Secret Double Octopus udostępnia uwierzytelnianie bezhasłowe jako usługę
Firma Secret Double Octopus, dostawca i lider rozwiązań do uwierzytelniania bezhasłowego, wprowadziła do oferty uwierzytelnianie bezhasłowe jako usługę w chmurze. Nowa platforma chmurowa Octopus Cloud umożliwia wdrażanie i udostępnianie platform Octopus Authentication i pozostałych rozwiązań Secret Double Octopus do uwierzytelniania wieloskładnikowego w modelu AaaS (ang. Authentication-as-a-Service) – uwierzytelnianie jako usługa. Pozwala to skrócić czas wdrażania rozwiązań do uwierzytelniania bezhasłowego oraz tradycyjnych usług MFA w chmurze o 80% (nawet do kilku minut)!
Nowa platforma Octopus Cloud obejmuje wszystkie rozwiązania Secret Double Octopus do pełnego uwierzytelniania bezhasłowego, m.in. Octopus Enterprise, a także tradycyjne produkty MFA oferowane przy użyciu tej samej architektury i komponentów: Octopus Starter i Octopus Pro. Octopus Cloud uzupełni ofertę produktów do wdrożeń lokalnych, które nadal będą dostępne w ofercie Secret Double Octopus.
Transformacja cyfrowa, pandemia i praca zdalna sprawiły, że zainteresowanie usługami chmurowymi, jak i inwestycje we wdrożenia chmurowe cały czas rosną. Według prognoz Gartnera wartość globalnego rynku chmury publicznej w 2022 r. wzrośnie o 21,7%, osiągając wartość 482 mld USD. Ponadto Gartner przewiduje, że do 2026 r. wydatki na chmurę publiczną przekroczą 45% wszystkich wydatków na IT w organizacjach (z mniej niż 17% w 2021 r.).[1]
Głównymi zaletami uwierzytelniania bezhasłowego są bezpieczeństwo, obniżenie kosztów i lepszy komfort pracy użytkownika. To sprawia, że coraz więcej organizacji wdraża uwierzytelnianie bezhasłowe. Rozwiązania Secret Double Octopus pozwalają całkowicie wyeliminować konieczność używania haseł we wszystkich systemach biznesowych i aplikacjach (zarówno lokalnie, jak i w chmurze) oraz integrują się z innymi rozwiązaniami do zarządzania tożsamością i dostępem, z których organizacje już korzystają.
Dzięki nowej platformie Octopus Cloud uwierzytelnianie bezhasłowe stanie się bardziej dostępne i łatwiejsze do wdrożenia dla organizacji, które chcą zwiększyć swoje bezpieczeństwo i zapewnić bezproblemowe korzystanie z usług MFA, które oferuje Secret Double Octopus.
Przedstawicielem Secret Double Octopus w Polsce jest QDP Sp. z o.o.
[1] https://www.gartner.com/en/newsroom/press-releases/2021-08-02-gartner-says-four-trends-are-shaping-the-future-of-public-cloud

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.