Publicis Groupe CEE wzmacnia kompetencje technologiczne
Gabriel Zábušek, pełniący funkcję Chief Executive Officera (CEO) firmy KINDRED, należącej do Publicis Groupe Czechy, awansował na stanowisko Chief Technology Officera (CTO) Publicis Groupe w regionie Europy środkowej i wschodniej (CEE). Gabriel Zábušek dołączył do zespołu Le Pont, utworzonej w ubiegłym roku platformy Publicis Groupe CEE, oferującej całościowe rozwiązania digital-first. Na nowym stanowisku będzie kierował rozwojem technologii na 15 rynkach Publicis Groupe CEE, pełniąc jednocześnie funkcję CEO KINDRED.
Nominacja ma związek ze strategicznym celem Publicis Groupe polegającym na łączeniu i wzmacnianiu kompetencji technologicznych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Gabriel Zábušek, podlegający bezpośrednio Heldze Sasdi i Konradowi Dorabialskiemu, współzarządzającym Le Pont, a także pośrednio Tomášowi Lauko, prezesowi (CEO) Publicis Groupe CEE, będzie zarządzał zasobami technologicznymi Grupy na 15 rynkach, w tym w Polsce, Rosji, na Węgrzech, w Grecji, Serbii, Rumunii, Bułgarii, Macedonii Północnej, Chorwacji, Słowenii, na Łotwie, Litwie, Ukrainie i Słowacji. W platformie Le Pont, Gabrielowi powierzono zadanie zarządzania portfolio usług technologicznych i zwiększaniu ich efektywności.
Le Pont, wprowadzona przez Publicis Groupe CEE w grudniu ubiegłego roku, jest wirtualną platformą oferującą marketerom kompleksowe rozwiązania digital-first oraz łatwy dostęp do wiedzy 600 ekspertów pracujących w trzech centrach kompetencyjnych: w Polsce (commerce, produkcja), w Czechach (CRM, dane, technologia) oraz na Węgrzech (content, dynamiczna kreacja).
- Technologia jest siłą napędową wielu rozwiązań przyszłości, które stają się kluczowe dla naszych klientów już teraz. W ciągu ostatnich lat mocno inwestowaliśmy w zasoby technologiczne w obrębie całej Publicis Groupe CEE. Nominacja Gabriela wynika z naszej konsekwencji w dążeniu do zapewnienia bliskiej współpracy, szybszej skalowalności wiedzy i narzędzi technologicznych w całym regionie oraz zapewnienia ich synchronizacji i łatwej dostępności, aby pomagać naszym klientom w najbardziej zaawansowanych realizacji rozwiązań - mówi Tomáš Lauko, CEO Publicis Groupe CEE.
- Rola Gabriela w strukturze Le Pont jest nie do przecenienia. Jego ogromna wiedza techniczna i biznesowa, doskonałe zrozumienie technologii, aplikacji biznesowych i zarządzania ludźmi, bez wątpienia pomogą wprowadzić nasze możliwości technologiczne na nowy poziom – powiedziała Helga Sasdi.
Konrad Dorabialski dodaje: Informacja o nominacji Gabriela nie mogła przyjść w lepszym dla nas momencie. Po wprowadzeniu Le Pont w grudniu zeszłego roku, udało nam się pozyskać nowych partnerów, co jest silnym potwierdzeniem wartości, jaką Le Pont oferuje. Dołączenie Gabriela do Le Pont pozwoli nam „odpalić” potencjał technologiczny, którego potrzebujemy, aby zmaksymalizować moc naszej oferty.
Na nowym stanowisku Gabriel będzie nadzorował wszystkie zasoby technologiczne Publicis Groupe CEE, począwszy od rozwoju oprogramowania i wdrażania rozwiązań w chmurze po integrację platform, a także współpracę z dostawcami. Do jego priorytetów należeć będzie zacieśnianie współpracy z wyspecjalizowanymi zespołami w regionie i na całym świecie, a także wzmacnianie współpracy przy istniejących i przyszłych projektach. Ponadto, będzie również skupiał się na rozpropagowywaniu know-how i narzędzi na wszystkich rynkach.
Gabriel Zábušek rozpoczynał jako architekt oprogramowania, przez wiele lat zdobywając doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i aplikacji, już na początku swojej kariery pracując w firmie Bose w Stanach Zjednoczonych. Obecnie w Publicis Groupe w Czechach jest CEO jej działu danych i technologii KINDRED, który specjalizuje się w cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. W tym czasie kierował dużymi projektami dla takich gigantów jak Procter & Gamble, ČSA, Cisco, Pernod Ricard i ERDF.
- Wśród priorytetów w naszej długoterminowej wizji jest partnerstwo z naszymi klientami przy największych projektach w obszarze transformacji cyfrowej i marketingowej. Ściślejsza współpraca naszych zespołów technologicznych pozwoli oferować ich specjalistyczne usługi w całym regionie i lepiej wykorzystywać ich możliwości. Będziemy w stanie obsługiwać nawet duże projekty, a klienci otrzymają dostęp do jeszcze lepszych usług. Jako Publicis Groupe chcemy również stać się atrakcyjnym pracodawcą dla talentów dążących do realizacji ciekawych, międzynarodowych projektów - powiedział Gabriel Zábušek.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy
Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.
Polityka
Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
Na pierwszej w tym roku sesji Parlamentu Europejskiego europosłowie będą debatować nad przyszłością relacji na linii UE–USA. Przewodnicząca PE Roberta Metsola podczas otwarcia sesji podkreśliła, że obecne realia polityczne będą wymagały odnowionego sojuszu transatlantyckiego, a Europa jest gotowa do współpracy z administracją 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych. Donald Trump w swoim przemówieniu po zaprzysiężeniu zapowiedział wysiłki na rzecz kończenia wojen i wprowadzania pokoju na świecie.
Handel
W tym roku import cementu z Ukrainy może przekroczyć milion ton. To oznacza problemy polskich producentów
Polscy producenci cementu obawiają się silnej konkurencji z Ukrainy. W ubiegłym roku import tego surowca zza wschodniej granicy wyniósł ok. 600–700 tys. t, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. W kolejnych miesiącach dynamika może jeszcze przyspieszyć, dlatego sektor apeluje o kontyngenty ilościowe lub inny rodzaj wsparcia ze strony UE. Bez tego trudno będzie mu rywalizować z producentami z Ukrainy i innych państw, które nie muszą spełniać klimatycznych wymogów UE.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.