Komunikaty PR

ServiceNow rewolucjonizuje zarządzanie zasobami w przedsiębiorstwach

2022-09-22  |  13:15
Biuro prasowe

Firma ServiceNow (NYSE: NOW), lider w dziedzinie zarządzania rozwiązaniami digital workflow, dzięki której świat pracuje lepiej dla każdego, poinformowała o wydaniu nowej wersji platformy Now (nazwa kodowa: Tokyo), która wesprze organizacje w pokonywaniu złożonych wyzwań biznesowych w niepewnym środowisku gospodarczym. Najnowsza aktualizacja została opracowana z myślą o zapewnieniu lepszych doświadczeń pracownikom i klientom, zwiększeniu automatyzacji pracy i podwyższeniu bezpieczeństwa - z korzyścią zarówno dla ludzi i środowiska oraz dla samych przedsiębiorstw.

Według badania IDC CEO[i] z 2022 roku aż 95% prezesów i dyrektorów generalnych widzi potrzebę przyjęcia strategii digital first, a większość organizacji już znajduje się na drodze do realizacji swoich planów w tym obszarze. Zasadność wprowadzenia takiej strategii jest niepodważalna – dowodzi tego badanie przeprowadzone przez Valoir Research[ii], wskazujące iż organizacje bazujące na strategiach cyfrowych generują dwu­krotnie większy wzrost przychodów w porównaniu do swoich niecyfrowych konku­rentów. Nowe, w pełni zintegrowane rozwiązania automatyzacji pracy, uwzględnione w wersji Now Tokyo, zwiększają możliwości platformy w zakresie kreowania doświad­czeń i tworzenia wartości dodanej przez przyspieszenie innowacji, jak również pozwalają pracownikom na wykonywanie pracy najwyższej jakości. 

Najnowsza edycja platformy Now  daje klientom dokładnie to, czego potrze­bują tu i teraz: nowe rozwiązania, dające natychmiastowe korzyści z perspektywy biznesowej. Łatwo je wdrożyć, łatwo ich używać. Dzięki nim można zrobić więcej przy mniejszym nakładzie pracy – wylicza CJ Desai, dyrektor operacyjny w ServiceNow. – Dziś nie ma czasu na eksperymentowanie. Platforma przygotowana z myślą o potrzebach cyfrowego biznesu to jedyny sposób na tworzenie wspaniałych doświadczeń, dynamizowanie no­wej wartości biznesowej i przyspieszenie transformacji, by organizacje mogły skupić się na swoim wzroście w ramach podejścia digital first.

Dynamizacja wartości dzięki specjalnie skonstruowanym rozwiązaniom

Klienci oczekują od ServiceNow rozwiązań, które zapewniają im elastyczność i odporność w całej strukturze swojej organizacji. Z myślą o dyrektorach finansowych, operacyjnych i zespołach ds. zrównoważonego rozwoju w najnowszej wersji platformy ServiceNow uwzględniono specjalnie zaprojektowane funkcje, pozwalające wygenerować większą wartość z inwestycji technologicznych poprzez uproszczenie łańcuchów dostaw, automatyzację zarządzania aktywami i dostarczając dane o zrównoważonym rozwoju zgodne z wymogami inwestorów, które można poddać audytowi.  

  • Enterprise Asset Management (EAM) automatyzuje pełny cykl życia fizycznych aktywów biznesowych (od planowania do wycofania z użytku) w takich bran­żach jak opieka zdrowotna, usługi finansowe, handel detaliczny, produkcja i sek­tor publiczny. Rozwiązanie pomaga obniżyć koszty, ograniczyć ryzyko i pop­rawić planowanie strategiczne dzięki wglądowi w cały majątek firmy.
  • Supplier Lifecycle Management (SLM) umożliwia organizacjom przekształcenie tradycyjnie pracochłonnych kontaktów z dostawcami, które odbywają się za pośrednictwem poczty elektronicznej i arkuszy kalkulacyjnych, w nowoczesne cyfrowe doświadczenia.
  • Environmental, Social, and Governance (ESG) Management: tę część udos­konalono, by umożliwić organizacjom ustanowienie i dokumentowanie celów ESG i kluczowych wskaźników wydajności, śledzenie wyników, gromadzenie i zat­wierdzanie danych gotowych do audytu, jak również ujawniać odpowied­nie informacje zgodnie z głównymi ramami sprawozdawczości ESG – wszystko to w jednym kompleksowym rozwiązaniu. Najważniejsze możliwości obejmują rozliczanie śladu węglowego – obliczanie emisji gazów cieplarnianych (GHG) oraz wypracowane przez ServiceNow innowacyjne doświadczenie użytkownika (UX), które pomaga organizacjom skutecznie spełniać rosnące wymaga­nia dotyczące danych ESG.

