Sharp Europe przejmuje francuską firmę Apsia

Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events
Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl
Sharp Europe, wiodący dostawca usług i produktów technologicznych dla biznesu, ogłosił dziś przejęcie Apsia, francuskiej firmy specjalizującej się w transformacji cyfrowej i integracji z chmurą. Podpisana umowa jest efektem dalszej ekspansji Sharp IT Services w Europie.
Apsia, która w 2022 roku wygenerowała ponad 22,5 mln euro przychodu i zatrudnia ponad 150 pracowników, oferuje szeroki zakres usług w zakresie Cloud ERP, Cloud CRM, Cybersecurity, Data/IA i Cloud Analytics, a także programów konsultingowych i wdrożeniowych. Strategiczna inwestycja wzmacnia pozycję firmy Sharp jako dostawcy usług IT w całej Europie, po znaczących inwestycjach w Wielkiej Brytanii i Szwajcarii w ciągu ostatnich kilku lat oraz silnym wzroście organicznym.
To przejęcie jest kluczowym krokiem strategicznym dla Sharp Europe, ponieważ nadal rozszerzamy i wzmacniamy naszą obecność rynkową oraz ofertę usług IT w regionie. Podobnie jak Sharp, Apsia stawia klienta w centrum swoich priorytetów, co jest zgodne z naszymi planami dostosowywania się do zmieniających się potrzeb obecnych i przyszłych klientów – komentuje Yoichi Tomota, President of Sharp Electronics Europe.
Jesteśmy bardzo podbudowani faktem, że możemy dołączyć do pioniera innowacji, jakim jest Sharp. Dołączenie do firmy Sharp wzbogaci naszą ofertę, co pozwoli sprostać zmieniającym się potrzebom naszych klientów i transformacji chmurowej. Z niecierpliwością czekamy na możliwość wspierania jeszcze szerszego grona klientów w nowych wyzwaniach, takich jak przygotowanie się do wykorzystania sztucznej inteligencji w aplikacjach do zarządzania – dodaje Olivier Massonnat, CEO Apsia.
Apsia wniesie do firmy Sharp rozszerzoną wiedzę techniczną i wzmocni jej rolę jako zaufanego partnera w zakresie wdrażania IT dla małych, średnich oraz dużych firm i organizacji. Apsia będzie nadal działać pod własną marką na rynku francuskim.
Sharp Europe obsługuje klientów zarówno z sektora prywatnego, jak i publicznego, a także z sektora edukacji i administracji publicznej, oferując portfolio obejmujące drukarki wielofunkcyjne, inne zaawansowane technologie i platformy ułatwiające współpracę, a także usługi IT.
Sharp Europe jest częścią Sharp Corporation, globalnej firmy technologicznej zatrudniającej ponad 42 000 osób na całym świecie i będącej ekspertem zarówno w dziedzinie innowacji dla firm, jak i indywidualnych konsumentów.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.