Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie
Sony na targach ISE w 2025 r. podkreśli jak ważny dla firmy jest zrównoważony rozwój i zaprezentuje rozwiązania dla branży retail, sektora korporacyjnego, edukacyjnego, oraz wirtualnej produkcji. Firma konsekwentnie rozwija ekosystem partnerstw, które zwiększają funkcjonalności i poszerzają możliwości proponowanych rozwiązań.
ESG (Environmental, Social, Governance) jest dla Sony bardzo ważny i stoisko po raz kolejny będzie w pełni zrównoważone i spójne z inicjatywą "Making it, Moving it, Using it and Re-using it" wraz z najnowszymi aktualizacjami certyfikatów i partnerstwami. Aby zapewnić lepszą przyszłość, Sony będzie nadal realizować swoje inicjatywy środowiskowe, tworząc produkty, rozwiązania i usługi, które są niezawodne i oferują atrakcyjny całkowity koszt posiadania (TCO). Monitory profesjonalne BRAVIA z serii BZ-L zostały zaprojektowane z myślą o zrównoważonym rozwoju i najnowocześniejszych technologiach. Wyświetlacze te wykorzystują materiały pochodzące z recyklingu, w tym SORPLAS™, i są wyposażone w zaawansowane podzespoły, takie jak wydajny układ SoC (System on Chip) oraz intuicyjny panel Eco dashboard, zapewniające zarówno wydajność, jak i łatwość obsługi. Ponadto czujnik oświetlenia otoczenia optymalizuje zużycie energii, przyczyniając się do imponująco niskich rankingów energetycznych EPREL w całej linii.
Centralnym punktem prezentacji będą flagowe modele, serie BZ40L i BZ53L, z unikalną, matową powłoką Deep Black, która zapewnia wyjątkowy kontrast i żywe kolory nawet w warunkach intensywnego oświetlenia, zapewniając idealne połączenie zrównoważonego rozwoju i doskonałej wydajności.
Po wrześniowej premierze na targach zadebiutują nowe projektory Sony BRAVIA Projector 8 i 9, a także segment Sony Content Production, który zaprezentuje uproszczone rozwiązania do produkcji na żywo, tworzenia treści i SDK (Software development kit) dla rynku korporacyjnego i edukacyjnego.
Stoisko Sony dostarczy również odwiedzającym wyjątkowych wrażeń płynących z obcowania z najnowszymi technologiami i możliwości interakcji ze środowiskami zaprojektowanymi tak, aby symulować rzeczywiste warunki.
Odwiedzający targi ISE będą mogli zapoznać się z imponującą technologią wyświetlania Sony przez cały czas trwania targów, a także na stoiskach wielu zaufanych partnerów Sony.
Wśród najważniejszych atrakcji na stoisku Sony znajdą się:
- Front sklepu detalicznego prezentujący serię monitorów 98BZ53L i BZ40L z powłoką Deep Black Non-Glare
- Monitory profesjonalne BRAVIA integrują się z ponad 60 systemami CMS na całym świecie - zobacz najnowsze studia przypadków na naszej ścianie partnerstwa CMS.
- Rozwiązanie TEOS do zarządzania miejscem pracy i integracje z partnerami będą dostępne do demonstracji w strefie korporacyjnej.
- Kamery PTZ SRG-A12/A40 wraz z SRG-X40UH zademonstrują technologię AI Multi-person Framing w sali lekcyjnej.
- Nowo wprowadzone projektory home cinema 4K HDR BRAVIA 8 (VPL-XW6100) i 9 (VPL-XW8100) zapewniają najlepsze wrażenia kinowe.
- Dzięki Serii Crystal LED CH firmy Sony odwiedzający będą mogli eksperymentować z różnymi symulacjami projektowania samochodów
- Na stoisku Virtual Production znajdzie się Sony Crystal LED VERONA oraz cała oferta Virtual Production, w tym monitor BVM-HX310
- Nowością w 2025 r. jest specjalna sekcja poświęcona produkcji materiałów video, w której prezentowane będą produkty i rozwiązania Sony do tworzenia treści.
"ISE to bardzo ważne wydarzenie w branży AV i po raz kolejny cieszymy się, że możemy wziąć w nim udział i przywieźć nasze w pełni zrównoważone stoisko do Barcelony. Z niecierpliwością czekamy na kolejne aktualizacje naszych partnerstw, produktów, technologii i rozwiązań, które przyniosą ogromne korzyści firmom z sektorów handlu detalicznego, edukacji, korporacji i produkcji treści", komentuje Rik Willemse, szef Sony Professional Displays & Solutions Europe. "Koncentrujemy się na naszej długoterminowej wizji i celach, w szczególności na naszych inicjatywach ESG, i cieszymy się, że będziemy mogli zaprezentować naszą filozofię "Making it, Moving it, Using it and Re-using it", która wpisuje się w nasz szerszy plan Sony Road to Zero. Nie ma lepszego miejsca na zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami i rozwojem AV niż to wydarzenie, które definiuje branżę".
Firma Sony będzie obecna w hali 3, na stoisku 3E300 na targach FIRA Barcelona, Gran Via w dniach 4 - 7 lutego 2025 r. Więcej informacji można znaleźć na stronie pro.sony.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.