"Pomagam, ile mogę": SOFTSWISS został wyróżniony za swój wkład w rozwój Poznania
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Międzynarodowa firma technologiczna SOFTSWISS, posiadająca centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została nagrodzona za działalność w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w ramach tradycyjnego podsumowania roku, zorganizowanego przez Biuro Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Poznania. Jest to coroczne wydarzenie, które docenia firmy i osoby, które wniosły szczególny wkład w rozwój biznesu i infrastruktury w Poznaniu.
Firma SOFTSWISS została wyróżniona w kategorii "Pomagam, ile mogę" za wyjątkowe inicjatywy w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu. Nagroda została wręczona Maciejowi Wieczorkowi, dyrektorowi regionalnemu SOFTSWISS w Polsce przez Pana Jacka Jaśkowiaka, Prezydenta Miasta Poznania oraz Katję Lożinę, dyrektorkę Biura Obsługi Inwestorów.
W 2024 roku, SOFTSWISS aktywnie uczestniczyło w inicjatywach mających na celu wspieranie lokalnej społeczności i ochronę środowiska. Firma zainicjowała szereg kluczowych projektów społecznych, które odzwierciedlają głębokie zaangażowanie firmy w wartości ESG oraz podkreślają znaczenie wkładu korporacji w rozwój społeczeństwa.
Pomoc dla ofiar powodzi na południu Polski. W celu udzielenia wsparcia osobom dotkniętym katastrofą, pracownicy SOFTSWISS w ciągu dwóch dni zebrali ponad 100 kg żywności i artykułów pierwszej potrzeby. Darowizny przekazano potrzebującym za pośrednictwem organizacji charytatywnej Caritas Polska. Firma udzieliła również doraźnej pomocy, przeznaczając 64,000 zł na wsparcie Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Pomoc zwierzętom w schroniskach. W ramach organizacji wolontariatu na rzecz zwierząt, firma zamontowała w swoich biurach w Warszawie i Poznaniu specjalne pojemniki do zbierania karmy. Dzięki reakcji pracowników, schroniskom przekazano ponad 60 kg karmy i innych niezbędnych artykułów. Aby zapewnić samotnym zwierzętom uwagę i opiekę, wielu pracowników SOFTSWISS osobiście odwiedziło schroniska, bawiło się ze zwierzętami, karmiło je i wyprowadzało na spacery. Niektóre zwierzęta znalazły u pracowników firmy swój nowy dom.
Kampanie Różowy Październik i Movember. Od kilku lat SOFTSWISS koncentruje się na uświadamianiu ogromnego znaczenia wczesnej diagnozy nowotworów. Firma zapewnia pracownikom możliwość przeprowadzenia dodatkowych badań medycznych, organizuje webinary z praktycznymi poradami od ekspertów oraz wsparciem psychologów.
Inicjatywy te są tylko częścią globalnego programu CSR firmy, obejmującego wiele krajów. W tym roku firma zasadziła również 800 drzew w parku Morskie Oko w Warszawie, udzieliła pomocy ofiarom największej powodzi w Brazylii oraz wzięła udział w innych ważnych inicjatywach.
"Jesteśmy dumni, że nasze charytatywne inicjatywy i projekty mające na celu rozwój Poznania oraz wsparcie lokalnej społeczności zostały zauważone i spotkały się z dobrym odbiorem. Inspiruje nas to do dalszej, jeszcze głębszej integracji ze społeczeństwem w Polsce i poza nią", powiedział Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.
“Współczesny biznes to nie tylko rozwój działalności czy tworzenie miejsc pracy, ale także odpowiedzialność wobec lokalnej społeczności. Aktywności w obszarze CSR są ważną częścią tożsamości wielu firm, w tym SOFTSWISS. Zaangażowanie i gotowość do pomocy pracowników tej firmy zasługują na szczególne uznanie”, powiedziała Katja Lożina, dyrektor Biura Obsługi Inwestorów.
O SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi 15-lecie swojego istnienia. Główne centra rozwoju firmy znajdują się w Warszawie i Poznaniu (Polska), a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym pracujących zdalnie, przekracza 2000, z czego ponad 600 z nich znajduje się w Polsce. SOFTSWISS jest pionierem w tworzeniu kryptowalutowych rozwiązań dla branży rozrywkowej online. W 2024 roku firma otrzymała Polski certyfikat Great Place to Work®.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.