Komunikaty PR

Salesforce wprowadza AI Cloud – generatywną, sztuczną inteligencję dla firm

2023-06-15  |  12:16
Biuro prasowe

Salesforce (NYSE: CRM) poinformował o wprowadzeniu AI Cloud, najszybszego i najbardziej zaufanego rozwiązania dla klientów Salesforce, które pozwala usprawnić obsługę klienta oraz zwiększyć produktywność przedsiębiorstwa dzięki generatywnej sztucznej inteligencji. AI Cloud to zestaw funkcji zoptymalizowanych pod kątem dostarczania zaufanych, otwartych i generowanych w czasie rzeczywistym procesów we wszystkich aplikacjach i przepływach pracy. Nowa warstwa zaufania Einstein GPT Trust Layer rozwiewa obawy o ryzyko związane z wdrożeniem generatywnej sztucznej inteligencji. Umożliwia klientom spełnienie wymagań dotyczących bezpieczeństwa danych przedsiębiorstwa i zgodności z przepisami, oferując jednocześnie korzyści płynące z generatywnej sztucznej inteligencji. To wyjątkowe połączenie funkcji i zabezpieczeń wzmacnia pozycję Salesforce jako dostawcy czołowego systemu CRM opartego na sztucznej inteligencji.

 

Podstawą AI Cloud jest Einstein, pierwsza na świecie sztuczna inteligencja dla systemów CRM, która obsługuje obecnie ponad 1 bilion prognoz tygodniowo w aplikacjach Salesforce. Dzięki generatywnej sztucznej inteligencji Einstein pomaga zwiększyć produktywność każdej firmy i pracownika w zakresie sprzedaży, usług i marketingu.

 

AI Cloud umożliwia przedstawicielom handlowym szybkie automatyczne generowanie spersonalizowanych wiadomości e-mail dostosowanych do potrzeb klientów, a zespołom obsługi klienta automatyczne generowanie spersonalizowanych odpowiedzi oraz podsumowań spraw. Specjaliści ds. marketingu mogą automatycznie generować spersonalizowane treści, aby angażować obecnych i potencjalnych klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej, urządzeń mobilnych, stron WWW i reklam. Zespoły handlowe mogą automatycznie generować informacje i rekomendacje, aby zapewnić spersonalizowaną obsługę na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Z kolei programiści mogą automatycznie generować kod, przewidywać potencjalne błędy w kodzie oraz sugerować poprawki.

 

 

Dlaczego zaufana generatywna sztuczna inteligencja ma znaczenie w przedsiębiorstwie: liderzy firm chcą korzystać z generatywnej sztucznej inteligencji, ale obawiają się ryzyka. Ostatnie badanie Salesforce wykazało, że 73% pracowników uważa, iż generatywna sztuczna inteligencja wprowadza nowe zagrożenia bezpieczeństwa, a prawie 60% osób planujących korzystanie z tej technologii nie wie, jak zapewnić bezpieczeństwo danych.

 

AI Cloud pomoże wypełnić tę lukę zaufania dzięki nowej warstwie zaufania Einstein GPT Trust Layer. Pomoże ona zapobiegać przechowywaniu wrażliwych danych klientów przez duże modele językowe (ang. large language models, LLM). Takie oddzielenie danych wrażliwych od dużych modeli językowych pomoże klientom zachować kontrolę nad zarządzaniem danymi przy jednoczesnym wykorzystaniu ogromnego potencjału generatywnej sztucznej inteligencji. Warstwa zaufania GPT Einstein Trust Layer wyznacza nowy standard branżowy w zakresie bezpiecznej generatywnej sztucznej inteligencji dla przedsiębiorstw.

 

„Sztuczna inteligencja zmienia nasz świat oraz przekształca biznes w sposób, jakiego nigdy sobie nie wyobrażaliśmy. Każda firma będzie musiała wykorzystywać sztuczną inteligencję” — powiedział Marc Benioff, prezes i dyrektor generalny Salesforce. „Rozwiązanie AI Cloud zostało stworzone na bazie czołowego systemu CRM. To najszybszy i najłatwiejszy sposób dla naszych klientów na uwolnienie ogromnego potencjału sztucznej inteligencji dzięki zaufaniu zapewnianemu przez naszą nową warstwę Einstein GPT Trust Layer. AI Cloud pozwala przedsiębiorstwom wprowadzać niesamowite innowacje oraz zwiększa produktywność i wydajność”.

 

AI Cloud to przyszłość generatywnej sztucznej inteligencji dla przedsiębiorstw

 

AI Cloud obejmuje technologie Salesforce, takie jak Einstein, Data Cloud, Tableau, Flow i MuleSoft, które zapewniają zaufaną, otwartą generatywną sztuczną inteligencję dla przedsiębiorstw.

