Queris rozwija komunikację i zmienia stronę internetową
Polski producent nowoczesnych systemów IT dla produkcji zaprezentował odświeżoną stronę internetową. Zmiana ma na celu dostosowanie serwisu do wciąż poszerzanej oferty firmy i lepszą komunikację z odbiorcami marki.
Twórca i dostawca uznanych na rynku systemów Queris MES oraz Queris CMMS zyskał nowy serwis dostosowany do aktualnych wymogów klientów, najnowszych standardów technologicznych i oczekiwań swoich odbiorców.
Uporządkowana struktura
Na stronie pojawiła się zmieniona szata wizualna, uporządkowana została nawigacja, a rozbudowane informacje o firmie i jej produktach zyskały nową, przejrzystą strukturę. Serwis został zaprojektowany w zgodzie z zasadami UI/UX, dzięki czemu poruszanie się po nim jest bardzo intuicyjne, a znalezienie potrzebnych informacji znacznie łatwiejsze niż dotychczas.
Więcej informacji i funkcji
Kilkumiesięczne prace nad zmianą zaowocowały także dodatkowymi treściami i znacznie poszerzonymi informacjami o sztandarowych rozwiązaniach producenta. Ponadto pojawiły się nowe funkcje i możliwości łatwiejszego nawiązania kontaktu.
Zmiany w komunikacji marki
Nowa strona internetowa jest początkiem szerszych zmian komunikacyjnych marki. Queris wraz z rozwojem działalności chce być bliżej klientów i budować z nimi jeszcze trwalsze relacje. W związku z tym spółka reorganizuje swoje działania marketingowe, które mają skupiać się na zwiększeniu dostępności firmy dla klientów i mocniejszym zaznaczeniu jej szerokiej obecności na rynku.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.