Rozwiązania wideokonferencyjne Logitech już w Veracomp
Exclusive Networks Poland
Zawiła 61
30-382 Kraków
joanna.roman|exclusive-networks.pl | |joanna.roman|exclusive-networks.pl
665660291
www.exclusive-networks.com/pl/
Oferta systemów wideokonferencyjnych Veracomp została rozszerzona o produkty znanego na całym świecie szwajcarskiego producenta - Logitech. Od teraz w dystrybucji dostępne są rozwiązania z obszarów wideokolaboracji: teams i personal solutions, skierowane do klientów dowolnych rozmiarów.
Rozszerzenie dystrybucji o nową markę to ukłon w stronę Partnerów Handlowych, którzy od teraz będą mogli dotrzeć do swoich klientów z najszerszą ofertą rozwiązań wideokonferencyjnych. Atrakcyjność producenta docenią wszyscy ci, którzy poszukują systemów zapewniających natywną współpracę z aplikacjami Microsoft Teams, Zoom czy Google Meet.
- W Veracomp zawsze dążymy do tego, aby nasi Partnerzy Handlowi mogli oferować najlepsze rozwiązania dostępne na rynku. W tę ideę doskonale wpisuje się Logitech, którego oferta i rozpoznawalność wnosi wiele pozytywów do naszego dotychczasowego portfolio. – mówi Bartek Madej, TELCO Group Manager. - Nowy producent z pewnością przyczyni się do osiągnięcia założonych przez nas celów w obszarze całego Unified Communication – dodaje.
Portfolio wideokolaboracji Logitech podzielone jest na dwa obszary. Teams solutions obejmują produkty skierowane do pomieszczeń, w których odbywają się wieloosobowe spotkania. W zależności od wielkości pokojów zastosowanie znajdą tu kamery MeetUp, system konferencyjny Rally i Rally Plus oraz panel sterowania Tap.
Drugi obszar to personal solutions. Mowa tu o produktach stworzonych z myślą o pracownikach biurowych, pracujących indywidualnie. Logitech proponuje im kamery USB mocowane na ekranach komputerów oraz słuchawki usprawniające komunikację głosową.
- Oferta Logitech jest kompletna. Obejmuje szereg ciekawych rozwiązań skierowanych do klientów dowolnych rozmiarów. Dzięki temu produkty te znajdą zastosowanie w salach konferencyjnych, gdzie do zapewnienia efektywnej współpracy niezbędny jest sprzęt do kolaboracji, a także w mniejszych pomieszczeniach – zauważa Piotr Janicki, Product Manager w Veracomp. – Zatroszczono się również o pojedynczych użytkowników, którzy wykorzystują zaawansowaną technologię. To dla nich stworzono kamery USB oraz słuchawki.
Najważniejsze produkty w ofercie Logitech:
Rally i Rally Plus - najwyższej jakości system konferencyjny Ultra-HD z automatycznym sterowaniem kamerą.
Tap - sterowanie dotykowe zestawem wideokonferencyjnym, w tym wsparcie dla rozwiązań do wideokonferencji Google, Microsoft i Zoom. System bazuje na minikomputerze Intel NUC, gwarantującym najwyższą stabilność i efektywność.
MeetUp - kamera konferencyjna typu all-in-one z bardzo szerokim polem widzenia - 120 °, optyką 4K i zintegrowanym dźwiękiem. Idealny rozwiązanie do niewielkich salek konferencyjnych.
Brio – kamera USB dostarczająca obraz w rozdzielczości 4K. Posiada certyfikację do MS Teams i Windows Hello – technologii biometrycznego rozpoznawania twarzy.
Veracomp jako dystrybutor z wartością dodaną oferuje swoim Partnerom Biznesowym szerokie wsparcie. Do ich dyspozycji dostępny jest zespół certyfikowanych inżynierów, produkty demonstracyjne, a także rozwiązania komplementarne.
Veracomp jest dystrybutorem rozwiązań teleinformatycznych realizującym model dystrybucji z wartością dodaną (VAD - Value Added Distribution). Firma oferuje szeroką gamę rozwiązań w obszarze nowych technologii w zakresie różnych specjalizacji: sieci, telekomunikacja, bezpieczeństwo IT, pamięci masowe i serwery, zarządzanie infrastrukturą IT, systemy audiowizualne i Digital Signage, cyfrowy obieg dokumentów, obrazowanie medyczne, produkty dla użytkowników domowych i segmentu SOHO. Veracomp, jako dystrybutor VAD, oprócz standardowych w dystrybucji usług logistyki i finansowania, prowadzi także doradztwo techniczne i biznesowe, udziela konsultacji oraz oferuje wsparcie marketingowe. Spółka jest częścią Grupy Veracomp działającej w 18 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Więcej informacji pod adresem: www.veracomp.pl.
Logitech projektuje rozwiązania, które znajdują zastosowanie w codziennym życiu ludzi. Założona w 1981 r. w Lozannie w Szwajcarii spółka Logitech International jest notowana na giełdach SIX Swiss Exchange (LOGN) i NASDAQ Global Select Market (LOGI). Logitech zatrudnia obecnie 7000 pracowników w ponad 100 krajach na całym świecie. Obrót producenta w 2019 r. wyniósł 2,78 mld dolarów.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.