Komunikaty PR

Rodzina smartfonów motorola edge zdobywa nagrodę Red Dot za znakomity design

2020-05-07  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.24 MB )

Wprowadzone niedawno do oferty motorola edge i motorola edge+ przyniosły Motoroli już drugą w tym roku nagrodę Red Dot. Dwa nowe urządzenia zgłoszone jako rodzina produktów zostały nagrodzone w najsłynniejszym na świecie konkursie wzorniczym za wyjątkowej jakości design. W 2020 roku do konkursu zgłoszono ponad 6500 produktów z 60 krajów, z czego jedynie 25% uzyskało to wyróżnienie.

Podejście wzornicze Motoroli zawsze koncentrowało się na zapewnianiu konsumentom innowacji, które zmieniają technologie w przydatne funkcje. Dotyczy to całej oferty produktów marki, ale motorola edge i motorola edge+ oferują użytkownikom najlepsze wrażenia, którym towarzyszy piękne, zadziwiająco funkcjonalne i zaawansowane wzornictwo — odważna i nowoczesna interpretacja tego, czym może być smartfon.

Głównymi celami przyświecającymi zespołowi twórców rodziny motorola edge były użyteczność, prostota, atrakcyjność i maksymalna wydajność. Udało się je osiągnąć między innymi dzięki interaktywnemu wyświetlaczowi zakrzywionemu pod kątem 90°, systemowi aparatów o wysokiej rozdzielczości, pojemnej baterii i najszybszej w historii transmisji danych w sieciach 5G. Tym wysokiej klasy funkcjom musiał towarzyszyć równie imponujący wygląd i luksusowy styl — nawiązujący głębią i gradientem kolorów do murańskiego szkła. Wydajne i szybko działające wnętrze idealnie współgra z widocznymi na zewnątrz aparatami i ekranem o wysokiej rozdzielczości oraz donośnymi głośnikami.

Wiemy, jak ważne jest nie tylko zaspokajanie potrzeb konsumentów, ale i element zaskoczenia, a rodzina smartfonów motorola edge stanowi jeden krok na dłuższej drodze do płynnie i intuicyjnie działających urządzeń o przełomowym wzornictwie — powiedział Paul Pierce, szef Działu Wzornictwa Luksusowego i Innowacyjnego w Motoroli. Staramy się tworzyć urządzenia, które dostosowują się do użytkowników, a nie odwrotnie. W związku z tym wszystkie decyzje podejmowane podczas tworzenia tych nowych smartfonów koncentrowały się na konsumentach i zwiększaniu użyteczności dzięki praktycznej innowacyjności.

22 czerwca 2020 r. motorola edge i motorola edge+ zostaną eksponatami na wystawie „Kamienie milowe współczesnego wzornictwa” w Muzeum Wzornictwa Red Dot w Essen wraz ze wszystkimi nagrodzonymi produktami.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku

Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.