Play2Chill wyprodukuje i wyda grę Rally Mechanic Simulator
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Play2Chill, notowany na NewConnect producent i wydawca gier wideo, podpisał umowę z Atomic Jelly. W jej ramach warszawskie studio zajmie się produkcją, wydaniem oraz dystrybucją gry Rally Mechanic Simulator. Dodatkowo spółka ma możliwość przygotowania portów na konsole PlayStation, Xbox i Nintendo Switch oraz wersji tytułu na urządzenia mobilne z systemem Android i iOS. Budżet projektu wyniesie 680 tys. zł.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Atomic Jelly ze względu na tematykę projektu Rally Mechanic Simulator, która doskonale pasuje do naszego portfolio. Z łatwością jesteśmy w stanie wykorzystać wypracowaną przy Motorcycle Mechanic Simulator 2021 technologię, co znacząco wpłynie na przyspieszenie developmentu nowego projektu - mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.
- Atomic Jelly przygotowało pre-produkcję oraz zbadało potencjał sprzedażowy gry. Zainteresowanie graczy jest bardzo duże, a projekt w krótkim czasie znalazł się w zestawieniu Global Top Wishlists, co świadczy o jego dużym potencjale sprzedażowym - dodaje Tomasz Róziecki.
Zgodnie z zapisami umowy, koszty związane z developingiem, publishingiem oraz portowaniem, w tym również promocją oraz marketingiem gry poniesie wydawca. Budżet gry to kwota 680 tys. zł.
Play2Chill przekaże na rzecz Atomic Jelly 25% dochodu netto z tytułu sprzedaży gry Rally Mechanic Simulator, zachowując dla siebie 75% dochodu netto. W przypadku gdy dochód przekroczy 1 mln zł poznańska spółka otrzyma 20% dochodu netto. Wynagrodzenie będzie przekazywane przez cały czas komercyjnej sprzedaży praw do gry przez wydawcę w ramach publishingu.
Rally Mechanic Simulator to gra dla fanów motoryzacji, mechaniki samochodowej i sportu. W symulatorze gracz będzie miał za zadanie naprawić, testować, przerabiać, a także tuningować samochody rajdowe, które dzięki profesjonalnemu serwisowi będą mogły szybko i sprawnie dotrzeć do mety. Niekorzystne warunki pogodowe, całkowicie zniszczone samochody rajdowe, krótki limit czasu lub brak części zamiennych to tylko niektóre wyzwania z jakimi użytkownik będzie musiał się zmierzyć. Jednocześnie gracz musi wykazać się niemałą kreatywnością, aby dopasować się do reszty zespołu doświadczonych mechaników i utrzymać się na stanowisku. Karta oraz trailer gry są dostępne na Steam.
W listopadzie ub. r. Play2Chill zaprezentowało autorski projekt – Motorcycle Mechanic Simulator 2021. Wszystkie recenzje graczy na platformie Steam są w 77 procentach pozytywne. Po 72 godzinach od premiery tytuł trafił na 24 miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestsellers.
Aktualnie spółka pracuje nad wersjami demonstracyjnymi Aztec Empire oraz przygotowywanej przez zespół FrogVille Games - Far North Survival.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=tMVNcDEE62c
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1588090/Rally_Mechanic_Simulator/
***
O spółce:
Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych). Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.