ServiceNow rewolucjonizuje zarządzanie zasobami w przedsiębiorstwach
Firma ServiceNow (NYSE: NOW), lider w dziedzinie zarządzania rozwiązaniami digital workflow, dzięki której świat pracuje lepiej dla każdego, poinformowała o wydaniu nowej wersji platformy Now (nazwa kodowa: Tokyo), która wesprze organizacje w pokonywaniu złożonych wyzwań biznesowych w niepewnym środowisku gospodarczym. Najnowsza aktualizacja została opracowana z myślą o zapewnieniu lepszych doświadczeń pracownikom i klientom, zwiększeniu automatyzacji pracy i podwyższeniu bezpieczeństwa - z korzyścią zarówno dla ludzi i środowiska oraz dla samych przedsiębiorstw.
Według badania IDC CEO[i] z 2022 roku aż 95% prezesów i dyrektorów generalnych widzi potrzebę przyjęcia strategii digital first, a większość organizacji już znajduje się na drodze do realizacji swoich planów w tym obszarze. Zasadność wprowadzenia takiej strategii jest niepodważalna – dowodzi tego badanie przeprowadzone przez Valoir Research[ii], wskazujące iż organizacje bazujące na strategiach cyfrowych generują dwukrotnie większy wzrost przychodów w porównaniu do swoich niecyfrowych konkurentów. Nowe, w pełni zintegrowane rozwiązania automatyzacji pracy, uwzględnione w wersji Now Tokyo, zwiększają możliwości platformy w zakresie kreowania doświadczeń i tworzenia wartości dodanej przez przyspieszenie innowacji, jak również pozwalają pracownikom na wykonywanie pracy najwyższej jakości.
– Najnowsza edycja platformy Now daje klientom dokładnie to, czego potrzebują tu i teraz: nowe rozwiązania, dające natychmiastowe korzyści z perspektywy biznesowej. Łatwo je wdrożyć, łatwo ich używać. Dzięki nim można zrobić więcej przy mniejszym nakładzie pracy – wylicza CJ Desai, dyrektor operacyjny w ServiceNow. – Dziś nie ma czasu na eksperymentowanie. Platforma przygotowana z myślą o potrzebach cyfrowego biznesu to jedyny sposób na tworzenie wspaniałych doświadczeń, dynamizowanie nowej wartości biznesowej i przyspieszenie transformacji, by organizacje mogły skupić się na swoim wzroście w ramach podejścia digital first.
Dynamizacja wartości dzięki specjalnie skonstruowanym rozwiązaniom
Klienci oczekują od ServiceNow rozwiązań, które zapewniają im elastyczność i odporność w całej strukturze swojej organizacji. Z myślą o dyrektorach finansowych, operacyjnych i zespołach ds. zrównoważonego rozwoju w najnowszej wersji platformy ServiceNow uwzględniono specjalnie zaprojektowane funkcje, pozwalające wygenerować większą wartość z inwestycji technologicznych poprzez uproszczenie łańcuchów dostaw, automatyzację zarządzania aktywami i dostarczając dane o zrównoważonym rozwoju zgodne z wymogami inwestorów, które można poddać audytowi.
- Enterprise Asset Management (EAM) automatyzuje pełny cykl życia fizycznych aktywów biznesowych (od planowania do wycofania z użytku) w takich branżach jak opieka zdrowotna, usługi finansowe, handel detaliczny, produkcja i sektor publiczny. Rozwiązanie pomaga obniżyć koszty, ograniczyć ryzyko i poprawić planowanie strategiczne dzięki wglądowi w cały majątek firmy.
- Supplier Lifecycle Management (SLM) umożliwia organizacjom przekształcenie tradycyjnie pracochłonnych kontaktów z dostawcami, które odbywają się za pośrednictwem poczty elektronicznej i arkuszy kalkulacyjnych, w nowoczesne cyfrowe doświadczenia.
