R22 wprowadza cyber_Folks – nową markę hostingową
Notowana na GPW grupa technologiczna R22 uruchomiła nową markę hostingową cyber_Folks, która docelowo zintegruje wszystkie marki hostingowe Grupy, zarówno w Polsce, jak i w Europie Środkowo-Wschodniej. Ujednolicenie nazw jest konsekwencją przeprowadzonej konsolidacji polskiego i rumuńskiego rynku hostingowego oraz elementem bardziej bezpośredniej komunikacji z klientem. Pierwszym etapem zmian jest rebranding linuxpl.com oraz szeroka kampania promocyjna.
- Zmiana nazwy to nie tylko rebranding, a strategiczna zmiana komunikacji usług hostingowych, sprzedaży domen i wsparcia firm w obecności i sprzedaży online. cyber_Folks to marka tworzona przez ludzi dla ludzi, dlatego w jej centrum jest właśnie człowiek – klient korzystający z naszych usług i nasz zespół, jako jego przyjaciel i specjalista, który zapewni mu najlepsze wsparcie. Do tej pory mieliśmy już bardzo dobry produkt, wyróżniający się jakością techniczną i podejściem do klienta. Wierzymy, że taki produkt zasługuje na najlepsze opakowanie, czytelnie komunikujące kim jesteśmy. Opakowanie oddające ducha naszej relacji z rynkiem. To dlatego stworzyliśmy markę cyber_Folks. – komentuje Jakub Dwernicki, prezes R22.
Grupa R22 świadczy kompleksowe usługi w zakresie automatyzacji procesów biznesowych. Wspiera przedsiębiorców w obecności online, sprzedaży internetowej i cyfrowej komunikacji z klientami. Wśród usług oferowanych przez cyber_Folks jest hosting, domeny, certyfikaty SSL, wsparcie SEO, narzędzia dla e-comerce oraz usługi e-marketingu.
- cyber_Folks to połączenie zaawansowanej technologii oraz najlepszego wsparcia klienta. Naszą markę wyróżnia szybkość i wydajność serwerów oraz szybkość i wysoka jakość obsługi klienta. To również szerokie portfolio usług i narzędzi, w tym m.in. innowacyjny kreator domen, który pomaga przedsiębiorcom stworzyć swoją markę. – dodaje Jakub Dwernicki.
W związku z uruchomieniem nowej marki, Grupa R22 planuje szeroką kampanię promocyjną, która startuje 16 kwietnia br. i obejmuje najważniejsze kanały dotarcia do klientów, w tym przede wszystkim telewizję i Internet.
- Mamy silną pozycję w TOP3 na polskim rynku hostingowym, z aspiracjami do jej umacniania. Jesteśmy też największym podmiotem na rynku rumuńskim i drugim na rynku chorwackim. Chcemy dalej się rozwijać budując pozycję lidera rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Obecne otoczenie rynkowe i trwająca epidemia może sprawić, że na rynku pojawią się nowe okazje do przejęć, które jako duża i stabilna finansowo grupa możemy i chcemy wykorzystywać. – dodaje Jakub Dwernicki.
Z usług hostingowych R22 korzysta ponad 230 tys. klientów, związanych z różnymi markami: linuxpl.com, Kei.pl, Hekko, Domeny.pl czy SuperHost. W ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy wszystkie marki zostaną połączone z cyber_Folks.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.