 

Zaufanie i otwartość: warstwa zaufania GPT Einstein Trust Layer pozwoli firmom na szybsze rozpoczęcie pracy z zaufaną generatywną sztuczną inteligencją poprzez dopasowanie odpowiedniego modelu do danego zadania. Ponadto umożliwi przedsiębiorstwom wdrożenie dowolnego odpowiedniego dużego modelu językowego oraz realizację celów w zakresie prywatności, bezpieczeństwa i przechowywania danych, jak również zgodności z przepisami.

 

  • Korzystanie z dużych modeli językowych innych firm: w ramach zaangażowania Salesforce w otwarte ekosystemy, rozwiązanie AI Cloud zostało zaprojektowane z myślą o udostępnianiu dużych modeli językowych z platform, takich jak Amazon Web Services (AWS), Anthropic, Cohere i innych – w całości w infrastrukturze Salesforce. AI Cloud pomoże generować podpowiedzi i odpowiedzi dla klientów w infrastrukturze Salesforce. Ponadto Salesforce i OpenAI nawiązały współpracę w celu wspólnego moderowania treści przy użyciu czołowego interfejsu API OpenAI dla przedsiębiorstw oraz najlepszych w swojej klasie narzędzi bezpieczeństwa w połączeniu z warstwą zaufania Einstein GPT Trust Layer, aby pomóc przechowywać dane w systemie Salesforce.

 

  • Korzystanie z dużych modeli językowych Salesforce: AI Cloud umożliwi klientom korzystanie z dużych modeli językowych Salesforce opracowanych przez dział Salesforce AI Research w celu obsługi zaawansowanych funkcji, takich jak generowanie kodu i pomoc w automatyzacji procesów biznesowych, co znacząco zmienia sposób interakcji firm z ich oprogramowaniem CRM. Duże modele językowe Salesforce – w tym CodeGen, CodeT5+ i CodeTF – pomagają firmom zwiększyć produktywność, pozyskiwać wykwalifikowanych pracowników, obniżyć koszty wdrożeń i skuteczniej wykrywać incydenty.

 

  • Korzystanie z własnych modeli (ang. Bring Your Own Model, BYOM): klienci, którzy wytrenowali własne modele specyficzne dla danego obszaru, skorzystają z AI Cloud przy jednoczesnej możliwości przechowywania danych we własnej infrastrukturze. Modele te, niezależnie od tego, czy działają za pośrednictwem platform Amazon SageMaker czy Google Vertex AI, będą łączyć się bezpośrednio z AI Cloud poprzez warstwę zaufania Einstein GPT Trust Layer. W tym scenariuszu dane klientów mogą pozostać w ich zaufanych środowiskach.

 

Dostosowanie do potrzeb przedsiębiorstw: sztuczna inteligencja przyczyni się do globalnego wzrostu gospodarczego o ponad 15 bilionów dolarów i zwiększy światowe PKB o 26% do 2030 roku*. AI Cloud wykorzysta pełny potencjał Salesforce, pomagając firmom i pracownikom w zwiększeniu produktywności i wydajności.

 

  • Generatywna sztuczna inteligencja w każdej aplikacji Salesforce: Salesforce wprowadza zaufaną generatywną sztuczną inteligencję do każdego produktu, w tym Sales GPT, Service GPT, Marketing GPT, Commerce GPT, Slack GPT, Tableau GPT, Flow GPT i Apex GPT. Więcej informacji na temat zaufanych, otwartych i gotowych do użycia w biznesie aplikacji Salesforce opartych na generatywnej sztucznej inteligencji można znaleźć tutaj..

 

  • Szablon podpowiedzi: podpowiedzi używane do generowania treści AI mają bezpośredni wpływ na jakość i trafność generowanych treści. Salesforce opracowuje zoptymalizowane podpowiedzi AI, które wykorzystują zharmonizowane dane do umieszczania generowanych wyników w unikalnym kontekście każdej firmy. Te uwzględniające kontekst podpowiedzi pomogą zespołom sprzedaży, obsługi, marketingu i IT uzyskać natychmiastowe korzyści z zaufanej generatywnej sztucznej inteligencji przy jednoczesnym skróceniu czasu i obniżeniu kosztów.

 

Ceny i dostępność

Dla przedsiębiorstw, które chcą szybko zwiększyć przychody i produktywność, pakiet AI Cloud Starter jest dostępny za 360 000 USD rocznie. Obejmuje on niezbędne elementy składowe, takie jak Data Cloud, automatyzację MuleSoft, Einstein, Tableau Analytics, Slack, CRM oraz bezpłatną ocenę gotowości na wdrożenie sztucznej inteligencji przeprowadzaną przez dział Salesforce Professional Services.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.