Poznaj Notify – aplikację, której potrzebują polscy przedsiębiorcy
Na początku roku zebrali 1 mln złotych na rozwój platformy ułatwiającej prowadzenie sprzedaży przez Facebooka. Teraz polski start-up Selmo rusza z nowym produktem skierowanym do przedsiębiorców – aplikacją do wysyłania powiadomień – i rozpoczynają ekspansję na rynek zagraniczny.
Dotychczasowy rozwój
Selmo, założone w 2021 przez Filipa Szczepanika i Jakuba Karysia, szturmem podbija świat live commerce w Polsce. Już w październiku platforma obsłużyła ponad 50 000 transmisji sprzedażowych, a zainteresowanych wciąż przybywa. Ich rozwiązanie pozwala na zebranie i realizacje zamówień z postów i transmisji na żywo na Facebooku, a także na skuteczną komunikację z klientami przez Messengera.
W kwietniu 2022 roku Selmo zdobyli finansowanie w wysokości 1 miliona złotych na rozwój swojego “Facebookowego Asystenta”, który szybko stał się popularnym narzędziem wśród sprzedawców na Facebooku. Teraz spółka postanowiła ruszyć z nowym projektem o nazwie Notify, dzięki któremu przedsiębiorcy będą mogli wysyłać błyskawicznie powiadomienia do swoich klientów.
-
Podczas rozmów z naszymi klientami i badania rynku zauważyliśmy, że takie narzędzie jest potrzebne. Nikt już nie odczytuje maili czy SMSów od firm — wykorzystanie Messengera pozwala przedsiębiorcom skutecznie dotrzeć z komunikatem do klientów. W końcu praktycznie każdy korzysta z niego na co dzień – mówi Jakub Karyś, współzałożyciel Selmo.
Nowy produkt, którego potrzebują przedsiębiorcy
Notify to aplikacja o prostym interfejsie, którą każdy będzie w stanie obsłużyć. W dobie dynamicznego rozwoju live commerce, tradycyjne praktyki informowania klientów stały się nudne. Mało kto otwiera maile, czy odczytuje SMSy. Jak podaje Meta, w styczniu 2022 roku liczba użytkowników Messengera z Polski wynosiła 15,80 miliona osób, co czyni go idealnym kanałem komunikacji.
Dzięki aplikacji będzie możliwe wysyłanie komunikatów jednym kliknięciem. Co więcej, zostaną one dostarczone w zaledwie kilkanaście sekund.
-
Niezależnie od tego, czy prowadzisz restaurację i chcesz powiadomić o zmianach w menu, czy jesteś właścicielem sklepu i akurat prowadzisz wyprzedaż, Notify będzie idealnym rozwiązaniem — szczególnie wtedy, kiedy Twoje zasięgi w mediach społecznościowych nie są duże — mówi Filip Szczepanik.
Założyciele Selmo stawiają na prostotę obsługi i wysoką jakość produktu. Ich celem było stworzenie aplikacji, która nie tylko będzie intuicyjna, ale także będzie stanowiła materiał do dalszego rozwoju usług, bazując na potrzebach klientów.
-
Nie zamykamy się w konkretnych działaniach. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby przedsiębiorców w Polsce i za granicą. Zdecydowanie planujemy dalszy rozwój nie tylko Notify, ale także naszego pierwotnego projektu, jakim jest Selmo - mówi Jakub Karyś.
Ekspansja na rynki zagraniczne
Start-up kieruje swoje działania na cały świat. Jak podają jego założyciele, podobnych usług brakuje na praktycznie każdym zagranicznym rynku.
Aplikację można wypróbować już teraz na: notify.selmo.io
O Selmo
Selmo to polski start-up założony w 2021 roku przez Filipa Szczepanika i Jakuba Karysia. Oferuje platformę do zarządzania sprzedażą na Facebooku, którą pokochało już setki właścicieli sklepów w Polsce. Ich klienci wygenerowali w 2022 roku łącznie ponad 150 milionów złotych przychodu.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.