Premiera: DeepCool LE300 Marrs i LE500 Marrs - nowe chłodzenia AiO z oryginalnym
DeepCool, firma słynąca z wydajnych komponentów komputerowych, prezentuje nowe chłodzenia wodne AiO (All-in-One) z serii LE Marrs. Rodzina tych produktów składa się z dwóch modeli: LE300 Marrs i LE500 Marrs. Ich główną cechą charakterystyczną jest jednokolorowe, zielone podświetlenie Marrs LED.
Chłodzenia DeepCool LE Marrs zostały wyposażone w dużą miedzianą płytą chłodzącą oraz układ mikrokanałów wodnych. Niski profil pompy wodnej pozwala na zachowanie kompatybilności z obudowami w formacie mini-ITX bez utraty wydajności chłodzenia. Zastosowane wentylatory cechują się dynamicznym zakresem PWM od 500 do 2250 obr./min, przepływem powietrza do 85,85 CFM i ciśnieniem statycznym do 3,27 mmAq. Co również istotne, mają przy tym pracować z minimalnym hałasem (do 32,9 dBA). Dodatkowo wrażenia wizualne zapewni oryginalne, statyczne oświetlenie Marrs LED.
Coolery DeepCool LE Marrs wyróżniają się także autorską technologią antyprzeciekową, która pomaga regulować i zmniejszać ciśnienie wewnętrzne powstające w wyniku ekspansji płynów i gazu. Producent deklaruje, że modele LE300 Marrs i LE500 Marrs odznaczają się dużą łatwością montażu oraz szeroką kompatybilnością. Dołączone do zestawu wsporniki zagwarantują, że chłodzenie będzie pasować do wielu platform, wliczając w to Intel LGA1700 czy AMD AM5.
Dane techniczne chłodzenia DeepCool LE300 Marrs (120 mm):
- Wymiary: 159 × 120 × 27 mm
- Waga: 945 g
- Długość rury: 315 mm
Dane techniczne chłodzenia DeepCool LE500 Marrs (240 mm):
- Wymiary: 282 × 120 × 27 mm
- Waga: 1238 g
- Długość rury: 415 mm
Cechy wspólne dla wszystkich zestawów AiO z serii LE Marrs:
- Kompatybilność:
- Intel: LGA1700/1200/1151/1150/1155
- AMD: AM5/AM4
- Materiał: aluminium
- Wymiary pompy: 91 × 80 × 52 mm
- Prędkość pompy: 2400 RPM
- Głośność pompy: 17,8 dBA
- Wymiary wentylatora: 120 × 120 × 25 mm
- Prędkość wentylatora: 500 - 2250 RPM
- Przepływ powietrza wentylatora: 85,85 CFM
- Ciśnienie powietrza wentylatora: 3,27 mmAq
- Głośność wentylatora: ≤32,9 dB(A)
- Typ łożyska: dynamiczne łożysko olejowe
- Podświetlenie: Marrs LED (zielone)
Chłodzenia DeepCool LE300 Marrs i LE500 Marrs będa dostępne w październiku bieżącego roku. Produkty cechują się 3-letnią gwarancją producenta. Oto ceny sugerowane:
- LE300 Marrs: €57,99 – €62,99
- LE500 Marrs: €69,99 – €74,99
Zdjęcia hi-res produktów znajdują się tutaj:
LE300 Marrs: https://drive.google.com/drive/folders/17PXoz0kYf0V_nhSxH8NsmcDqeUh59Se9
LE500 Marrs: https://drive.google.com/drive/folders/1KyrXXKf5DOeUScmQp4kfVFm1JWJ9wgRg

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.