Rebranding Backbase
Rebranding Backbase odzwierciedla wzrost, inwestycje i wizję Engagement Banking
Po latach wzrostu oraz ostatnich inwestycjach, Backbase przechodzi proces rebrandingu, aby jeszcze skuteczniej dotrzeć do klientów z rozwijającego się sektora bankowości.
AMSTERDAM - 17 października 2022 r. - Oparta na przedsiębiorczości kultura Backbase napędza organiczny wzrost firmy na całym świecie, zarówno pod względem jej przychodów, jak i liczby klientów. Naszą misją jest transformacja bankowości i skupienie jej wokół klienta za pomocą Engagement Banking Platform. Nasza kultura, misja oraz wzrost zostały docenione otrzymanym w czerwcu 2022 roku dofinansowaniem o wartości 120 milionów euro.
Backbase zatrudnia 2 000 pracowników w 14 oddziałach na całym świecie. Firma stanowi cyfrowy fundament dla setek instytucji finansowych, będąc częścią codziennego doświadczenia w bankowości dla ponad 50 milionów klientów. Po pozyskaniu kapitału na przyspieszenie realizacji wizji Engagement Banking, Backbase jeszcze szerzej realizuje swoją misję budowania bankowości wokół klienta.
Konsumenci oczekują obecnie płynnego doświadczenia w realizacji usług bankowych. Backbase jest liderem rozwiązań mających na celu transformację bankowości, która w przeszłości nie odpowiadała w pełni na potrzeby klientów, i wprowadza ją w erę platformizacji. Ujednolicona platforma Backbase Engagement Banking zapewnia klientom płynną realizację usług bankowych oraz umożliwia obsługę pełnego cyklu życia klienta.
„Nowa marka jest wyrazem naszej nieustannej ambicji, mocno zakorzenionej w kulturze Backbase, aby wspierać banki w osiągnięciu sukcesu, zmienić myślenie o bankowości i przeorganizować ją w taki sposób, aby w pełni odpowiadała na potrzeby klientów" - mówi Jouk Pleiter, założyciel i CEO Backbase. „Nasz sprawdzony model rozwoju biznesu doprowadził nas do miejsca, w którym jesteśmy dzisiaj. Nadszedł więc czas na ewolucję naszej marki, która odzwierciedli wzrost firmy. Backbase jest partnerem w zakresie innowacji, umożliwiając tradycyjnym bankom i spółdzielczym kasom oszczędnościowo-kredytowym wejście w erę platformizacji – a to dopiero początek”.
„Z nowym, odważniejszym logo i identyfikacją wizualną oraz wyraźniejszym, bardziej zdecydowanym przekazem i misją, nasza marka patrzy w przyszłość" – wyjaśniła Nicole Rosanella, dyrektorka marketingu i komunikacji Backbase. „Nie zapominając o tym, jak zaczynaliśmy i kim jesteśmy, opowiadamy historię Backbase, dostosowując ją do etapu, na którym jesteśmy jako firma.”
Nowa marka zostanie zaprezentowana podczas ENGAGE, corocznej konferencji firmy dla klientów Backbase. ENGAGE gromadzi ponad 750 dyrektorów i menedżerów wyższego szczebla z sektora bankowości, praktyków i liderów technologicznych z całego świata, którzy spotykają się, aby poszerzyć swoją wiedzę w obszarze cyfrowej transformacji poprzez wykłady, praktyczne warsztaty oraz wymianę opinii i doświadczeń.
„Kiedy zdecydowaliśmy, że nadszedł czas na odświeżenie marki, zapytaliśmy naszych pracowników, co jest najbardziej wyjątkowe w Backbase – wyjaśnia Rosanella. „Podkreślali naszą przedsiębiorczość, nastawienie na rezultat oraz fakt, że nasze produkty poprawiają doświadczenia bankowe milionom ludzi na całym świecie. Łącząc to wszystko, stworzyliśmy markę, która odzwierciedla naszą kulturę i tożsamość oraz napędza nasze ambicje.”
***
Informacje o Backbase:
Misją Backbase jest transformacja bankowości i skupienie jej wokół klienta.
Backbase stworzyło wiodącą w swojej kategorii Engagement Banking Platform (EBP), która pomaga bankom i spółdzielczym kasom oszczędnościowo-kredytowym zarządzać pełnym cyklem życia klienta poprzez jedną, oferowaną pod marką własną platformą, zastępując kilka pojedynczych rozwiązań.
Firmy analityczne takie jak Forrester, Gartner, Celent, Omdia and IDC nieustannie potwierdzają wiodącą pozycję Backbase w branży. Aktualnie na całym świecie rozwiązania Backbase Engagement Banking Platform zostały wdrożone w ponad 150 dużych instytucjach finansowych, w tym: AIB, Barclays, Bank of the Philippine Islands, BNP Paribas, Citibank, Citizens Bank, CheBanca!, Discovery Bank, Greater Bank, HDFC, IDFC First, KeyBank, Lloyds Banking Group, Navy Federal Credit Union, PostFinance, RBC, Société Générale, TPBank, Vantage Bank Texas, Westpac, a także Wildfire Credit Union.
Backbase jest prywatnie finansowaną firmą fintech, założoną w 2003 roku w Amsterdamie (globalna siedziba główna), z regionalnymi biurami w Krakowie, Atlancie (amerykańska siedziba główna), Nowym Jorku, Boise, Mexico City, Toronto, Londynie, Cardiff, Dubaju, Singapurze, Sydney, Australii i Tokio.
Kontakt dla prasy:
Backbase
Will Haskins
press-relations@backbase.com
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.