Zwiększanie zaangażowania i wydajności dzięki świetnym doświadczeniom

Obecnie – bardziej niż kiedykolwiek – retencja kadr ma newralgiczne znacze­nie. Zaangażowani i wydajni pracownicy w znacznym stopniu przyczyniają się do sukcesu klientów i organizacji. Najnowsza edycja platformy ServiceNow pomaga przedsiębiorstwom w ustalaniu prio­rytetów dotyczących ich najcenniejszego zasobu – ludzi – dzięki nowym narzędziom, które przyspieszają rozwój i utrzymanie talentów, a tym samym przynoszą korzyści całej organizacji:

  • Manager Hub rozwiązuje największe problemy menedżerów, takie jak wypa­lenie zawodowe i rosnąca presja, aby utrzymać zadowolenie i zaangażowanie pracowników w rozproszonych zespołach.
  • Admin Center (składnik ServiceNow Impact) pozwala administratorom syste­mów na łatwą identyfikację, instalację i konfigurację rozwiązań ServiceNow po­przez doświadczenie samodzielnej obsługi. 
  • Issue Auto Resolution for Human Resources – roz­wią­za­nie to wykorzystuje rozumienie języka naturalnego (NLU) do analizowania zgłoszeń i formułowania odpowiedzi, które następnie wysyłane są za pośrednictwem Microsoft Teams, SMSów i poczty elektronicznej i tym samym docierają do pracownikom niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Komponent ten identyfikuje również pilne sprawy kadrowe i kieruje je bez­poś­­rednio do odpowiedniej osoby zajmującej się zagadnieniami pracowniczymi, gdy wymagany jest wyższy poziom wsparcia.

Większe zaufanie dla operacji i bezpieczeństwa

Według przedsiębiorstwa analityczno-badawczego Gartner®[iii] wydatki na infrastrukturę oprogramowania w segmentach obejmujących PaaS, zarządzanie chmurą i bezpie­czeństwo będą wzrastać w tempie dwucyfrowym, osiągając łączną wartość ponad 120 mld dol. do 2026 roku. Jednocześnie ochrona danych i aplikacji o znaczeniu krytycznym stanowi większe wyzwanie w obliczu coraz bardziej wyrafinowanych zag­rożeń. ServiceNow podnosi poprzeczkę wymogom bezpieczeństwa danych dzięki no­wym możliwościom, które wzmacniają wdrożenia zabezpieczeń w całej organizacji.  

  • ServiceNow Vault chroni krytyczne dla biznesu aplikacje ServiceNow za pomo­cą wysokiej jakości narzędzi kontroli prywatności i bezpieczeństwa. Dzięki elastycznemu zarządzaniu kluczami i anonimizacji danych, Vault umożliwia organi­zacjom ochronę poufnych informacji i zwiększenie zgodności z przepisami poprzez natywne szyfrowanie platformy.

[i] IDC’s Worldwide CEO Survey, 2022: The CEO Agenda in a Digital-First World, Part 2 – DX Approach, Investments and Digital-First Strategies, doc #US48899122, Marzec 2022 r.

[ii]  Valoir Research, The State of Digital Transformation, 14 września 2021 r.

[iii] Gartner, Forecast Analysis: Enterprise Infrastructure Software, Worldwide, 12 sierpnia 2022 r.  

