Poznaj Notify – aplikację, której potrzebują polscy przedsiębiorcy
Na początku roku zebrali 1 mln złotych na rozwój platformy ułatwiającej prowadzenie sprzedaży przez Facebooka. Teraz polski start-up Selmo rusza z nowym produktem skierowanym do przedsiębiorców – aplikacją do wysyłania powiadomień – i rozpoczynają ekspansję na rynek zagraniczny.
Dotychczasowy rozwój
Selmo, założone w 2021 przez Filipa Szczepanika i Jakuba Karysia, szturmem podbija świat live commerce w Polsce. Już w październiku platforma obsłużyła ponad 50 000 transmisji sprzedażowych, a zainteresowanych wciąż przybywa. Ich rozwiązanie pozwala na zebranie i realizacje zamówień z postów i transmisji na żywo na Facebooku, a także na skuteczną komunikację z klientami przez Messengera.
W kwietniu 2022 roku Selmo zdobyli finansowanie w wysokości 1 miliona złotych na rozwój swojego “Facebookowego Asystenta”, który szybko stał się popularnym narzędziem wśród sprzedawców na Facebooku. Teraz spółka postanowiła ruszyć z nowym projektem o nazwie Notify, dzięki któremu przedsiębiorcy będą mogli wysyłać błyskawicznie powiadomienia do swoich klientów.
-
Podczas rozmów z naszymi klientami i badania rynku zauważyliśmy, że takie narzędzie jest potrzebne. Nikt już nie odczytuje maili czy SMSów od firm — wykorzystanie Messengera pozwala przedsiębiorcom skutecznie dotrzeć z komunikatem do klientów. W końcu praktycznie każdy korzysta z niego na co dzień – mówi Jakub Karyś, współzałożyciel Selmo.
Nowy produkt, którego potrzebują przedsiębiorcy
Notify to aplikacja o prostym interfejsie, którą każdy będzie w stanie obsłużyć. W dobie dynamicznego rozwoju live commerce, tradycyjne praktyki informowania klientów stały się nudne. Mało kto otwiera maile, czy odczytuje SMSy. Jak podaje Meta, w styczniu 2022 roku liczba użytkowników Messengera z Polski wynosiła 15,80 miliona osób, co czyni go idealnym kanałem komunikacji.
Dzięki aplikacji będzie możliwe wysyłanie komunikatów jednym kliknięciem. Co więcej, zostaną one dostarczone w zaledwie kilkanaście sekund.
-
Niezależnie od tego, czy prowadzisz restaurację i chcesz powiadomić o zmianach w menu, czy jesteś właścicielem sklepu i akurat prowadzisz wyprzedaż, Notify będzie idealnym rozwiązaniem — szczególnie wtedy, kiedy Twoje zasięgi w mediach społecznościowych nie są duże — mówi Filip Szczepanik.
Założyciele Selmo stawiają na prostotę obsługi i wysoką jakość produktu. Ich celem było stworzenie aplikacji, która nie tylko będzie intuicyjna, ale także będzie stanowiła materiał do dalszego rozwoju usług, bazując na potrzebach klientów.
-
Nie zamykamy się w konkretnych działaniach. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby przedsiębiorców w Polsce i za granicą. Zdecydowanie planujemy dalszy rozwój nie tylko Notify, ale także naszego pierwotnego projektu, jakim jest Selmo - mówi Jakub Karyś.
Ekspansja na rynki zagraniczne
Start-up kieruje swoje działania na cały świat. Jak podają jego założyciele, podobnych usług brakuje na praktycznie każdym zagranicznym rynku.
Aplikację można wypróbować już teraz na: notify.selmo.io
O Selmo
Selmo to polski start-up założony w 2021 roku przez Filipa Szczepanika i Jakuba Karysia. Oferuje platformę do zarządzania sprzedażą na Facebooku, którą pokochało już setki właścicieli sklepów w Polsce. Ich klienci wygenerowali w 2022 roku łącznie ponad 150 milionów złotych przychodu.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.