Ryszard Regucki awansuje na stanowisko AVP na Europę Wschodnią
Ryszard Regucki objął stanowisko Area Vice President Eastern Europe. Wcześniej zajmował pozycję Senior Manager Alliance Sales CEE, po awansie jest odpowiedzialny za budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży.
Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów. Wejście firmy Medallia na polski rynek stworzyło potrzebę rozwoju lokalnego zespołu firmy Medallia oraz opracowania strategii rozwoju w tym obszarze dla organizacji, chcących poprawić doświadczenia swoich klientów.
Wcześniej Ryszard Regucki zajmował w strukturach firmy Medallia stanowisko Senior Manager Alliance Sales na Europę Środkowo-Wschodnią. Był odpowiedzialny za rozwój biznesu we współpracy z globalnymi partnerami Medallia. W nowej roli AVP będzie koordynował budowanie i realizację strategii pozyskiwania nowych oraz rozwoju obecnych klientów.
„Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami oraz opracowywanie i wdrażanie strategii rozbudowy bazy partnerów jest niezwykle ważne w procesie rozwoju naszej firmy na rynkach europejskich. Doświadczenia klientów realnie stają się coraz ważniejszym czynnikiem rozwoju biznesów, reagowanie na nie w czasie rzeczywistym i ich optymalizacja jest dla coraz większej liczby firm źródłem przewagi konkurencyjnej. Dlatego cieszę się, że zostałem doceniony za wkład na dotychczasowym stanowisku i możliwość uczestniczenia w procesie budowania i zarządzania wschodnioeuropejskim zespołem Medallia” – komentuje Ryszard Regucki, Area Vice President na Europę Wschodnią w firmie Medallia.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.