Rusza Centrum pomocy Zyxel Networking Ally wspierające pracę zdalną
Zyxel oferuje bezpłatną pomoc techniczną, w ramach której eksperci firmy odpowiadają na pytania dotyczące sprzętowych i sieciowych problemów związanych z pracą zdalną.
Ze względu na pandemię koronawirusa i zalecenia dotyczące izolacji społecznej wiele osób pracuje z domu. Aż 67% działających w Polsce firm, które dotąd nie oferowały możliwości pracy zdalnej, zdecydowało się na taki krok po wybuchu pandemii COVID-19. By efektywnie pracować zdalnie, potrzeba nie tylko odpowiednich narzędzi informatycznych, ale także umiejętności ich wykorzystania do realizacji zadań, które jeszcze niedawno wykonywane były w sposób tradycyjny. Nie wszyscy pracownicy posiadają jednak odpowiednie techniczne kompetencje. Z myślą o nich Zyxel uruchomił platformę do pomocy dla użytkowników, którzy mają sieciowe lub sprzętowe problemy z pracą zdalną.
Centrum pomocy Zyxel Networking Ally to część forum Zyxela oferującego wsparcie właścicielom sprzętu Zyxel. Jest obsługiwane przez zespół ekspertów technicznych i zaawansowanych użytkowników posiadających specjalistyczną wiedzę na temat różnych programów i rozwiązań sprzętowych, z którymi użytkownicy mogą mieć problemy podczas pracy z domu. Tematy obejmują m.in. sieci VPN, urządzenia zabezpieczające czy sieci w chmurze.
- Dzięki naszej wiedzy na temat sieci, doświadczonemu zespołowi i wspaniałej społeczności użytkowników jesteśmy gotowi pomóc ludziom przezwyciężyć obecne wyzwania związane z korzystaniem z urządzeń sieciowych. Niezależnie od tego, czy pytania będą dotyczyły produktu marki Zyxel, czy ogólnie technologii sieciowych, postaramy się na wszystkie odpowiedzieć - mówi Brian Tien, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i marketingu w Zyxel Networks.
Centrum pomocy to pierwszy z trzech etapów w programie pomocy sieciowej firmy Zyxel w odpowiedzi na wybuch pandemii COVID-19. Kolejne dwa etapy pomocy czyli – usługa doradztwa w zakresie rozwiązań sieciowych i praktyczna strona internetowa służąca do dzielenia się wskazówkami – zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach.
Łączność jest obecnie kluczowa dla utrzymania działalności biznesowej, dlatego Zyxel zaprasza do wsparcia inicjatywy również wolontariuszy z certyfikatami partnerskimi i innych ekspertów ds. sieci.
Wolontariusze mogą rejestrować się na stronie https://www.zyxel.com/form/Networking_Ally_Form.shtml
O Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.
ZYXEL – twój sieciowy sojusznik
Dołącz do nas na Facebooku i LinkedIn!

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.