Premiera: Audictus Aurora PRO - głośnik z podświetleniem RGB
Polska firma Audictus ma już w swojej ofercie dwa efektowne, bezprzewodowe głośniki Aurora i Aurora mini, które cieszą się dobrymi opiniami użytkowników. Teraz seria tych urządzeń doczekała się nowego wariantu PRO, którego moc znamionowa wynosi aż 20 W.
Audictus Aurora PRO to głośnik bezprzewodowy, który na pierwszy rzut oka prezentuje się podobnie do Aurory czy Aurory mini, jednak jego najważniejszą cechą jest moc RMS równa 20 W. Urządzenie wyróżnia się pasmem przenoszenia 30 – 20 kHz i dynamiką przetworników na poziomie 72 dB. Głośnik można połączyć bezprzewodowo z komputerem lub smartfonem za pomocą standardu Bluetooth 5.0, który ma zapewnić stabilne połączenie i szybki transfer danych. Na uwagę zasługuje efektowne, żywe podświetlenie RGB, które można dopasować do każdego rodzaju imprezy.
Głośnik Audictus Aurora PRO posiada wbudowany mikrofon, port AUX, a także slot na kartę microSD. Na pokładzie znalazła się również bateria, która powinna zapewnić 13 godzin pracy bez ładowania. Warto dodać, że głośniki mają wodoodporną konstrukcję potwierdzoną certyfikatem IP6X, a to oznacza, że nie trzeba się obawiać ekstremalnych warunków pogodowych podczas plenerowych spotkań. W zestawie z głośnikiem znajduje się przewód zasilający USB-C, przewód AUX oraz instrukcja obsługi.
Głośnik Audictus Aurora PRO został wyceniony przez producenta na 249 zł.
Zdjęcia hi res do pobrania tutaj: https://www.mediafire.com/file/6o1449gzq72eesg/Audictus+Aurora+PRO.zip/file
Specyfikacja głośnika Audictus Aurora PRO:
- Moc (RMS): 20 W
- Pasmo przenoszenia: 30 – 20k Hz
- Dynamika przetworników: 72 dB
- Impedancja: 4 Ω
- Mikrofon: wbudowany
- Komunikacja: Bluetooth 5.0
- Bateria: do 13 godzin działania
- Złącza: AUX, USB-C (ładowanie), microSD
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.