ile mogę” za wiele działań podjętych w Poznaniu w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
O firmie SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, będąca pionierem w tworzeniu kryptowalutowych rowiązań dla branży rozrywkowej online, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Główne oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym również pracujących zdalnie, to ponad 2000 osób, z czego ponad 600 pracuje w Polsce. W 2024 r. firma otrzymała w Polsce certyfikat Great Place to Work®.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.