PostNord wprowadza w Finlandii automaty SwipBox Infinity
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
PostNord rozwija współpracę ze SwipBox, uzupełniając infrastrukturę automatów wewnątrz budynków o zewnętrzne urządzenia Infinity. Celem dostawcy usług pocztowych w krajach skandynawskich jest rozwinięcie zagęszczonej sieci na terenie Finlandii.
Automaty Infinity są bardzo łatwe w konfiguracji i mogą być instalowane w miejscach do tej pory zupełnie niedostępnych dla tego typu urządzeń. Działają 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Urządzenia są niewielkie i mają konstrukcję modułową. Nie wymagają podłączenia do prądu, ponieważ są zasilane przez wbudowany akumulator.
Jesteśmy pierwszą firmą, która wprowadza te innowacyjne rozwiązanie na terenie Finlandii. Automaty Infinity mają wiele zalet, które finalnie przekładają się na komfort nie tylko użytkowników końcowych, ale również kurierów dostarczających paczki. Ich modułowa konstrukcja pozwala umieszczać je w dowolnych lokalizacjach, blisko miejsc zamieszkania. Odbiór przesyłek jeszcze nigdy nie był tak wygodny. Największym plusem jest natomiast możliwość bezdotykowej obsługi za pomocą intuicyjnej aplikacji, co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza w czasach pandemii – powiedziała Johanna Starck, dyrektor generalna PostNord Finland.
Jesteśmy przekonani, że PostNord stworzy szeroką sieć automatów zewnętrznych, zapewniając odbiorcom paczek maksymalną wygodę. Warto wspomnieć, że w ramach naszej współpracy automaty Infinity pojawiły się już we wszystkich krajach skandynawskich, co jedynie utwierdza nas w przekonaniu, że inwestycje w nowe i zaawansowane technologie odpowiadają na realne potrzeby użytkowników – dodał Mark Yeoman, Commercial Development Manager w SwipBox.
Sieć SwipBox Infinity początkowo zostanie wdrożona w kilku wybranych miastach Finlandii, a następnie będzie rozwijać się o kolejne ośrodki.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.