Ponad 13 tysięcy sprzedanych egzemplarzy w 96 godzin od premiery
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Gra Dinosaur Fossil Hunter w ciągu 96 godzin od premiery pełnej wersji sprzedała się w liczbie ponad 13 tys. egzemplarzy. Po czterech dobach, tytuł wyprodukowany przez lubelskie studio Pyramid Games, zebrał łącznie 71 procent pozytywnych recenzji użytkowników platformy Steam. Cena egzemplarza wynosi 19,99 USD, a łączny koszt produkcji paleontologicznego symulatora to ponad 1 mln zł. Spółka planuje przeprowadzić portowanie gry na konsole Xbox i PlayStation.
- Cieszymy się, że w ciągu 4 dni od premiery gra Dinosaur Fossil Hunter sprzedała się w ponad 13 tysiącach egzemplarzach. To dla nas duży sukces, a zarazem sygnał, że praca włożona w produkcję tytułu opłaciła się. Zdajemy sobie sprawę jak zwykle wygląda cykl sprzedażowy gry na Steamie, więc w kolejnych dniach oczekujemy przyrostu liczby sprzedanych egzemplarzy, ale również spadku dynamiki przyrostu. Utwierdziliśmy się w przekonaniu, że dalszy rozwój tego projektu to dobra decyzja - mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.
W Dinosaur Fossil Hunter gracze wcielają się w paleontologów poszukujących skamieniałości dinozaurów, które następnie zaprezentują we własnym muzeum. Podstawą rozgrywki jest tryb dla pojedynczego użytkownika. W trakcie odkrywania szczątków wymarłych zwierząt użytkownicy mają do dyspozycji narzędzia poszukiwawcze i wykopaliskowe, a ich głównym środkiem transportu jest samochód. W trakcie rozgrywki na graczy będą czekały też inne aktywności takie jak: eksploracja w terenie i pod wodą, personalizacja sprzętu, dekorowanie muzeum i ustawianie ekspozycji.
Maksymalny peak graczy w cztery doby po premierze Dinosaur Fossil Hunter wyniósł 855 osób, a średni czas spędzony na rozgrywce przekroczył 5 godzin. Z kolei Wishlista Steam Outstanding po 96 godzinach od debiutu gry wyniosła ponad 120 tysięcy użytkowników. Pełna wersja tytułu jest dostępna od 4 maja br. na platformach: Steam, Epic Store, Humble Store, a dzień później pojawiła się w serwisie NVidia GeForce Now. Projekt można było wesprzeć na platformie Kickstarter, gdzie udało się zebrać ponad 360% zakładanej kwoty.
- Tytuł już doczekał się kilku aktualizacji by podnieść zadowolenie graczy. Oczywiście szykujemy już kolejne, w jednej z nich pojawi się nowa mapa, a na niej kolejne szkielety dinozaurów, których dotychczas nie było w grze. Zamierzamy także wypuścić DLC do gry z różnymi zawartościami, które z pewnością uatrakcyjnią rozgrywkę. Mocno wierzymy, że sprosta ona wysokim oczekiwaniom graczy i to nie tylko tych, którzy interesują się paleontologią - dodaje Jacek Wyszyński.
Pyramid Games planuje w przyszłości przeprowadzić portowanie gry na konsole Xbox, a w dalszej kolejności na PlayStation.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=hDQkY1izqp4
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/864700/Dinosaur_Fossil_Hunter__Symulator_Paleontologa/
***
O Pyramid Games:
Pyramid Games to działające od 2010 roku studio, zajmujące się tworzeniem gier komputerowych. Główna siedziba firmy mieści się w Lublinie. Celem studia jest produkcja dużej liczby ambitnych gier oraz zbudowanie wokół nich dużej społeczności graczy. Zespół Pyramid Games tworzą pasjonaci nauki i Science-Fiction, dlatego tworzone przez nich produkcje nastawione są na kierunek popularnonaukowy - gry koncentrują się na tematyce odkrywania nieznanego i zdobywania wiedzy. Od sierpnia 2020 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.