Rebranding Backbase
Rebranding Backbase odzwierciedla wzrost, inwestycje i wizję Engagement Banking
Po latach wzrostu oraz ostatnich inwestycjach, Backbase przechodzi proces rebrandingu, aby jeszcze skuteczniej dotrzeć do klientów z rozwijającego się sektora bankowości.
AMSTERDAM - 17 października 2022 r. - Oparta na przedsiębiorczości kultura Backbase napędza organiczny wzrost firmy na całym świecie, zarówno pod względem jej przychodów, jak i liczby klientów. Naszą misją jest transformacja bankowości i skupienie jej wokół klienta za pomocą Engagement Banking Platform. Nasza kultura, misja oraz wzrost zostały docenione otrzymanym w czerwcu 2022 roku dofinansowaniem o wartości 120 milionów euro.
Backbase zatrudnia 2 000 pracowników w 14 oddziałach na całym świecie. Firma stanowi cyfrowy fundament dla setek instytucji finansowych, będąc częścią codziennego doświadczenia w bankowości dla ponad 50 milionów klientów. Po pozyskaniu kapitału na przyspieszenie realizacji wizji Engagement Banking, Backbase jeszcze szerzej realizuje swoją misję budowania bankowości wokół klienta.
Konsumenci oczekują obecnie płynnego doświadczenia w realizacji usług bankowych. Backbase jest liderem rozwiązań mających na celu transformację bankowości, która w przeszłości nie odpowiadała w pełni na potrzeby klientów, i wprowadza ją w erę platformizacji. Ujednolicona platforma Backbase Engagement Banking zapewnia klientom płynną realizację usług bankowych oraz umożliwia obsługę pełnego cyklu życia klienta.
„Nowa marka jest wyrazem naszej nieustannej ambicji, mocno zakorzenionej w kulturze Backbase, aby wspierać banki w osiągnięciu sukcesu, zmienić myślenie o bankowości i przeorganizować ją w taki sposób, aby w pełni odpowiadała na potrzeby klientów" - mówi Jouk Pleiter, założyciel i CEO Backbase. „Nasz sprawdzony model rozwoju biznesu doprowadził nas do miejsca, w którym jesteśmy dzisiaj. Nadszedł więc czas na ewolucję naszej marki, która odzwierciedli wzrost firmy. Backbase jest partnerem w zakresie innowacji, umożliwiając tradycyjnym bankom i spółdzielczym kasom oszczędnościowo-kredytowym wejście w erę platformizacji – a to dopiero początek”.
„Z nowym, odważniejszym logo i identyfikacją wizualną oraz wyraźniejszym, bardziej zdecydowanym przekazem i misją, nasza marka patrzy w przyszłość" – wyjaśniła Nicole Rosanella, dyrektorka marketingu i komunikacji Backbase. „Nie zapominając o tym, jak zaczynaliśmy i kim jesteśmy, opowiadamy historię Backbase, dostosowując ją do etapu, na którym jesteśmy jako firma.”
Nowa marka zostanie zaprezentowana podczas ENGAGE, corocznej konferencji firmy dla klientów Backbase. ENGAGE gromadzi ponad 750 dyrektorów i menedżerów wyższego szczebla z sektora bankowości, praktyków i liderów technologicznych z całego świata, którzy spotykają się, aby poszerzyć swoją wiedzę w obszarze cyfrowej transformacji poprzez wykłady, praktyczne warsztaty oraz wymianę opinii i doświadczeń.
„Kiedy zdecydowaliśmy, że nadszedł czas na odświeżenie marki, zapytaliśmy naszych pracowników, co jest najbardziej wyjątkowe w Backbase – wyjaśnia Rosanella. „Podkreślali naszą przedsiębiorczość, nastawienie na rezultat oraz fakt, że nasze produkty poprawiają doświadczenia bankowe milionom ludzi na całym świecie. Łącząc to wszystko, stworzyliśmy markę, która odzwierciedla naszą kulturę i tożsamość oraz napędza nasze ambicje.”
***
Informacje o Backbase:
Misją Backbase jest transformacja bankowości i skupienie jej wokół klienta.
Backbase stworzyło wiodącą w swojej kategorii Engagement Banking Platform (EBP), która pomaga bankom i spółdzielczym kasom oszczędnościowo-kredytowym zarządzać pełnym cyklem życia klienta poprzez jedną, oferowaną pod marką własną platformą, zastępując kilka pojedynczych rozwiązań.
Firmy analityczne takie jak Forrester, Gartner, Celent, Omdia and IDC nieustannie potwierdzają wiodącą pozycję Backbase w branży. Aktualnie na całym świecie rozwiązania Backbase Engagement Banking Platform zostały wdrożone w ponad 150 dużych instytucjach finansowych, w tym: AIB, Barclays, Bank of the Philippine Islands, BNP Paribas, Citibank, Citizens Bank, CheBanca!, Discovery Bank, Greater Bank, HDFC, IDFC First, KeyBank, Lloyds Banking Group, Navy Federal Credit Union, PostFinance, RBC, Société Générale, TPBank, Vantage Bank Texas, Westpac, a także Wildfire Credit Union.
Backbase jest prywatnie finansowaną firmą fintech, założoną w 2003 roku w Amsterdamie (globalna siedziba główna), z regionalnymi biurami w Krakowie, Atlancie (amerykańska siedziba główna), Nowym Jorku, Boise, Mexico City, Toronto, Londynie, Cardiff, Dubaju, Singapurze, Sydney, Australii i Tokio.
Kontakt dla prasy:
Backbase
Will Haskins
press-relations@backbase.com

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

400 gmin w Polsce nie ma na swoim terenie apteki i sytuacja co roku się pogarsza. Samorządowcy apelują o zmiany w prawie
W ciągu ostatnich kilku lat, od wejścia w życie przepisów Apteka dla Aptekarza, zamknięto ponad 2,2 tys. aptek w Polsce, a około 400 gmin nie posiada na swoim terenie apteki. Trzech na pięciu Polaków, aby kupić leki, musi się udać po nie do innej miejscowości. Sygnatariusze listu otwartego do minister zdrowia przygotowanego przez Koalicję „Na pomoc niesamodzielnym” apelują o zmianę priorytetów w legislacji dotyczącej rynku aptek. Wzywają też do podjęcia systemowych działań przeciwdziałających wykluczeniu zdrowotnemu ze względu na miejsce zamieszkania.
Bankowość
1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy

Niskoemisyjny transport, oszczędzanie zasobów, zarządzanie odpadami czy walka z zanieczyszczeniami – to część wyzwań, które stawia przed miastami szybko rosnąca liczba mieszkańców. Na przynajmniej część z nich odpowiedzią mogą być innowacje, które mogą pomóc także w adaptacji miast do zmiany klimatu. To właśnie innowacyjnych rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój miast poszukuje ING Bank Śląski w nowej edycji Programu Grantowego. Do młodych naukowców i start-upów trafi 1 mln zł.
Telekomunikacja
Obciążenia regulacyjne uderzają w branżę nowych technologii i start-upy. To może hamować innowacje

Nadmierne obciążenia biurokratyczne i wysokie koszty prawne są wskazywane przez wiele start-upów jako bariery, które są najtrudniejsze do pokonania w ich działalności – wynika z raportu „Polskie Startupy 2024”. To sprawia, że część z nich szuka możliwości przeprowadzki za ocean – ze stratą dla innowacyjności i konkurencyjności polskiej gospodarki. Również w branży ICT o potrzebie deregulacji mówi się od lat, bo to przeszkadza jej w globalnym wyścigu technologicznym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.