Komunikaty PR

Rozwiązania wideokonferencyjne Logitech już w Veracomp

2020-02-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Joanna Roman
Exclusive Networks Poland

Zawiła 61
30-382 Kraków
joanna.roman|exclusive-networks.pl | |joanna.roman|exclusive-networks.pl
665660291
www.exclusive-networks.com/pl/

Oferta systemów wideokonferencyjnych Veracomp została rozszerzona o produkty znanego na całym świecie szwajcarskiego producenta - Logitech. Od teraz w dystrybucji dostępne są rozwiązania z obszarów wideokolaboracji: teams i personal solutions, skierowane do klientów dowolnych rozmiarów.

Rozszerzenie dystrybucji o nową markę to ukłon w stronę Partnerów Handlowych, którzy od teraz będą mogli dotrzeć do swoich klientów z najszerszą ofertą rozwiązań wideokonferencyjnych. Atrakcyjność producenta docenią wszyscy ci, którzy poszukują systemów zapewniających natywną współpracę z aplikacjami Microsoft Teams, Zoom czy Google Meet.

 - W Veracomp zawsze dążymy do tego, aby nasi Partnerzy Handlowi mogli oferować najlepsze rozwiązania dostępne na rynku. W tę ideę doskonale wpisuje się Logitech, którego oferta i rozpoznawalność wnosi wiele pozytywów do naszego dotychczasowego portfolio. – mówi Bartek Madej, TELCO Group Manager. - Nowy producent z pewnością przyczyni się do osiągnięcia założonych przez nas celów w obszarze całego Unified Communication – dodaje.

Portfolio wideokolaboracji Logitech podzielone jest na dwa obszary. Teams solutions obejmują produkty skierowane do pomieszczeń, w których odbywają się wieloosobowe spotkania. W zależności od wielkości pokojów zastosowanie znajdą tu kamery MeetUp, system konferencyjny Rally i Rally Plus oraz panel sterowania Tap.

Drugi obszar to personal solutions. Mowa tu o produktach stworzonych z myślą o pracownikach biurowych, pracujących indywidualnie. Logitech proponuje im kamery USB mocowane na ekranach komputerów oraz słuchawki usprawniające komunikację głosową.

 - Oferta Logitech jest kompletna. Obejmuje szereg ciekawych rozwiązań skierowanych do klientów dowolnych rozmiarów. Dzięki temu produkty te znajdą zastosowanie w salach konferencyjnych, gdzie do zapewnienia efektywnej współpracy niezbędny jest sprzęt do kolaboracji, a także w mniejszych pomieszczeniach – zauważa Piotr Janicki, Product Manager w Veracomp. – Zatroszczono się również o pojedynczych użytkowników, którzy wykorzystują zaawansowaną technologię. To dla nich stworzono kamery USB oraz słuchawki.

Najważniejsze produkty w ofercie Logitech:

Rally i Rally Plus - najwyższej jakości system konferencyjny Ultra-HD z automatycznym sterowaniem kamerą.

Tap - sterowanie dotykowe zestawem wideokonferencyjnym, w tym wsparcie dla rozwiązań do wideokonferencji Google, Microsoft i Zoom. System bazuje na minikomputerze Intel NUC, gwarantującym najwyższą stabilność i efektywność.

MeetUp - kamera konferencyjna typu all-in-one z bardzo szerokim polem widzenia - 120 °, optyką 4K i zintegrowanym dźwiękiem. Idealny rozwiązanie do niewielkich salek konferencyjnych.

Brio – kamera USB dostarczająca obraz w rozdzielczości 4K. Posiada certyfikację do MS Teams i Windows Hello – technologii biometrycznego rozpoznawania twarzy.

Veracomp jako dystrybutor z wartością dodaną oferuje swoim Partnerom Biznesowym szerokie wsparcie. Do ich dyspozycji dostępny jest zespół certyfikowanych inżynierów, produkty demonstracyjne, a także rozwiązania komplementarne.


Veracomp jest dystrybutorem rozwiązań teleinformatycznych realizującym model dystrybucji z wartością dodaną (VAD - Value Added Distribution). Firma oferuje szeroką gamę rozwiązań w obszarze nowych technologii w zakresie różnych specjalizacji: sieci, telekomunikacja, bezpieczeństwo IT, pamięci masowe i serwery, zarządzanie infrastrukturą IT, systemy audiowizualne i Digital Signage, cyfrowy obieg dokumentów, obrazowanie medyczne, produkty dla użytkowników domowych i segmentu SOHO. Veracomp, jako dystrybutor VAD, oprócz standardowych w dystrybucji usług logistyki i finansowania, prowadzi także doradztwo techniczne i biznesowe, udziela konsultacji oraz oferuje wsparcie marketingowe. Spółka jest częścią Grupy Veracomp działającej w 18 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Więcej informacji pod adresem: www.veracomp.pl.

Logitech projektuje rozwiązania, które znajdują zastosowanie w codziennym życiu ludzi. Założona w 1981 r. w Lozannie w Szwajcarii spółka Logitech International jest notowana na giełdach SIX Swiss Exchange (LOGN) i NASDAQ Global Select Market (LOGI). Logitech zatrudnia obecnie 7000 pracowników w ponad 100 krajach na całym świecie. Obrót producenta w 2019 r. wyniósł 2,78 mld dolarów. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Exclusive Networks Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.