Komunikaty PR

realme TOP 3 w Polsce oraz TOP 4 Europie wśród producentów smartfonów

2022-05-10  |  16:30
Biuro prasowe

Najnowszy raport Canalys (top smartphone vendors worldwide Q1 2022) wskazuje na rosnący udział realme w dostarczaniu smartfonów w Europie. Marka umocniła swoją mocną, czwartą pozycję wśród producentów smartfonów na Starym Kontynencie, z największym na rynku wzrostem na poziomie 177% (rok do roku - w oparciu o dane z pierwszego kwartału 2022 roku).

Wzrost obecności marki widać na rynkach krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W CEE marka plasuje się w TOP 4, a w Polsce marka dołącza do TOP 3 czołowych producentów. Wśród kluczowych rynków w tej części Europy znajdują się także Czechy, Grecja i Słowenia.

Ponadto, marka realme uplasowała się w TOP 5 w aż 11 krajach europejskich, najprężniej rozwijając się w krajach Europy Zachodniej, m.in.: we Francji (443% wzrostu), we Włoszech (352% wzrostu) i Hiszpanii (223% wzrostu). W skali całego regionu marka osiągnęła 377% wzrostu. Wysokie wyniki to efekt rozszerzenia współprac partnerskich oraz rozbudowania portfolio produktów, odpowiadających na potrzeby różnorodnych grup konsumentów.

W pierwszym kwartale 2022 roku marka realme wprowadziła flagową linię realme 9, a także wkroczyła w sektor premium wraz ze smartfonami z serii GT 2. Podczas targów MWC 2022 w Barcelonie zaprezentowała innowacyjne ładowanie 150W w modelu realme GT NEO 3, które zapewnia temu smartfonowi zdolność naładowania baterii od 0 do 50% zaledwie w 5 minut. Co więcej, na początku bieżącego roku realme zostało najszybciej rozwijającym się producentem smartfonów 5G.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.