R22 wprowadza cyber_Folks – nową markę hostingową
Notowana na GPW grupa technologiczna R22 uruchomiła nową markę hostingową cyber_Folks, która docelowo zintegruje wszystkie marki hostingowe Grupy, zarówno w Polsce, jak i w Europie Środkowo-Wschodniej. Ujednolicenie nazw jest konsekwencją przeprowadzonej konsolidacji polskiego i rumuńskiego rynku hostingowego oraz elementem bardziej bezpośredniej komunikacji z klientem. Pierwszym etapem zmian jest rebranding linuxpl.com oraz szeroka kampania promocyjna.
- Zmiana nazwy to nie tylko rebranding, a strategiczna zmiana komunikacji usług hostingowych, sprzedaży domen i wsparcia firm w obecności i sprzedaży online. cyber_Folks to marka tworzona przez ludzi dla ludzi, dlatego w jej centrum jest właśnie człowiek – klient korzystający z naszych usług i nasz zespół, jako jego przyjaciel i specjalista, który zapewni mu najlepsze wsparcie. Do tej pory mieliśmy już bardzo dobry produkt, wyróżniający się jakością techniczną i podejściem do klienta. Wierzymy, że taki produkt zasługuje na najlepsze opakowanie, czytelnie komunikujące kim jesteśmy. Opakowanie oddające ducha naszej relacji z rynkiem. To dlatego stworzyliśmy markę cyber_Folks. – komentuje Jakub Dwernicki, prezes R22.
Grupa R22 świadczy kompleksowe usługi w zakresie automatyzacji procesów biznesowych. Wspiera przedsiębiorców w obecności online, sprzedaży internetowej i cyfrowej komunikacji z klientami. Wśród usług oferowanych przez cyber_Folks jest hosting, domeny, certyfikaty SSL, wsparcie SEO, narzędzia dla e-comerce oraz usługi e-marketingu.
- cyber_Folks to połączenie zaawansowanej technologii oraz najlepszego wsparcia klienta. Naszą markę wyróżnia szybkość i wydajność serwerów oraz szybkość i wysoka jakość obsługi klienta. To również szerokie portfolio usług i narzędzi, w tym m.in. innowacyjny kreator domen, który pomaga przedsiębiorcom stworzyć swoją markę. – dodaje Jakub Dwernicki.
W związku z uruchomieniem nowej marki, Grupa R22 planuje szeroką kampanię promocyjną, która startuje 16 kwietnia br. i obejmuje najważniejsze kanały dotarcia do klientów, w tym przede wszystkim telewizję i Internet.
- Mamy silną pozycję w TOP3 na polskim rynku hostingowym, z aspiracjami do jej umacniania. Jesteśmy też największym podmiotem na rynku rumuńskim i drugim na rynku chorwackim. Chcemy dalej się rozwijać budując pozycję lidera rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Obecne otoczenie rynkowe i trwająca epidemia może sprawić, że na rynku pojawią się nowe okazje do przejęć, które jako duża i stabilna finansowo grupa możemy i chcemy wykorzystywać. – dodaje Jakub Dwernicki.
Z usług hostingowych R22 korzysta ponad 230 tys. klientów, związanych z różnymi markami: linuxpl.com, Kei.pl, Hekko, Domeny.pl czy SuperHost. W ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy wszystkie marki zostaną połączone z cyber_Folks.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.