Premiera: Cooler Master MM310 i MM311 - gamingowe myszki w ultralekkim wydaniu
Firma Cooler Master zaprezentowała nowe gamingowe myszki MM310 i MM311. To w pełni funkcjonalne peryferia z klasycznym designem oraz unikalną, ultralekką konstrukcją.
Nowe myszki Cooler Master MM310/M311 wyróżniają się innowacyjną, lekką obudową, którą udało się uzyskać bez żadnych fizycznych perforacji ani usuwania komponentów. Produkty wspierają technologię NVIDIA Reflex, która niweluje opóźnienia systemu, a także poprawia komfort rozgrywki. Ponadto na wyposażeniu znalazły się szybkie stopki PTFE ułatwiające poślizg myszy. Dodatkowe efekty wizualne zapewnia w pełni konfigurowalny system podświetlenia RGB, który można dostosować za pomocą kombinacji przycisków lub oprogramowania MasterPlus+.
Cooler Master M310 to klasyczna mysz wyposażona w ultralekki przewód. Całość waży zaledwie 50 g. Cooler Master M311 to z kolei bezprzewodowa wersja tego urządzenia, która komunikuje się z komputerem za pomocą łączności 2,4 GHz. Produkt waży 55 g (bez baterii), a do jego cech charakterystycznych należy zaliczyć również częstotliwość raportowania na poziomie 1000 Hz oraz działanie w zasięgu do 10 metrów. Oba modele M310 i M311 dostępne są w czarnej lub białej wersji kolorystycznej.
Nowe myszki firmy Cooler Master mają premierę 30 sierpnia 2022 roku. Cena sugerowana przewodowego wariantu MM310 wynosi 143 zł, natomiast mysz bezprzewodowa MM311 została wyceniona na 189 zł.
Dane techniczne myszy Cooler Master MM310/MM311 znajdziecie pod tym linkiem (odnośnik prowadzi do przewodowej wersji MM310): https://www.coolermaster.com/catalog/peripheral/mice/mm310/#specifications
Zdjęcia hi res dostępne tutaj:
Cooler Master MM310: https://coolermaster.egnyte.com/fl/OYcvQAhUC2#folder-link/Cooler%20Master/2.%20Peripherals/Products/2.%20Mice/MM%20Series/MM310/Photos
Cooler Master MM311: https://coolermaster.egnyte.com/fl/OYcvQAhUC2#folder-link/Cooler%20Master/2.%20Peripherals/Products/2.%20Mice/MM%20Series/MM311/Photos

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.