Publicis Groupe CEE wzmacnia kompetencje technologiczne
Gabriel Zábušek, pełniący funkcję Chief Executive Officera (CEO) firmy KINDRED, należącej do Publicis Groupe Czechy, awansował na stanowisko Chief Technology Officera (CTO) Publicis Groupe w regionie Europy środkowej i wschodniej (CEE). Gabriel Zábušek dołączył do zespołu Le Pont, utworzonej w ubiegłym roku platformy Publicis Groupe CEE, oferującej całościowe rozwiązania digital-first. Na nowym stanowisku będzie kierował rozwojem technologii na 15 rynkach Publicis Groupe CEE, pełniąc jednocześnie funkcję CEO KINDRED.
Nominacja ma związek ze strategicznym celem Publicis Groupe polegającym na łączeniu i wzmacnianiu kompetencji technologicznych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Gabriel Zábušek, podlegający bezpośrednio Heldze Sasdi i Konradowi Dorabialskiemu, współzarządzającym Le Pont, a także pośrednio Tomášowi Lauko, prezesowi (CEO) Publicis Groupe CEE, będzie zarządzał zasobami technologicznymi Grupy na 15 rynkach, w tym w Polsce, Rosji, na Węgrzech, w Grecji, Serbii, Rumunii, Bułgarii, Macedonii Północnej, Chorwacji, Słowenii, na Łotwie, Litwie, Ukrainie i Słowacji. W platformie Le Pont, Gabrielowi powierzono zadanie zarządzania portfolio usług technologicznych i zwiększaniu ich efektywności.
Le Pont, wprowadzona przez Publicis Groupe CEE w grudniu ubiegłego roku, jest wirtualną platformą oferującą marketerom kompleksowe rozwiązania digital-first oraz łatwy dostęp do wiedzy 600 ekspertów pracujących w trzech centrach kompetencyjnych: w Polsce (commerce, produkcja), w Czechach (CRM, dane, technologia) oraz na Węgrzech (content, dynamiczna kreacja).
- Technologia jest siłą napędową wielu rozwiązań przyszłości, które stają się kluczowe dla naszych klientów już teraz. W ciągu ostatnich lat mocno inwestowaliśmy w zasoby technologiczne w obrębie całej Publicis Groupe CEE. Nominacja Gabriela wynika z naszej konsekwencji w dążeniu do zapewnienia bliskiej współpracy, szybszej skalowalności wiedzy i narzędzi technologicznych w całym regionie oraz zapewnienia ich synchronizacji i łatwej dostępności, aby pomagać naszym klientom w najbardziej zaawansowanych realizacji rozwiązań - mówi Tomáš Lauko, CEO Publicis Groupe CEE.
- Rola Gabriela w strukturze Le Pont jest nie do przecenienia. Jego ogromna wiedza techniczna i biznesowa, doskonałe zrozumienie technologii, aplikacji biznesowych i zarządzania ludźmi, bez wątpienia pomogą wprowadzić nasze możliwości technologiczne na nowy poziom – powiedziała Helga Sasdi.
Konrad Dorabialski dodaje: Informacja o nominacji Gabriela nie mogła przyjść w lepszym dla nas momencie. Po wprowadzeniu Le Pont w grudniu zeszłego roku, udało nam się pozyskać nowych partnerów, co jest silnym potwierdzeniem wartości, jaką Le Pont oferuje. Dołączenie Gabriela do Le Pont pozwoli nam „odpalić” potencjał technologiczny, którego potrzebujemy, aby zmaksymalizować moc naszej oferty.
Na nowym stanowisku Gabriel będzie nadzorował wszystkie zasoby technologiczne Publicis Groupe CEE, począwszy od rozwoju oprogramowania i wdrażania rozwiązań w chmurze po integrację platform, a także współpracę z dostawcami. Do jego priorytetów należeć będzie zacieśnianie współpracy z wyspecjalizowanymi zespołami w regionie i na całym świecie, a także wzmacnianie współpracy przy istniejących i przyszłych projektach. Ponadto, będzie również skupiał się na rozpropagowywaniu know-how i narzędzi na wszystkich rynkach.
Gabriel Zábušek rozpoczynał jako architekt oprogramowania, przez wiele lat zdobywając doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i aplikacji, już na początku swojej kariery pracując w firmie Bose w Stanach Zjednoczonych. Obecnie w Publicis Groupe w Czechach jest CEO jej działu danych i technologii KINDRED, który specjalizuje się w cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. W tym czasie kierował dużymi projektami dla takich gigantów jak Procter & Gamble, ČSA, Cisco, Pernod Ricard i ERDF.
- Wśród priorytetów w naszej długoterminowej wizji jest partnerstwo z naszymi klientami przy największych projektach w obszarze transformacji cyfrowej i marketingowej. Ściślejsza współpraca naszych zespołów technologicznych pozwoli oferować ich specjalistyczne usługi w całym regionie i lepiej wykorzystywać ich możliwości. Będziemy w stanie obsługiwać nawet duże projekty, a klienci otrzymają dostęp do jeszcze lepszych usług. Jako Publicis Groupe chcemy również stać się atrakcyjnym pracodawcą dla talentów dążących do realizacji ciekawych, międzynarodowych projektów - powiedział Gabriel Zábušek.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.