Rebranding Backbase
Rebranding Backbase odzwierciedla wzrost, inwestycje i wizję Engagement Banking
Po latach wzrostu oraz ostatnich inwestycjach, Backbase przechodzi proces rebrandingu, aby jeszcze skuteczniej dotrzeć do klientów z rozwijającego się sektora bankowości.
AMSTERDAM - 17 października 2022 r. - Oparta na przedsiębiorczości kultura Backbase napędza organiczny wzrost firmy na całym świecie, zarówno pod względem jej przychodów, jak i liczby klientów. Naszą misją jest transformacja bankowości i skupienie jej wokół klienta za pomocą Engagement Banking Platform. Nasza kultura, misja oraz wzrost zostały docenione otrzymanym w czerwcu 2022 roku dofinansowaniem o wartości 120 milionów euro.
Backbase zatrudnia 2 000 pracowników w 14 oddziałach na całym świecie. Firma stanowi cyfrowy fundament dla setek instytucji finansowych, będąc częścią codziennego doświadczenia w bankowości dla ponad 50 milionów klientów. Po pozyskaniu kapitału na przyspieszenie realizacji wizji Engagement Banking, Backbase jeszcze szerzej realizuje swoją misję budowania bankowości wokół klienta.
Konsumenci oczekują obecnie płynnego doświadczenia w realizacji usług bankowych. Backbase jest liderem rozwiązań mających na celu transformację bankowości, która w przeszłości nie odpowiadała w pełni na potrzeby klientów, i wprowadza ją w erę platformizacji. Ujednolicona platforma Backbase Engagement Banking zapewnia klientom płynną realizację usług bankowych oraz umożliwia obsługę pełnego cyklu życia klienta.
„Nowa marka jest wyrazem naszej nieustannej ambicji, mocno zakorzenionej w kulturze Backbase, aby wspierać banki w osiągnięciu sukcesu, zmienić myślenie o bankowości i przeorganizować ją w taki sposób, aby w pełni odpowiadała na potrzeby klientów" - mówi Jouk Pleiter, założyciel i CEO Backbase. „Nasz sprawdzony model rozwoju biznesu doprowadził nas do miejsca, w którym jesteśmy dzisiaj. Nadszedł więc czas na ewolucję naszej marki, która odzwierciedli wzrost firmy. Backbase jest partnerem w zakresie innowacji, umożliwiając tradycyjnym bankom i spółdzielczym kasom oszczędnościowo-kredytowym wejście w erę platformizacji – a to dopiero początek”.
„Z nowym, odważniejszym logo i identyfikacją wizualną oraz wyraźniejszym, bardziej zdecydowanym przekazem i misją, nasza marka patrzy w przyszłość" – wyjaśniła Nicole Rosanella, dyrektorka marketingu i komunikacji Backbase. „Nie zapominając o tym, jak zaczynaliśmy i kim jesteśmy, opowiadamy historię Backbase, dostosowując ją do etapu, na którym jesteśmy jako firma.”
Nowa marka zostanie zaprezentowana podczas ENGAGE, corocznej konferencji firmy dla klientów Backbase. ENGAGE gromadzi ponad 750 dyrektorów i menedżerów wyższego szczebla z sektora bankowości, praktyków i liderów technologicznych z całego świata, którzy spotykają się, aby poszerzyć swoją wiedzę w obszarze cyfrowej transformacji poprzez wykłady, praktyczne warsztaty oraz wymianę opinii i doświadczeń.
„Kiedy zdecydowaliśmy, że nadszedł czas na odświeżenie marki, zapytaliśmy naszych pracowników, co jest najbardziej wyjątkowe w Backbase – wyjaśnia Rosanella. „Podkreślali naszą przedsiębiorczość, nastawienie na rezultat oraz fakt, że nasze produkty poprawiają doświadczenia bankowe milionom ludzi na całym świecie. Łącząc to wszystko, stworzyliśmy markę, która odzwierciedla naszą kulturę i tożsamość oraz napędza nasze ambicje.”
***
Informacje o Backbase:
Misją Backbase jest transformacja bankowości i skupienie jej wokół klienta.
Backbase stworzyło wiodącą w swojej kategorii Engagement Banking Platform (EBP), która pomaga bankom i spółdzielczym kasom oszczędnościowo-kredytowym zarządzać pełnym cyklem życia klienta poprzez jedną, oferowaną pod marką własną platformą, zastępując kilka pojedynczych rozwiązań.
Firmy analityczne takie jak Forrester, Gartner, Celent, Omdia and IDC nieustannie potwierdzają wiodącą pozycję Backbase w branży. Aktualnie na całym świecie rozwiązania Backbase Engagement Banking Platform zostały wdrożone w ponad 150 dużych instytucjach finansowych, w tym: AIB, Barclays, Bank of the Philippine Islands, BNP Paribas, Citibank, Citizens Bank, CheBanca!, Discovery Bank, Greater Bank, HDFC, IDFC First, KeyBank, Lloyds Banking Group, Navy Federal Credit Union, PostFinance, RBC, Société Générale, TPBank, Vantage Bank Texas, Westpac, a także Wildfire Credit Union.
Backbase jest prywatnie finansowaną firmą fintech, założoną w 2003 roku w Amsterdamie (globalna siedziba główna), z regionalnymi biurami w Krakowie, Atlancie (amerykańska siedziba główna), Nowym Jorku, Boise, Mexico City, Toronto, Londynie, Cardiff, Dubaju, Singapurze, Sydney, Australii i Tokio.
Kontakt dla prasy:
Backbase
Will Haskins
press-relations@backbase.com

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.