Premiera: Audictus Aurora PRO - głośnik z podświetleniem RGB
Polska firma Audictus ma już w swojej ofercie dwa efektowne, bezprzewodowe głośniki Aurora i Aurora mini, które cieszą się dobrymi opiniami użytkowników. Teraz seria tych urządzeń doczekała się nowego wariantu PRO, którego moc znamionowa wynosi aż 20 W.
Audictus Aurora PRO to głośnik bezprzewodowy, który na pierwszy rzut oka prezentuje się podobnie do Aurory czy Aurory mini, jednak jego najważniejszą cechą jest moc RMS równa 20 W. Urządzenie wyróżnia się pasmem przenoszenia 30 – 20 kHz i dynamiką przetworników na poziomie 72 dB. Głośnik można połączyć bezprzewodowo z komputerem lub smartfonem za pomocą standardu Bluetooth 5.0, który ma zapewnić stabilne połączenie i szybki transfer danych. Na uwagę zasługuje efektowne, żywe podświetlenie RGB, które można dopasować do każdego rodzaju imprezy.
Głośnik Audictus Aurora PRO posiada wbudowany mikrofon, port AUX, a także slot na kartę microSD. Na pokładzie znalazła się również bateria, która powinna zapewnić 13 godzin pracy bez ładowania. Warto dodać, że głośniki mają wodoodporną konstrukcję potwierdzoną certyfikatem IP6X, a to oznacza, że nie trzeba się obawiać ekstremalnych warunków pogodowych podczas plenerowych spotkań. W zestawie z głośnikiem znajduje się przewód zasilający USB-C, przewód AUX oraz instrukcja obsługi.
Głośnik Audictus Aurora PRO został wyceniony przez producenta na 249 zł.
Zdjęcia hi res do pobrania tutaj: https://www.mediafire.com/file/6o1449gzq72eesg/Audictus+Aurora+PRO.zip/file
Specyfikacja głośnika Audictus Aurora PRO:
- Moc (RMS): 20 W
- Pasmo przenoszenia: 30 – 20k Hz
- Dynamika przetworników: 72 dB
- Impedancja: 4 Ω
- Mikrofon: wbudowany
- Komunikacja: Bluetooth 5.0
- Bateria: do 13 godzin działania
- Złącza: AUX, USB-C (ładowanie), microSD

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.