Rozwiązania wideokonferencyjne Logitech już w Veracomp
Exclusive Networks Poland
Zawiła 61
30-382 Kraków
joanna.roman|exclusive-networks.pl | |joanna.roman|exclusive-networks.pl
665660291
www.exclusive-networks.com/pl/
Oferta systemów wideokonferencyjnych Veracomp została rozszerzona o produkty znanego na całym świecie szwajcarskiego producenta - Logitech. Od teraz w dystrybucji dostępne są rozwiązania z obszarów wideokolaboracji: teams i personal solutions, skierowane do klientów dowolnych rozmiarów.
Rozszerzenie dystrybucji o nową markę to ukłon w stronę Partnerów Handlowych, którzy od teraz będą mogli dotrzeć do swoich klientów z najszerszą ofertą rozwiązań wideokonferencyjnych. Atrakcyjność producenta docenią wszyscy ci, którzy poszukują systemów zapewniających natywną współpracę z aplikacjami Microsoft Teams, Zoom czy Google Meet.
- W Veracomp zawsze dążymy do tego, aby nasi Partnerzy Handlowi mogli oferować najlepsze rozwiązania dostępne na rynku. W tę ideę doskonale wpisuje się Logitech, którego oferta i rozpoznawalność wnosi wiele pozytywów do naszego dotychczasowego portfolio. – mówi Bartek Madej, TELCO Group Manager. - Nowy producent z pewnością przyczyni się do osiągnięcia założonych przez nas celów w obszarze całego Unified Communication – dodaje.
Portfolio wideokolaboracji Logitech podzielone jest na dwa obszary. Teams solutions obejmują produkty skierowane do pomieszczeń, w których odbywają się wieloosobowe spotkania. W zależności od wielkości pokojów zastosowanie znajdą tu kamery MeetUp, system konferencyjny Rally i Rally Plus oraz panel sterowania Tap.
Drugi obszar to personal solutions. Mowa tu o produktach stworzonych z myślą o pracownikach biurowych, pracujących indywidualnie. Logitech proponuje im kamery USB mocowane na ekranach komputerów oraz słuchawki usprawniające komunikację głosową.
- Oferta Logitech jest kompletna. Obejmuje szereg ciekawych rozwiązań skierowanych do klientów dowolnych rozmiarów. Dzięki temu produkty te znajdą zastosowanie w salach konferencyjnych, gdzie do zapewnienia efektywnej współpracy niezbędny jest sprzęt do kolaboracji, a także w mniejszych pomieszczeniach – zauważa Piotr Janicki, Product Manager w Veracomp. – Zatroszczono się również o pojedynczych użytkowników, którzy wykorzystują zaawansowaną technologię. To dla nich stworzono kamery USB oraz słuchawki.
Najważniejsze produkty w ofercie Logitech:
Rally i Rally Plus - najwyższej jakości system konferencyjny Ultra-HD z automatycznym sterowaniem kamerą.
Tap - sterowanie dotykowe zestawem wideokonferencyjnym, w tym wsparcie dla rozwiązań do wideokonferencji Google, Microsoft i Zoom. System bazuje na minikomputerze Intel NUC, gwarantującym najwyższą stabilność i efektywność.
MeetUp - kamera konferencyjna typu all-in-one z bardzo szerokim polem widzenia - 120 °, optyką 4K i zintegrowanym dźwiękiem. Idealny rozwiązanie do niewielkich salek konferencyjnych.
Brio – kamera USB dostarczająca obraz w rozdzielczości 4K. Posiada certyfikację do MS Teams i Windows Hello – technologii biometrycznego rozpoznawania twarzy.
Veracomp jako dystrybutor z wartością dodaną oferuje swoim Partnerom Biznesowym szerokie wsparcie. Do ich dyspozycji dostępny jest zespół certyfikowanych inżynierów, produkty demonstracyjne, a także rozwiązania komplementarne.
Veracomp jest dystrybutorem rozwiązań teleinformatycznych realizującym model dystrybucji z wartością dodaną (VAD - Value Added Distribution). Firma oferuje szeroką gamę rozwiązań w obszarze nowych technologii w zakresie różnych specjalizacji: sieci, telekomunikacja, bezpieczeństwo IT, pamięci masowe i serwery, zarządzanie infrastrukturą IT, systemy audiowizualne i Digital Signage, cyfrowy obieg dokumentów, obrazowanie medyczne, produkty dla użytkowników domowych i segmentu SOHO. Veracomp, jako dystrybutor VAD, oprócz standardowych w dystrybucji usług logistyki i finansowania, prowadzi także doradztwo techniczne i biznesowe, udziela konsultacji oraz oferuje wsparcie marketingowe. Spółka jest częścią Grupy Veracomp działającej w 18 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Więcej informacji pod adresem: www.veracomp.pl.
Logitech projektuje rozwiązania, które znajdują zastosowanie w codziennym życiu ludzi. Założona w 1981 r. w Lozannie w Szwajcarii spółka Logitech International jest notowana na giełdach SIX Swiss Exchange (LOGN) i NASDAQ Global Select Market (LOGI). Logitech zatrudnia obecnie 7000 pracowników w ponad 100 krajach na całym świecie. Obrót producenta w 2019 r. wyniósł 2,78 mld dolarów.
Jason Statham w World of Tanks
Motorola sypie prezentami. Kup smartfon i odbierz słuchawki lub voucher
Nowe partnerstwo DXC Technology i SAP dla szybszego wdrażania innowacji w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.