Komunikaty PR

Simple SA z nowym klientem...

2020-05-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dział Marketingu
Simple SA

ul. Bronisława Czecha 49/51
04-555 Warszawa
marketing|simple.com.pl| |marketing|simple.com.pl
tel.: (22) 812-58-98
https://simple.com.pl/

... Akademia Marynarki Wojennej zdecydowała się na wdrożenie systemu SIMPLE.EDU

Wraz z końcem kwietnia Simple – spółka notowana na GPW – podpisała kontrakt z Akademią Marynarki Wojennej w Gdyni na wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Realizacja umowy o wartości 2 091 000 zł brutto będzie przeprowadzona do końca lutego 2021 r.

Projekt obejmuje dostawę i wdrożenie systemu SIMPLE.ERP w zakresie następujących obszarów: finanse i księgowość, ewidencja majątku, zakupy i sprzedaż, zarządzanie projektami, zarządzanie majątkiem, gospodarka magazynowa i elektroniczny obieg dokumentów, budżetowanie, zamówienia publiczne, kadry i płace wraz z portalem pracowniczym oraz Controling (BI).

Programy, z których aktualnie korzystamy są przestarzałe, dlatego ogłosiliśmy przetarg na nowe systemy dla Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte. Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań jest dla nas szansą na zwiększenie prestiżu oraz usprawnienie funkcjonowania i optymalizację pracy uczelni. Wierzymy, że zaimplementowanie narzędzia Simple pozwoli nam to uzyskać – szczególnie, że zaoferowane rozwiązanie spełnia oczekiwania, jakie postawiliśmy przed wykonawcami w procedurze przetargowej – mówi kwestor kmdr mgr Waldemar Mirucki, Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni.

Dodatkowo w ramach zawartej umowy Simple SA zrealizuje również integrację z systemem dziekanatowym autorstwa PCG Akademia i systemami uposażeń żołnierzy oraz będzie świadczyć usługi serwisowe dotyczące dostarczonego rozwiązania w okresie 36 miesięcy. 

Wdrożenie systemu SIMPLE.ERP jest kolejnym projektem, który realizujemy dla uczelni wyższych. Podpisana umowa umacnia nas w pozycji lidera jeśli chodzi o wybór Zintegrowanych Systemów Informatycznych dla placówek edukacyjnych, a wygranie przetargu ogłoszonego przez Akademię Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte jest kolejnym prestiżowym punktem w portfolio naszych realizacji – mówi Marcin Biniek, Key Account Manager Simple SA.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Simple SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.