Planujesz zakup nowego P40 Pro?
Dowiedz się jak w łatwy sposób przenieść dane ze starego urzadzenia na nowy smartfon.
Jezeli planujesz zakup nowego telefonu, np. P40 Pro, Huawei oferuje Phone Clone – autorską aplikacją do łatwego i szybkiego przenoszenia danych ze starego telefonu na nowy telefon Huawei, zarówno kontaktów telefonicznych, zdjęć, jak również aplikacji, a nawet ustawień ikon na ekranie telefonu.
Phone Clone
Nabywcy smartfonów Huawei mogą w prosty i szybki sposób przenieść dane, w tym pliki, aplikacje, wiadomości i kontakty ze swojego starego telefonu na nowy. Wystarczy włączyć aplikację Phone Clone na starym telefonie (aplikacja działa na telefonach z systemem Android lub iOS i można ją pobrać z oficjalnych sklepów z aplikacjami). Następnie trzeba zaznaczyć w aplikacji nowe urządzenie, na które zostaną skopiowane dane. Dane będą łatwo i bezpiecznie przeniesione dzięki zabezpieczonemu szyfrowaniu sieci bezprzewodowej. Pełna instrukcja korzystania z Phone Clone znajduje się pod linkiem: https://consumer.huawei.com/pl/emui/clone/.
Huawei P40
Smartfony z serii P40 zostały wyposażone w aparat fotograficzny Ultra Vision opracowany we współpracy z legendarną marką Leica – jego największą innowacją jest zastosowanie sensora CMOS Ultra Vision o rekordowo dużym rozmiarze – 1/1,28”. Dzięki temu aparat fotograficzny rejestruje więcej światła, przez co zdjęcia i wideo wyróżniają się najwyższą jakością i liczbą detali, również w bardzo słabych warunkach oświetleniowych. Wielkość pojedynczego piksela matrycy aparatu fotograficznego jest również rekordowa i wynosi 2,44 μm.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.