Podgrzewacz CWU z wysoko wydajną pompą ciepła
Nowa pompa ciepła Panasonic do podgrzewania wody jest świetnym rozwiązaniem dla każdego domu. Dostępne w wariantach 200 lub 270 litrów, pompy zapewniają wysoką wydajność na poziomie A+ i zmniejszony o 75% pobór energii w porównaniu z tradycyjnymi elektrycznymi urządzeniami do ogrzewania wody.
Łatwy montaż i dopasowanie do indywidualnych potrzeb
Nowa pompa zapewnia aż trzy możliwości montażu – bez obudowy (powietrze otaczające), z obudową (2 kanały – wlot / wylot) i częściowo w obudowie (1 kanał – wylot powietrza). Tym samym urządzenie można dostosować do indywidualnych potrzeb, jak zastosowanie na małych powierzchniach, przy niskich sufitach i w narożnikach. Modele oferują także cztery tryby robocze – automatyczny, manualny, Boost (szybki podgrzew) i tryb wakacyjny. Ponadto pompa jest przyjazna dla środowiska, ponieważ nie zawiera CFC.
Rozwiązanie wysokiej jakości
Wersja 270C1F (270-litrowa) zapewnia jeszcze wyższą wydajność, dzięki dodatkowej wężownicy oraz dwóm dodatkowym trybom pracy: wspomagające źródło ciepła i praca z panelami słonecznymi. Najwyższą jakość gwarantuje także wewnętrzna emaliowana powłoka zbiornika oraz związki dielektryczne w orurowaniu, zapobiegające korozji.
Zaawansowane rozwiązania dla użytkownika
Urządzenie jest wyposażone w cyfrowy panel sterowania z opcją kontroli poboru prądu, umożliwiający łatwą i intuicyjną obsługę. Posiada także zawór bezpieczeństwa na wypadek awarii lub wzrostu ciśnienia.
Więcej informacji na temat systemów klimatyzacji i ogrzewania Panasonic można znaleźć na stronie: http://www.aircon.panasonic.eu/PL_pl/.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.