Robert Lewandowski i Huawei: wyjątkowa produkcja reklamowa w trybie #ZostańWdomu
Huawei zaprezentował właśnie wyjątkową kampanię z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, w której jest on nie tylko bohaterem filmów promujących najnowszy flagowy smartfon Huawei P40 Pro, ale także ich autorem.
Filmy - nagrane przez Roberta Lewandowskiego samodzielnie, w domu, bez udziału ekipy filmowej zwykle obecnej na planie w takich sytuacjach, zostały nakręcone kamerą smartfona Huawei P40 Pro. To lider światowego rankingu fotografii mobilnej DxOMark, nagrodzony także prestiżową nagrodą TIPA Awards 2020.
Pierwszy film z serii, w którym Robert Lewandowski rozpakowuje przesyłkę ze smartfonem Huawei P40 Pro, jest już dostępny na jego profilu na Instagramie. Kolejny materiał wideo, prezentujący innowacyjną funkcję usuwania z fotografii niechcianych obiektów zostanie opublikowany na tym samym kanale dzisiaj po południu, a następne filmy z serii - w nadchodzącym tygodniu.
Seria materiałów wideo została zrealizowana przez Roberta Lewandowskiego w jego domu w Monachium bez udziału profesjonalnej ekipy filmowej, a konsultacje techniczne oraz merytoryczne z zespołem Huawei oraz z zespołem producenckim w Warszawie odbywały się online. Nad realizacją produkcji czuwała agencja Stor9_.
To moja pierwsza samodzielna produkcja reklamowa, w której pokazałem innowacyjne możliwości aparatu fotograficznego smartfona Huawei P40 Pro. Okoliczności są absolutnie niecodzienne,
a konieczność pozostania w domach inspiruje nas do kreatywności. Bez wsparcia ekipy, nie w studio, a w domu, ze smartfonem i scenariuszem w ręku, starałem się sprostać nowemu zadaniu. Zapraszam Was do obejrzenia efektów – mówi Robert Lewandowski, ambasador Huawei.
Efektem tej produkcji jest seria materiałów wideo prezentujących innowacyjne funkcje oferowane przez Huawei P40 Pro, takie jak usuwanie z fotografii niechcianych obiektów, automatyczne wybieranie przez telefon najkorzystniejszego ujęcia w oparciu między innymi o mimikę twarzy oraz potężne możliwości zoomu.
Znajdujemy się w sytuacji bez precedensu, która zmienia bardzo wiele, też w marketingu. Uważam jednak, że nawet w tak trudnych okolicznościach marki nie powinny milczeć – milczące idą w zapomnienie i nie są w głowach i sercach konsumentów. Warto mówić stosownie do sytuacji, co oznacza szukanie kreatywnych sposobów komunikacji i realizacji produkcji. Bardzo cieszymy się, że udało nam się namówić Roberta Lewandowskiego do spróbowania sił w zupełnie nowej dla niego roli. Pozwoliło nam to przekuć ograniczenia w kreatywne działanie i mam nadzieję, że filmy wyprodukowane >self made< przez Roberta Lewandowkiego spodobają się publiczności i zbliżą do marki Huawei. W końcu hasło Huawei to >Make it possible< – powiedziała Dorota Natalia Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska.
Nowa rzeczywistość wyzwala w nas nowe pomysły, nowe idee, popycha do kreatywnego myślenia. W biznesie stawiam na elastyczność, dlatego wraz moim zespołem wychodzimy naprzeciw sytuacji w jakiej się znaleźliśmy. Chcemy wesprzeć naszych klientów i podopiecznych bezpiecznymi rozwiązaniami. Wierzę, że powstaną z tego ciekawe projekty, a nowe rozwiązania zostaną już z nami na lata – powiedziała Anna Zielińska, CEO Stor9_.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.