"Pomagam, ile mogę": SOFTSWISS został wyróżniony za swój wkład w rozwój Poznania
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Międzynarodowa firma technologiczna SOFTSWISS, posiadająca centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została nagrodzona za działalność w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w ramach tradycyjnego podsumowania roku, zorganizowanego przez Biuro Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Poznania. Jest to coroczne wydarzenie, które docenia firmy i osoby, które wniosły szczególny wkład w rozwój biznesu i infrastruktury w Poznaniu.
Firma SOFTSWISS została wyróżniona w kategorii "Pomagam, ile mogę" za wyjątkowe inicjatywy w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu. Nagroda została wręczona Maciejowi Wieczorkowi, dyrektorowi regionalnemu SOFTSWISS w Polsce przez Pana Jacka Jaśkowiaka, Prezydenta Miasta Poznania oraz Katję Lożinę, dyrektorkę Biura Obsługi Inwestorów.
W 2024 roku, SOFTSWISS aktywnie uczestniczyło w inicjatywach mających na celu wspieranie lokalnej społeczności i ochronę środowiska. Firma zainicjowała szereg kluczowych projektów społecznych, które odzwierciedlają głębokie zaangażowanie firmy w wartości ESG oraz podkreślają znaczenie wkładu korporacji w rozwój społeczeństwa.
Pomoc dla ofiar powodzi na południu Polski. W celu udzielenia wsparcia osobom dotkniętym katastrofą, pracownicy SOFTSWISS w ciągu dwóch dni zebrali ponad 100 kg żywności i artykułów pierwszej potrzeby. Darowizny przekazano potrzebującym za pośrednictwem organizacji charytatywnej Caritas Polska. Firma udzieliła również doraźnej pomocy, przeznaczając 64,000 zł na wsparcie Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Pomoc zwierzętom w schroniskach. W ramach organizacji wolontariatu na rzecz zwierząt, firma zamontowała w swoich biurach w Warszawie i Poznaniu specjalne pojemniki do zbierania karmy. Dzięki reakcji pracowników, schroniskom przekazano ponad 60 kg karmy i innych niezbędnych artykułów. Aby zapewnić samotnym zwierzętom uwagę i opiekę, wielu pracowników SOFTSWISS osobiście odwiedziło schroniska, bawiło się ze zwierzętami, karmiło je i wyprowadzało na spacery. Niektóre zwierzęta znalazły u pracowników firmy swój nowy dom.
Kampanie Różowy Październik i Movember. Od kilku lat SOFTSWISS koncentruje się na uświadamianiu ogromnego znaczenia wczesnej diagnozy nowotworów. Firma zapewnia pracownikom możliwość przeprowadzenia dodatkowych badań medycznych, organizuje webinary z praktycznymi poradami od ekspertów oraz wsparciem psychologów.
Inicjatywy te są tylko częścią globalnego programu CSR firmy, obejmującego wiele krajów. W tym roku firma zasadziła również 800 drzew w parku Morskie Oko w Warszawie, udzieliła pomocy ofiarom największej powodzi w Brazylii oraz wzięła udział w innych ważnych inicjatywach.
"Jesteśmy dumni, że nasze charytatywne inicjatywy i projekty mające na celu rozwój Poznania oraz wsparcie lokalnej społeczności zostały zauważone i spotkały się z dobrym odbiorem. Inspiruje nas to do dalszej, jeszcze głębszej integracji ze społeczeństwem w Polsce i poza nią", powiedział Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.
“Współczesny biznes to nie tylko rozwój działalności czy tworzenie miejsc pracy, ale także odpowiedzialność wobec lokalnej społeczności. Aktywności w obszarze CSR są ważną częścią tożsamości wielu firm, w tym SOFTSWISS. Zaangażowanie i gotowość do pomocy pracowników tej firmy zasługują na szczególne uznanie”, powiedziała Katja Lożina, dyrektor Biura Obsługi Inwestorów.
O SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi 15-lecie swojego istnienia. Główne centra rozwoju firmy znajdują się w Warszawie i Poznaniu (Polska), a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym pracujących zdalnie, przekracza 2000, z czego ponad 600 z nich znajduje się w Polsce. SOFTSWISS jest pionierem w tworzeniu kryptowalutowych rozwiązań dla branży rozrywkowej online. W 2024 roku firma otrzymała Polski certyfikat Great Place to Work®.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.