Komunikaty PR

Sharp Europe przejmuje francuską firmę Apsia

2024-12-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events

Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl

Sharp Europe, wiodący dostawca usług i produktów technologicznych dla biznesu, ogłosił dziś przejęcie Apsia, francuskiej firmy specjalizującej się w transformacji cyfrowej i integracji z chmurą. Podpisana umowa jest efektem dalszej ekspansji Sharp IT Services w Europie.

Apsia, która w 2022 roku wygenerowała ponad 22,5 mln euro przychodu i zatrudnia ponad 150 pracowników, oferuje szeroki zakres usług w zakresie Cloud ERP, Cloud CRM, Cybersecurity, Data/IA i Cloud Analytics, a także programów konsultingowych i wdrożeniowych. Strategiczna inwestycja wzmacnia pozycję firmy Sharp jako dostawcy usług IT w całej Europie, po znaczących inwestycjach w Wielkiej Brytanii i Szwajcarii w ciągu ostatnich kilku lat oraz silnym wzroście organicznym.

To przejęcie jest kluczowym krokiem strategicznym dla Sharp Europe, ponieważ nadal rozszerzamy i wzmacniamy naszą obecność rynkową oraz ofertę usług IT w regionie. Podobnie jak Sharp, Apsia stawia klienta w centrum swoich priorytetów, co jest zgodne z naszymi planami dostosowywania się do zmieniających się potrzeb obecnych i przyszłych klientów – komentuje Yoichi Tomota, President of Sharp Electronics Europe.

Jesteśmy bardzo podbudowani faktem, że możemy dołączyć do pioniera innowacji, jakim jest Sharp. Dołączenie do firmy Sharp wzbogaci naszą ofertę, co pozwoli sprostać zmieniającym się potrzebom naszych klientów i transformacji chmurowej. Z niecierpliwością czekamy na możliwość wspierania jeszcze szerszego grona klientów w nowych wyzwaniach, takich jak przygotowanie się do wykorzystania sztucznej inteligencji w aplikacjach do zarządzania – dodaje Olivier Massonnat, CEO Apsia.

Apsia wniesie do firmy Sharp rozszerzoną wiedzę techniczną i wzmocni jej rolę jako zaufanego partnera w zakresie wdrażania IT dla małych, średnich oraz dużych firm i organizacji. Apsia będzie nadal działać pod własną marką na rynku francuskim.

Sharp Europe obsługuje klientów zarówno z sektora prywatnego, jak i publicznego, a także z sektora edukacji i administracji publicznej, oferując portfolio obejmujące drukarki wielofunkcyjne, inne zaawansowane technologie i platformy ułatwiające współpracę, a także usługi IT.

Sharp Europe jest częścią Sharp Corporation, globalnej firmy technologicznej zatrudniającej ponad 42 000 osób na całym świecie i będącej ekspertem zarówno w dziedzinie innowacji dla firm, jak i indywidualnych konsumentów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lucky Monday PR&Events
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.