RTB House ponownie na liście 1000 firm Financial Times
RTB House trzeci rok z rzędu została wyróżniona jako jedna z najszybciej rozwijających się europejskich firm w rankingu przygotowanym przez Financial Times. Spółka zajęła 5 miejsce spośród 14 polskich firm z sektora technologicznego.
Dziennik Financial Times, we współpracy z portalem Statista, po raz kolejny dokonał przeglądu i analizy najbardziej innowacyjnych oraz najszybciej rozwijających się firm w Europie. Efektem prac jest lista 1000 podmiotów, które osiągnęły najwyższy wzrost przychodów w latach 2015-2018. W analizowanym okresie spółka RTB House wypracowała wzrost na poziomie 1200 proc., osiągając w 2018 roku 98,7 mln EUR (112,9 mln USD) przychodów. W ciągu czterech lat liczba pracowników wzrosła z 74 do 377. Dziś firma działa w ponad siedemdziesięciu krajach, współpracując z największymi markami na świecie.
W ostatnich latach w RTB House koncentrowaliśmy się przede wszystkim na projektowaniu najwyższej klasy innowacyjnych rozwiązań z zakresu marketingu i technologii. Jesteśmy dumni z tego, iż po raz kolejny nasza praca została doceniona w tak prestiżowym rankingu – mówi Daniel Surmacz, COO w RTB House. O sile naszej firmy bez wątpienia stanowi zespół wybitnych specjalistów, którym przy tej okazji pragnę podziękować za determinację i zaangażowanie. To dzięki wspólnej pracy znajdujemy się w światowej czołówce firm z sektora technologicznego, dostarczających rozwiązania oparte o technologię deep learning. Na najbliższe lata patrzymy z optymizmem, planując dalszy rozwój oraz nieustannie podnosząc jakość oferty produktowej, skierowanej do branży e-commerce.
Autorski mechanizm RTB House to przełomowe rozwiązanie, uznawane za wyznacznik zmian na rynku. Po pomyślnym wdrożeniu technologii deep learning we wszystkich prowadzonych kampaniach, firma uruchomiła dwa zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.