- Environmental, Social, and Governance (ESG) Management: tę część udoskonalono, by umożliwić organizacjom ustanowienie i dokumentowanie celów ESG i kluczowych wskaźników wydajności, śledzenie wyników, gromadzenie i zatwierdzanie danych gotowych do audytu, jak również ujawniać odpowiednie informacje zgodnie z głównymi ramami sprawozdawczości ESG – wszystko to w jednym kompleksowym rozwiązaniu. Najważniejsze możliwości obejmują rozliczanie śladu węglowego – obliczanie emisji gazów cieplarnianych (GHG) oraz wypracowane przez ServiceNow innowacyjne doświadczenie użytkownika (UX), które pomaga organizacjom skutecznie spełniać rosnące wymagania dotyczące danych ESG.
Zwiększanie zaangażowania i wydajności dzięki świetnym doświadczeniom
Obecnie – bardziej niż kiedykolwiek – retencja kadr ma newralgiczne znaczenie. Zaangażowani i wydajni pracownicy w znacznym stopniu przyczyniają się do sukcesu klientów i organizacji. Najnowsza edycja platformy ServiceNow pomaga przedsiębiorstwom w ustalaniu priorytetów dotyczących ich najcenniejszego zasobu – ludzi – dzięki nowym narzędziom, które przyspieszają rozwój i utrzymanie talentów, a tym samym przynoszą korzyści całej organizacji:
- Manager Hub rozwiązuje największe problemy menedżerów, takie jak wypalenie zawodowe i rosnąca presja, aby utrzymać zadowolenie i zaangażowanie pracowników w rozproszonych zespołach.
- Admin Center (składnik ServiceNow Impact) pozwala administratorom systemów na łatwą identyfikację, instalację i konfigurację rozwiązań ServiceNow poprzez doświadczenie samodzielnej obsługi.
- Issue Auto Resolution for Human Resources – rozwiązanie to wykorzystuje rozumienie języka naturalnego (NLU) do analizowania zgłoszeń i formułowania odpowiedzi, które następnie wysyłane są za pośrednictwem Microsoft Teams, SMSów i poczty elektronicznej i tym samym docierają do pracownikom niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Komponent ten identyfikuje również pilne sprawy kadrowe i kieruje je bezpośrednio do odpowiedniej osoby zajmującej się zagadnieniami pracowniczymi, gdy wymagany jest wyższy poziom wsparcia.
Większe zaufanie dla operacji i bezpieczeństwa
Według przedsiębiorstwa analityczno-badawczego Gartner®[iii] wydatki na infrastrukturę oprogramowania w segmentach obejmujących PaaS, zarządzanie chmurą i bezpieczeństwo będą wzrastać w tempie dwucyfrowym, osiągając łączną wartość ponad 120 mld dol. do 2026 roku. Jednocześnie ochrona danych i aplikacji o znaczeniu krytycznym stanowi większe wyzwanie w obliczu coraz bardziej wyrafinowanych zagrożeń. ServiceNow podnosi poprzeczkę wymogom bezpieczeństwa danych dzięki nowym możliwościom, które wzmacniają wdrożenia zabezpieczeń w całej organizacji.
- ServiceNow Vault chroni krytyczne dla biznesu aplikacje ServiceNow za pomocą wysokiej jakości narzędzi kontroli prywatności i bezpieczeństwa. Dzięki elastycznemu zarządzaniu kluczami i anonimizacji danych, Vault umożliwia organizacjom ochronę poufnych informacji i zwiększenie zgodności z przepisami poprzez natywne szyfrowanie platformy.
[i] IDC’s Worldwide CEO Survey, 2022: The CEO Agenda in a Digital-First World, Part 2 – DX Approach, Investments and Digital-First Strategies, doc #US48899122, Marzec 2022 r.
[ii] Valoir Research, The State of Digital Transformation, 14 września 2021 r.
[iii] Gartner, Forecast Analysis: Enterprise Infrastructure Software, Worldwide, 12 sierpnia 2022 r.
GARTNER jest zastrzeżonym znakiem towarowym I usługowym firmy Garnter, Inc. i/lub jej spółek zależnych w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie I jest używany w niniejszym dokumencie za zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.