Robert Lewandowski i Huawei: wyjątkowa produkcja reklamowa w trybie #ZostańWdomu
Huawei zaprezentował właśnie wyjątkową kampanię z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, w której jest on nie tylko bohaterem filmów promujących najnowszy flagowy smartfon Huawei P40 Pro, ale także ich autorem.
Filmy - nagrane przez Roberta Lewandowskiego samodzielnie, w domu, bez udziału ekipy filmowej zwykle obecnej na planie w takich sytuacjach, zostały nakręcone kamerą smartfona Huawei P40 Pro. To lider światowego rankingu fotografii mobilnej DxOMark, nagrodzony także prestiżową nagrodą TIPA Awards 2020.
Pierwszy film z serii, w którym Robert Lewandowski rozpakowuje przesyłkę ze smartfonem Huawei P40 Pro, jest już dostępny na jego profilu na Instagramie. Kolejny materiał wideo, prezentujący innowacyjną funkcję usuwania z fotografii niechcianych obiektów zostanie opublikowany na tym samym kanale dzisiaj po południu, a następne filmy z serii - w nadchodzącym tygodniu.
Seria materiałów wideo została zrealizowana przez Roberta Lewandowskiego w jego domu w Monachium bez udziału profesjonalnej ekipy filmowej, a konsultacje techniczne oraz merytoryczne z zespołem Huawei oraz z zespołem producenckim w Warszawie odbywały się online. Nad realizacją produkcji czuwała agencja Stor9_.
To moja pierwsza samodzielna produkcja reklamowa, w której pokazałem innowacyjne możliwości aparatu fotograficznego smartfona Huawei P40 Pro. Okoliczności są absolutnie niecodzienne,
a konieczność pozostania w domach inspiruje nas do kreatywności. Bez wsparcia ekipy, nie w studio, a w domu, ze smartfonem i scenariuszem w ręku, starałem się sprostać nowemu zadaniu. Zapraszam Was do obejrzenia efektów – mówi Robert Lewandowski, ambasador Huawei.
Efektem tej produkcji jest seria materiałów wideo prezentujących innowacyjne funkcje oferowane przez Huawei P40 Pro, takie jak usuwanie z fotografii niechcianych obiektów, automatyczne wybieranie przez telefon najkorzystniejszego ujęcia w oparciu między innymi o mimikę twarzy oraz potężne możliwości zoomu.
Znajdujemy się w sytuacji bez precedensu, która zmienia bardzo wiele, też w marketingu. Uważam jednak, że nawet w tak trudnych okolicznościach marki nie powinny milczeć – milczące idą w zapomnienie i nie są w głowach i sercach konsumentów. Warto mówić stosownie do sytuacji, co oznacza szukanie kreatywnych sposobów komunikacji i realizacji produkcji. Bardzo cieszymy się, że udało nam się namówić Roberta Lewandowskiego do spróbowania sił w zupełnie nowej dla niego roli. Pozwoliło nam to przekuć ograniczenia w kreatywne działanie i mam nadzieję, że filmy wyprodukowane >self made< przez Roberta Lewandowkiego spodobają się publiczności i zbliżą do marki Huawei. W końcu hasło Huawei to >Make it possible< – powiedziała Dorota Natalia Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska.
Nowa rzeczywistość wyzwala w nas nowe pomysły, nowe idee, popycha do kreatywnego myślenia. W biznesie stawiam na elastyczność, dlatego wraz moim zespołem wychodzimy naprzeciw sytuacji w jakiej się znaleźliśmy. Chcemy wesprzeć naszych klientów i podopiecznych bezpiecznymi rozwiązaniami. Wierzę, że powstaną z tego ciekawe projekty, a nowe rozwiązania zostaną już z nami na lata – powiedziała Anna Zielińska, CEO Stor9_.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.