Rodzina smartfonów motorola edge zdobywa nagrodę Red Dot za znakomity design
Wprowadzone niedawno do oferty motorola edge i motorola edge+ przyniosły Motoroli już drugą w tym roku nagrodę Red Dot. Dwa nowe urządzenia zgłoszone jako rodzina produktów zostały nagrodzone w najsłynniejszym na świecie konkursie wzorniczym za wyjątkowej jakości design. W 2020 roku do konkursu zgłoszono ponad 6500 produktów z 60 krajów, z czego jedynie 25% uzyskało to wyróżnienie.
Podejście wzornicze Motoroli zawsze koncentrowało się na zapewnianiu konsumentom innowacji, które zmieniają technologie w przydatne funkcje. Dotyczy to całej oferty produktów marki, ale motorola edge i motorola edge+ oferują użytkownikom najlepsze wrażenia, którym towarzyszy piękne, zadziwiająco funkcjonalne i zaawansowane wzornictwo — odważna i nowoczesna interpretacja tego, czym może być smartfon.
Głównymi celami przyświecającymi zespołowi twórców rodziny motorola edge były użyteczność, prostota, atrakcyjność i maksymalna wydajność. Udało się je osiągnąć między innymi dzięki interaktywnemu wyświetlaczowi zakrzywionemu pod kątem 90°, systemowi aparatów o wysokiej rozdzielczości, pojemnej baterii i najszybszej w historii transmisji danych w sieciach 5G. Tym wysokiej klasy funkcjom musiał towarzyszyć równie imponujący wygląd i luksusowy styl — nawiązujący głębią i gradientem kolorów do murańskiego szkła. Wydajne i szybko działające wnętrze idealnie współgra z widocznymi na zewnątrz aparatami i ekranem o wysokiej rozdzielczości oraz donośnymi głośnikami.
Wiemy, jak ważne jest nie tylko zaspokajanie potrzeb konsumentów, ale i element zaskoczenia, a rodzina smartfonów motorola edge stanowi jeden krok na dłuższej drodze do płynnie i intuicyjnie działających urządzeń o przełomowym wzornictwie — powiedział Paul Pierce, szef Działu Wzornictwa Luksusowego i Innowacyjnego w Motoroli. Staramy się tworzyć urządzenia, które dostosowują się do użytkowników, a nie odwrotnie. W związku z tym wszystkie decyzje podejmowane podczas tworzenia tych nowych smartfonów koncentrowały się na konsumentach i zwiększaniu użyteczności dzięki praktycznej innowacyjności.
22 czerwca 2020 r. motorola edge i motorola edge+ zostaną eksponatami na wystawie „Kamienie milowe współczesnego wzornictwa” w Muzeum Wzornictwa Red Dot w Essen wraz ze wszystkimi nagrodzonymi produktami.
Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu
Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku
Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.
Bankowość
Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych
– Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.
Przemysł
W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu
Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.