Komunikaty PR

R22 wprowadza cyber_Folks – nową markę hostingową

2020-04-17  |  09:00
Biuro prasowe

Notowana na GPW grupa technologiczna R22 uruchomiła nową markę hostingową cyber_Folks, która docelowo zintegruje wszystkie marki hostingowe Grupy, zarówno w Polsce, jak i w Europie Środkowo-Wschodniej. Ujednolicenie nazw jest konsekwencją przeprowadzonej konsolidacji polskiego i rumuńskiego rynku hostingowego oraz elementem bardziej bezpośredniej komunikacji z klientem. Pierwszym etapem zmian jest rebranding linuxpl.com oraz szeroka kampania promocyjna.

- Zmiana nazwy to nie tylko rebranding, a strategiczna zmiana komunikacji usług hostingowych, sprzedaży domen i wsparcia firm w obecności i sprzedaży online. cyber_Folks to marka tworzona przez ludzi dla ludzi, dlatego w jej centrum jest właśnie człowiek – klient korzystający z naszych usług i nasz zespół, jako jego przyjaciel i specjalista, który zapewni mu najlepsze wsparcie. Do tej pory mieliśmy już bardzo dobry produkt, wyróżniający się jakością techniczną i podejściem do klienta. Wierzymy, że taki produkt zasługuje na najlepsze opakowanie, czytelnie komunikujące kim jesteśmy. Opakowanie oddające ducha naszej relacji z rynkiem. To dlatego stworzyliśmy markę cyber_Folks. – komentuje Jakub Dwernicki, prezes R22.

Grupa R22 świadczy kompleksowe usługi w zakresie automatyzacji procesów biznesowych. Wspiera przedsiębiorców w obecności online, sprzedaży internetowej i cyfrowej komunikacji z klientami. Wśród usług oferowanych przez cyber_Folks jest hosting, domeny, certyfikaty SSL, wsparcie SEO, narzędzia dla e-comerce oraz usługi e-marketingu.

- cyber_Folks to połączenie zaawansowanej technologii oraz najlepszego wsparcia klienta. Naszą markę wyróżnia szybkość i wydajność serwerów oraz szybkość i wysoka jakość obsługi klienta. To również szerokie portfolio usług i narzędzi, w tym m.in. innowacyjny kreator domen, który pomaga przedsiębiorcom stworzyć swoją markę. – dodaje Jakub Dwernicki.

W związku z uruchomieniem nowej marki, Grupa R22 planuje szeroką kampanię promocyjną, która startuje 16 kwietnia br. i obejmuje najważniejsze kanały dotarcia do klientów, w tym przede wszystkim telewizję i Internet.

- Mamy silną pozycję w TOP3 na polskim rynku hostingowym, z aspiracjami do jej umacniania. Jesteśmy też największym podmiotem na rynku rumuńskim i drugim na rynku chorwackim. Chcemy dalej się rozwijać budując pozycję lidera rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Obecne otoczenie rynkowe i trwająca epidemia może sprawić, że na rynku pojawią się nowe okazje do przejęć, które jako duża i stabilna finansowo grupa możemy i chcemy wykorzystywać. – dodaje Jakub Dwernicki.

Z usług hostingowych R22 korzysta ponad 230 tys. klientów, związanych z różnymi markami: linuxpl.com, Kei.pl, Hekko, Domeny.pl czy SuperHost. W ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy wszystkie marki zostaną połączone z cyber_Folks.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.