Komunikaty PR

Premiera: Natec Grayling — nowe zasilacze do laptopów o mocy 45 i 90 W

2023-05-09  |  14:00
Biuro prasowe

Marka Natec rozszerzyła właśnie swoją serię zasilaczy Grayling o nowe modele cechujące się mocą 45 W i 90 W. Produkty te wyróżniają się m.in. prostą, minimalistyczną konstrukcją oraz kompatybilnością z wieloma urządzeniami.

Napięcie wejściowe zasilaczy Natec Grayling wynosi od 110 do 240 V, z kolei wyjściowe – od 5 do 20 V. To oznacza, że omawiane modele automatycznie dostosują parametry ładowania do podłączonego urządzenia, co powinno przełożyć się na kompatybilność nie tylko z laptopami, ale także tabletami, smartfonami czy innym sprzętem wyposażonym w gniazdo USB-C. Co więcej, urządzenia wspierające standard Power Delivery będą mogły naładować się kilkukrotnie szybciej niż dotychczas. 

Zasilacze Natec Grayling zostały wyposażone w szereg dodatkowych, wielopoziomowych zabezpieczeń. Mają one zapewnić ochronę przed przeciążeniem (OL), zbyt wysokim napięciem i prądem (OV i OC), zwarciem (SC), a nawet przegrzaniem (OT). Warto zaznaczyć, że oba modele (45 W i 90 W) wyróżniają się także minimalistyczną, klasyczną konstrukcją o niewielkich gabarytach. Zasilacze powinny sprawdzić się więc nie tylko stacjonarnie, ale także w pociągu czy podczas spotkania w sali konferencyjnej.

Zasilacze Natec Grayling 45 W i 90 W zostały wycenione przez producenta na 109 zł oraz 189 zł.

Specyfikacja produktów:

  • Rodzaj wtyku: USB-C
  • Technologia ładowania: Power Delivery
  • Zakres napięcia wejściowego: od 110 do 240 V
  • Zakres częstotliwości wejściowej: od 50 do 60 Hz
  • Zakres napięcia wyjściowego: od 5 do 20 V
  • Maksymalne natężenie prądu: 3 A (45 W) / 4,5 A (90 W)
  • Efektywność: 90%
  • Kompatybilność: Uniwersalny
  • Zabezpieczenia: OCP, OVP, OPP, OTP, SCP
  • Długość przewodu: 270 cm
  • Wymiary: 91 x 51 x 24 mm (45 W) / 116 x 70 x 25 mm (90 W)
  • Waga: 235 g (45 W) / 345 g (90 W)
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.