Komunikaty PR

Poznaj bizneosowych partnerów w świecie AR dzięki MeetAR

2023-05-19  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Meetlify, polska firma technologiczna specjalizująca się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań dla branży eventowej (MICE), opracowała czuły i inteligentny system do komunikacji B2B w rozszerzonej rzeczywistości (AR). Unikalna aplikacja MeetAR wykrywa fizyczną bliskość innych osób, podpowiada temat pierwszej rozmowy i precyzyjnie nawiguje otoczenie biznesowe. To pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie, które jest już gotowe do komercjalizacji. Projekt powstał w ramach funduszy unijnych, we współpracy z Instytutem Informatyki Teoretycznej i Stosowanej Polskiej Akademii Nauk (PAN). Pierwsza odsłona tej technologii odbędzie się 20 maja br. podczas “Nocy muzeów”  w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich we Wrocławiu.

 

- Ostatnie lata pokazały, że branża eventowa musi być bardzo dobrze przygotowana na ew. kryzysowe sytuacje komunikacyjne i dysponować coraz to nowocześniejszymi rozwiązaniami usprawniającymi turystykę biznesową. Naszym zdaniem MeetAR ma szansę zrewolucjonizować networking i na nowo zdefiniować spotkania live. To inteligentna aplikacja rozszerzonej rzeczywistości (AR) do precyzyjnej nawigacji fizycznej bliskości najbliższego otoczenia biznesowego z ciekawą funkcją podpowiadania tematu pierwszej rozmowy. Naszym zdaniem to nie tylko usprawni organizację targów, czy konferencji, ale i efektywnie podniesie jakość interakcji między samymi uczestnikami wydarzenia. Wierzymy w to, że nasz produkt stanie się kluczowym elementem dla firm i profesjonalistów zajmujących się branżą MICE, otwierając przed nimi zupełnie nowy poziom komunikacji w świecie AR. – mówi Rafał Orlicki, CEO w Meetlify. – Produkt jest już gotowy do komercjalizacji. – dodaje.

Aplikacja MeetAR łączy w sobie aplikację eventową i społecznościową. Produkt wykorzystuje najnowocześniejszą obecnie usługę nawigacji dostępną w rozszerzonej rzeczywistości (AR), która charakteryzuje  się precyzyjną lokacją bazującą na technologii Ultra WideBand.

 

Pierwsza odsłona rozwiązania MeetAR odbędzie się już jutro, 20 maja br., podczas “Nocy muzeów”  organizowanej w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, Wrocław.

 

Unikalny projekt od Meetlify ma szansę stać się atrakcyjnym rozwiązaniem dla szeroko pojętego środowiska biznesowego. Produkt kierowany jest do organizatorów, wystawców, właścicieli obiektów eventowych oraz samych uczestników wydarzeń biznesowych. Technologia powstała w ramach funduszy unijnych, we współpracy z Instytutem Informatyki Teoretycznej i Stosowanej Polskiej Akademii Nauk (PAN).

 

– Branża MICE od lat boryka się z natłokiem komunikatów i zaszumionymi kanałami społecznościowymi, co  często przekłada się na spadek jakości komunikacji. Chcemy to zmienić. Wierzymy, że dzięki MeetAR, każde spotkanie przebiegnie sprawniej i efektywniej, pozwalając profesjonalistom na nowoczesną komunikację XXI wieku. – komentuje Jakub Duda, współzałożyciel i Dyrektor Techniczny w Meetlify.

 

Wg. raportu firmy analitycznej Statista, światowy rynek AR do 2025 r. ma wzrosnąć z 5,91 mld do 198 mld USD.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.