Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie
Sony na targach ISE w 2025 r. podkreśli jak ważny dla firmy jest zrównoważony rozwój i zaprezentuje rozwiązania dla branży retail, sektora korporacyjnego, edukacyjnego, oraz wirtualnej produkcji. Firma konsekwentnie rozwija ekosystem partnerstw, które zwiększają funkcjonalności i poszerzają możliwości proponowanych rozwiązań.
ESG (Environmental, Social, Governance) jest dla Sony bardzo ważny i stoisko po raz kolejny będzie w pełni zrównoważone i spójne z inicjatywą "Making it, Moving it, Using it and Re-using it" wraz z najnowszymi aktualizacjami certyfikatów i partnerstwami. Aby zapewnić lepszą przyszłość, Sony będzie nadal realizować swoje inicjatywy środowiskowe, tworząc produkty, rozwiązania i usługi, które są niezawodne i oferują atrakcyjny całkowity koszt posiadania (TCO). Monitory profesjonalne BRAVIA z serii BZ-L zostały zaprojektowane z myślą o zrównoważonym rozwoju i najnowocześniejszych technologiach. Wyświetlacze te wykorzystują materiały pochodzące z recyklingu, w tym SORPLAS™, i są wyposażone w zaawansowane podzespoły, takie jak wydajny układ SoC (System on Chip) oraz intuicyjny panel Eco dashboard, zapewniające zarówno wydajność, jak i łatwość obsługi. Ponadto czujnik oświetlenia otoczenia optymalizuje zużycie energii, przyczyniając się do imponująco niskich rankingów energetycznych EPREL w całej linii.
Centralnym punktem prezentacji będą flagowe modele, serie BZ40L i BZ53L, z unikalną, matową powłoką Deep Black, która zapewnia wyjątkowy kontrast i żywe kolory nawet w warunkach intensywnego oświetlenia, zapewniając idealne połączenie zrównoważonego rozwoju i doskonałej wydajności.
Po wrześniowej premierze na targach zadebiutują nowe projektory Sony BRAVIA Projector 8 i 9, a także segment Sony Content Production, który zaprezentuje uproszczone rozwiązania do produkcji na żywo, tworzenia treści i SDK (Software development kit) dla rynku korporacyjnego i edukacyjnego.
Stoisko Sony dostarczy również odwiedzającym wyjątkowych wrażeń płynących z obcowania z najnowszymi technologiami i możliwości interakcji ze środowiskami zaprojektowanymi tak, aby symulować rzeczywiste warunki.
Odwiedzający targi ISE będą mogli zapoznać się z imponującą technologią wyświetlania Sony przez cały czas trwania targów, a także na stoiskach wielu zaufanych partnerów Sony.
Wśród najważniejszych atrakcji na stoisku Sony znajdą się:
- Front sklepu detalicznego prezentujący serię monitorów 98BZ53L i BZ40L z powłoką Deep Black Non-Glare
- Monitory profesjonalne BRAVIA integrują się z ponad 60 systemami CMS na całym świecie - zobacz najnowsze studia przypadków na naszej ścianie partnerstwa CMS.
- Rozwiązanie TEOS do zarządzania miejscem pracy i integracje z partnerami będą dostępne do demonstracji w strefie korporacyjnej.
- Kamery PTZ SRG-A12/A40 wraz z SRG-X40UH zademonstrują technologię AI Multi-person Framing w sali lekcyjnej.
- Nowo wprowadzone projektory home cinema 4K HDR BRAVIA 8 (VPL-XW6100) i 9 (VPL-XW8100) zapewniają najlepsze wrażenia kinowe.
- Dzięki Serii Crystal LED CH firmy Sony odwiedzający będą mogli eksperymentować z różnymi symulacjami projektowania samochodów
- Na stoisku Virtual Production znajdzie się Sony Crystal LED VERONA oraz cała oferta Virtual Production, w tym monitor BVM-HX310
- Nowością w 2025 r. jest specjalna sekcja poświęcona produkcji materiałów video, w której prezentowane będą produkty i rozwiązania Sony do tworzenia treści.
"ISE to bardzo ważne wydarzenie w branży AV i po raz kolejny cieszymy się, że możemy wziąć w nim udział i przywieźć nasze w pełni zrównoważone stoisko do Barcelony. Z niecierpliwością czekamy na kolejne aktualizacje naszych partnerstw, produktów, technologii i rozwiązań, które przyniosą ogromne korzyści firmom z sektorów handlu detalicznego, edukacji, korporacji i produkcji treści", komentuje Rik Willemse, szef Sony Professional Displays & Solutions Europe. "Koncentrujemy się na naszej długoterminowej wizji i celach, w szczególności na naszych inicjatywach ESG, i cieszymy się, że będziemy mogli zaprezentować naszą filozofię "Making it, Moving it, Using it and Re-using it", która wpisuje się w nasz szerszy plan Sony Road to Zero. Nie ma lepszego miejsca na zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami i rozwojem AV niż to wydarzenie, które definiuje branżę".
Firma Sony będzie obecna w hali 3, na stoisku 3E300 na targach FIRA Barcelona, Gran Via w dniach 4 - 7 lutego 2025 r. Więcej informacji można znaleźć na stronie pro.sony.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.