GARTNER jest zastrzeżonym znakiem towarowym I usługowym firmy Garnter, Inc. i/lub jej spółek zależnych w Stanach Zjednoczonych i na całym  świecie I jest używany w niniejszym dokumencie za zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Premiera: Genesis Radon 800 - ultralekkie słuchawki gamingowe z systemem 7.1 Biuro prasowe
2022-09-29 | 21:00

Premiera: Genesis Radon 800 - ultralekkie słuchawki gamingowe z systemem 7.1

Firma Genesis zaprezentowała nowe słuchawki gamingowe Radon 800. Wyróżniają się one nie tylko efektownym designem czy obsługą systemu przestrzennego 7.1, ale także ultralekką
IT i technologie Metawersum a rozwój data center i przetwarzanie na krawędzi sieci
2022-09-29 | 17:59

Metawersum a rozwój data center i przetwarzanie na krawędzi sieci

Metawersum od jakiegoś czasu jest słowem wytrychem dla całej branży technologicznej, zataczając coraz szersze kręgi potencjalnych możliwości wykorzystania. To zjawisko funkcjonujące na
IT i technologie E-Health Hackathon – szansa na wygranie 20 000 zł i networking z liderami branży
2022-09-29 | 15:07

E-Health Hackathon – szansa na wygranie 20 000 zł i networking z liderami branży

Już tylko do 30 września można zarejestrować się na maraton programistyczny e-Health Hackathon. Podczas dwóch dni zmagań uczestnicy staną przed szansą zdobycia nagród o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Luka płacowa między kobietami a mężczyznami nie maleje. Wyrównanie różnic może potrwać jeszcze co najmniej 130 lat

Gender gap to problem społeczny w globalnym, jak i polskim wymiarze. Według danych McKinsey & Company w Polsce kobiety stanowią ponad połowę populacji i aż 66 proc. osób kończących studia wyższe, ale mają niższy udział w rynku pracy i nieproporcjonalnie mniej zarabiają. Luka płacowa, według ostatniego raportu World Economic Forum „Global Gender Gap Report 2022”, wynosi 8,7 proc., choć w niektórych branżach i według niektórych metodologii jest ponad dwukrotnie wyższa. Szansą na szybkie wyrównanie jej może się jednak okazać projekt unijnej dyrektywy, który zmusi pracodawców do większej transparentności w wynagrodzeniach. 

Przemysł

Opracowany w Polsce system narzędzi inżynierskich zwiększy wydajność silników lotniczych. Pozwoli też przewidzieć konieczność remontu silnika samolotu i związane z tym koszty

Poprawa wydajności silników i możliwość optymalizacji kosztów ich eksploatacji czy remontów – to elementy, które mają duże znaczenie dla linii lotniczych. General Electric Company Polska pracuje nad systemem, który na podstawie obliczeń dokonanych przez algorytmy sztucznej inteligencji ułatwi projektowanie części lotniczych poprzez optymalizację charakterystyk odpowiedzialnych za zużycie paliwa i emisję. Platforma opracuje też prognozy dotyczące planowania czynności serwisowych w trakcie eksploatacji silników, tak aby flota lotnicza działała jak najwydajniej. Wdrożenie trzymodułowego projektu przyniesie korzyści nie tylko przewoźnikom i serwisom naprawczym, lecz także przyczyni się do osiągnięcia celu dekarbonizacji transportu.

Motoryzacja

Sportowy brand Mercedesa notuje rekordowe wyniki sprzedaży. Elektryfikacja dużą szansą dla tego segmentu rynku

W ubiegłym roku sprzedaż AMG, sportowego i wyczynowego brandu Mercedesa, wzrosła o blisko 17 proc. do rekordowych 146 tys. egzemplarzy. Polska jest dla tej marki czwartym rynkiem zbytu w Europie, a gdański AMG Brand Center jednym z nielicznych jej salonów na świecie. – Ten segment rynku rośnie na całym świecie i „młodnieje”, bo przyciąga coraz młodszych klientów – mówi Philipp Schiemer, dyrektor generalny marki Mercedes-AMG. W kolejnych latach będą ich przyciągać dwa trendy – elektromobilność i cyfryzacja, czyli m.in. wejście w e-wyścigi. AMG zaprezentowało właśnie specjalne odsłony swoich flagowych modeli przygotowane na 55. urodziny.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.