PROJEKTORY PANASONIC ZAPEWNIŁY PIERWSZE MULTISENSORYCZNE WRAŻENIA Z KARTINGU
Chaos Karts w Manchesterze korzysta z projektorów LCD Panasonic serii PT-MZ20 o jasności 20 000 lm, aby przenieść graczy w interaktywne doświadczenie gry wideo na żywo
Projektory laserowe LCD Panasonic Connect Europe zostały zainstalowane w Chaos Karts w centrum Manchesteru, łącząc gry i gokarty w pierwszym tego typu interaktywnym miejscu rozrywki w Wielkiej Brytanii. W całej atrakcji zastosowano łącznie 23 projektory laserowe LCD SOLID SHINE z serii PT-MZ20, które przenoszą graczy do wirtualnej gry wideo, aby ścigać się z konkurentami.
Stworzone przez firmę The Ents Inc, Chaos Karts to innowacyjne doświadczenie, w którym gracze palą gumę na potencjalnie nieskończonej liczbie tras w cyfrowo odwzorowanym świecie. Ich pojazdy oddziałują z wirtualną trasą i wszelkimi wyzwaniami, jakie rywalizujący gracze mogą im "rzucać" pod koła. Projektory firmy Panasonic służą do wyświetlania obrazów torów oraz wirtualnych ulepszeń i broni, które mogą być używane przez każdego gracza, zapewniając naprawdę angażujące i immersyjne wrażenia podczas rozgrywki w grę wideo na żywo.
Długotrwała jasność i niezawodność
Seria PT-MZ20 to najmniejszy, najlżejszy i najjaśniejszy projektor laserowy LCD od Panasonica, oferujący nawet do 20 000 lm jasności, rozdzielczość WUXGA oraz technologię SOLID SHINE zapewniającą wysoką jakość projekcji. Pasuje idealnie do potrzeb Chaos Karts, które wymaga ciągłej projekcji i minimalnej konserwacji, aby dostarczyć swoje doświadczenie przez cały rok.
Zainstalowany w Chaos Karts model waży zaledwie 23 kg i zapewnia 20 000 godzin bezobsługowej pracy dzięki swojej konstrukcji odporniej na kurz, wydajnemu filtrowi ekologicznemu oraz unikalnemu systemowi chłodzenia cieczą. Seria PT-MZ20 zapewnia najlepszą w swojej klasie niezawodność i elastyczność montażu, co jest niezbędne w przypadku miejsc oferujących wciągające doznania.
Panasonic liderem w dziedzinie grywalizacji
Immersyjne i grywalizacyjne doświadczenia w branży rozrywkowej przeżywają rozkwit, a firma Panasonic oferuje szeroką gamę projektorów zaprojektowanych specjalnie z myślą o potrzebach tych obiektów, mówi Hartmut Kulessa, European Marketing Manager for Visual System Solutions w Panasonic Connect Europe. Niezawodność projektorów i jakość obrazu znajdują się na szczycie listy potrzeb tego sektora. Firma Panasonic jest liderem w tego typu projektach, poamgając w planowaniu i projektowaniu atrakcji od A do Z po to, aby przenieść uczestników i odbiorców do zupełnie innych realiów dzięki wysokiej jakości i niezawodnym projekcjom wizualnym.
Więcej informacji na temat Chaos Kart można znaleźć na stronie: https://www.chaoskarts.com
![Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_101500437,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
![SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2095741652,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
![realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_725345042,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/riccardo-annandale-7e2pe9wjl9m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lewicki-zmitrowicz-srodki-ue-foto,w_133,_small.jpg)
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/edp-biznes-oze,w_133,r_png,_small.png)
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.