Komunikaty PR

Plot Twist zaprezentował nowy developer gameplay The Last Case of Benedict Fox

2023-04-06  |  11:00

Plot Twist, producent najbardziej wyczekiwanej produkcji na Xbox-a, zaprezentował nowy gameplay na Official Xbox Twitch Stream. Spółka konsekwentnie notuje rosnące zainteresowanie swoją produkcją. Kampania promocyjna The Last Case of Benedict Fox trwa od kilku miesięcy. Premiera gry zaplanowana jest na 27 kwietnia. Tytuł ukaże się na platformach Xbox Series X|S, Xbox One i PC. Wydawcą gry jest Rogue Games.

 

– Do premiery pozostało tylko kilkanaście dni, tak jak nasi gracze, my także nie możemy doczekać się tego dnia. Nowy gameplay pokazuje kolejne fragmenty rozgrywki i mechaniki. Reakcje po wczorajszym pokazie udowadniają, że gracze są zadowoleni z postępów projektu – mówi Paweł Czapla, prezes Plot Twist. – Otrzymujemy wiele ciepłych słów od graczy, to z kolei niezwykle motywuje nas do dalszej pracy. The Last Case of Benedict Fox tworzymy właśnie dla was! Czuję, że ostatnie dni kwietnia będą pełne fascynujących tajemnic, które rozwiąże Benedict Fox – dodaje Paweł Czapla.

 

Historia The Last Case of Benedict Fox rozgrywa się w 1925 roku w Bostonie. Samozwańczy detektyw Benedict Fox, wraz ze swoim demonicznym towarzyszem musi rozwikłać zagadkę morderstwa. Rozgrywka odbędzie się na płaszczyźnie świata realnego i nadprzyrodzonego.

Na Official Xbox Twitch Stream pojawią się najbardziej wyczekiwane i rozchwytywane przez graczy tytuły. The Last Case of Benedict Fox ma za sobą udział w kluczowych wydarzeniach branżowych. Ostatni trailer gry był prezentowany na Future Games Show Spring Showcase – jednej z najważniejszych imprez dla branży gier.

Plot Twist od 2022 roku bierze udział w kluczowych wydarzeniach, na których promuje swoją produkcję. Gra dotarła m.in. na Gamescom Opening Night, na targi PAX West w Seattle, EGX London, Poznań Game Arena 2022, Paris Games Week, festiwal STEAM Next Fest, a ostatnio także na IGN Fan Fest 2023. Tytuł ma zapewnione partnerstwo ze strony TikToka i Microsoftu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.