Komunikaty PR

"Pomagam, ile mogę": SOFTSWISS został wyróżniony za swój wkład w rozwój Poznania

2024-11-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.02 MB )

Międzynarodowa firma technologiczna SOFTSWISS, posiadająca centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została nagrodzona za działalność w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w ramach tradycyjnego podsumowania roku, zorganizowanego przez Biuro Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Poznania. Jest to coroczne wydarzenie, które docenia firmy i osoby, które wniosły szczególny wkład w rozwój biznesu i infrastruktury w Poznaniu.

Firma SOFTSWISS została wyróżniona w kategorii "Pomagam, ile mogę" za wyjątkowe inicjatywy w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu. Nagroda została wręczona Maciejowi Wieczorkowi, dyrektorowi regionalnemu SOFTSWISS w Polsce przez Pana Jacka Jaśkowiaka, Prezydenta Miasta Poznania oraz Katję Lożinę, dyrektorkę Biura Obsługi Inwestorów.

W 2024 roku, SOFTSWISS aktywnie uczestniczyło w inicjatywach mających na celu wspieranie lokalnej społeczności i ochronę środowiska. Firma zainicjowała szereg kluczowych projektów społecznych, które odzwierciedlają głębokie zaangażowanie firmy w wartości ESG oraz podkreślają znaczenie wkładu korporacji w rozwój społeczeństwa.

Pomoc dla ofiar powodzi na południu Polski. W celu udzielenia wsparcia osobom dotkniętym katastrofą, pracownicy SOFTSWISS w ciągu dwóch dni zebrali ponad 100 kg żywności i artykułów pierwszej potrzeby. Darowizny przekazano potrzebującym za pośrednictwem organizacji charytatywnej Caritas Polska. Firma udzieliła również doraźnej pomocy, przeznaczając 64,000 zł na wsparcie Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Pomoc zwierzętom w schroniskach. W ramach organizacji wolontariatu na rzecz zwierząt, firma zamontowała w swoich biurach w Warszawie i Poznaniu specjalne pojemniki do zbierania karmy. Dzięki reakcji pracowników, schroniskom przekazano ponad 60 kg karmy i innych niezbędnych artykułów. Aby zapewnić samotnym zwierzętom uwagę i opiekę, wielu pracowników SOFTSWISS osobiście odwiedziło schroniska, bawiło się ze zwierzętami, karmiło je i wyprowadzało na spacery. Niektóre zwierzęta znalazły u pracowników firmy swój nowy dom.

Kampanie Różowy Październik i Movember. Od kilku lat SOFTSWISS koncentruje się na uświadamianiu ogromnego znaczenia wczesnej diagnozy nowotworów. Firma zapewnia pracownikom możliwość przeprowadzenia dodatkowych badań medycznych, organizuje webinary z praktycznymi poradami od ekspertów oraz wsparciem psychologów.

Inicjatywy te są tylko częścią globalnego programu CSR firmy, obejmującego wiele krajów. W tym roku firma zasadziła również 800 drzew w parku Morskie Oko w Warszawie, udzieliła pomocy ofiarom największej powodzi w Brazylii oraz wzięła udział w innych ważnych inicjatywach.

 


"Jesteśmy dumni, że nasze charytatywne inicjatywy i projekty mające na celu rozwój Poznania oraz wsparcie lokalnej społeczności zostały zauważone i spotkały się z dobrym odbiorem. Inspiruje nas to do dalszej, jeszcze głębszej integracji ze społeczeństwem w Polsce i poza nią", powiedział Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.

“Współczesny biznes to nie tylko rozwój działalności czy tworzenie miejsc pracy, ale także odpowiedzialność wobec lokalnej społeczności. Aktywności w obszarze CSR są ważną częścią tożsamości wielu firm, w tym SOFTSWISS. Zaangażowanie i gotowość do pomocy pracowników tej firmy zasługują na szczególne uznanie”, powiedziała Katja Lożina, dyrektor Biura Obsługi Inwestorów.


 

O SOFTSWISS

SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi 15-lecie swojego istnienia. Główne centra rozwoju firmy znajdują się w Warszawie i Poznaniu (Polska), a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym pracujących zdalnie, przekracza 2000, z czego ponad 600 z nich znajduje się w Polsce. SOFTSWISS jest pionierem w tworzeniu kryptowalutowych rozwiązań dla branży rozrywkowej online. W 2024 roku firma otrzymała Polski certyfikat Great Place to Work®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.