Ryszard Regucki awansuje na stanowisko AVP na Europę Wschodnią
Ryszard Regucki objął stanowisko Area Vice President Eastern Europe. Wcześniej zajmował pozycję Senior Manager Alliance Sales CEE, po awansie jest odpowiedzialny za budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży.
Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów. Wejście firmy Medallia na polski rynek stworzyło potrzebę rozwoju lokalnego zespołu firmy Medallia oraz opracowania strategii rozwoju w tym obszarze dla organizacji, chcących poprawić doświadczenia swoich klientów.
Wcześniej Ryszard Regucki zajmował w strukturach firmy Medallia stanowisko Senior Manager Alliance Sales na Europę Środkowo-Wschodnią. Był odpowiedzialny za rozwój biznesu we współpracy z globalnymi partnerami Medallia. W nowej roli AVP będzie koordynował budowanie i realizację strategii pozyskiwania nowych oraz rozwoju obecnych klientów.
„Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami oraz opracowywanie i wdrażanie strategii rozbudowy bazy partnerów jest niezwykle ważne w procesie rozwoju naszej firmy na rynkach europejskich. Doświadczenia klientów realnie stają się coraz ważniejszym czynnikiem rozwoju biznesów, reagowanie na nie w czasie rzeczywistym i ich optymalizacja jest dla coraz większej liczby firm źródłem przewagi konkurencyjnej. Dlatego cieszę się, że zostałem doceniony za wkład na dotychczasowym stanowisku i możliwość uczestniczenia w procesie budowania i zarządzania wschodnioeuropejskim zespołem Medallia” – komentuje Ryszard Regucki, Area Vice President na Europę Wschodnią w firmie Medallia.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.