Komunikaty PR

Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie

2024-12-04  |  16:00
Biuro prasowe

Sony na targach ISE w 2025 r. podkreśli jak ważny dla firmy jest zrównoważony rozwój i zaprezentuje rozwiązania dla branży retail, sektora korporacyjnego, edukacyjnego, oraz wirtualnej produkcji. Firma konsekwentnie rozwija ekosystem partnerstw, które zwiększają funkcjonalności i poszerzają możliwości proponowanych rozwiązań.

ESG (Environmental, Social, Governance) jest dla Sony bardzo ważny i stoisko po raz kolejny będzie w pełni zrównoważone i spójne z inicjatywą "Making it, Moving it, Using it and Re-using it" wraz z najnowszymi aktualizacjami certyfikatów i partnerstwami. Aby zapewnić lepszą przyszłość, Sony będzie nadal realizować swoje inicjatywy środowiskowe, tworząc produkty, rozwiązania i usługi, które są niezawodne i oferują atrakcyjny całkowity koszt posiadania (TCO). Monitory profesjonalne BRAVIA z serii BZ-L zostały zaprojektowane z myślą o zrównoważonym rozwoju i najnowocześniejszych technologiach. Wyświetlacze te wykorzystują materiały pochodzące z recyklingu, w tym SORPLAS™, i są wyposażone w zaawansowane podzespoły, takie jak wydajny układ SoC (System on Chip) oraz intuicyjny panel Eco dashboard, zapewniające zarówno wydajność, jak i łatwość obsługi. Ponadto czujnik oświetlenia otoczenia optymalizuje zużycie energii, przyczyniając się do imponująco niskich rankingów energetycznych EPREL w całej linii.

Centralnym punktem prezentacji będą flagowe modele, serie BZ40L i BZ53L, z unikalną, matową powłoką Deep Black, która zapewnia wyjątkowy kontrast i żywe kolory nawet w warunkach intensywnego oświetlenia, zapewniając idealne połączenie zrównoważonego rozwoju i doskonałej wydajności.

Po wrześniowej premierze na targach zadebiutują nowe projektory Sony BRAVIA Projector 8 i 9, a także segment Sony Content Production, który zaprezentuje uproszczone rozwiązania do produkcji na żywo, tworzenia treści i SDK (Software development kit) dla rynku korporacyjnego i edukacyjnego.

Stoisko Sony dostarczy również odwiedzającym wyjątkowych wrażeń płynących z obcowania z najnowszymi technologiami i możliwości interakcji ze środowiskami zaprojektowanymi tak, aby symulować rzeczywiste warunki.

Odwiedzający targi ISE będą mogli zapoznać się z imponującą technologią wyświetlania Sony przez cały czas trwania targów, a także na stoiskach wielu zaufanych partnerów Sony.

Wśród najważniejszych atrakcji na stoisku Sony znajdą się:

  • Front sklepu detalicznego prezentujący serię monitorów 98BZ53L i BZ40L z powłoką Deep Black Non-Glare
  • Monitory profesjonalne BRAVIA integrują się z ponad 60 systemami CMS na całym świecie - zobacz najnowsze studia przypadków na naszej ścianie partnerstwa CMS.
  • Rozwiązanie TEOS do zarządzania miejscem pracy i integracje z partnerami będą dostępne do demonstracji w strefie korporacyjnej.
  • Kamery PTZ SRG-A12/A40 wraz z SRG-X40UH zademonstrują technologię AI Multi-person Framing w sali lekcyjnej.
  • Nowo wprowadzone projektory home cinema 4K HDR BRAVIA 8 (VPL-XW6100) i 9 (VPL-XW8100) zapewniają najlepsze wrażenia kinowe.
  • Dzięki Serii Crystal LED CH firmy Sony odwiedzający będą mogli eksperymentować z różnymi symulacjami projektowania samochodów
  • Na stoisku Virtual Production znajdzie się Sony Crystal LED VERONA oraz cała oferta Virtual Production, w tym monitor BVM-HX310
  • Nowością w 2025 r. jest specjalna sekcja poświęcona produkcji materiałów video, w której prezentowane będą produkty i rozwiązania Sony do tworzenia treści.
     

"ISE to bardzo ważne wydarzenie w branży AV i po raz kolejny cieszymy się, że możemy wziąć w nim udział i przywieźć nasze w pełni zrównoważone stoisko do Barcelony. Z niecierpliwością czekamy na kolejne aktualizacje naszych partnerstw, produktów, technologii i rozwiązań, które przyniosą ogromne korzyści firmom z sektorów handlu detalicznego, edukacji, korporacji i produkcji treści", komentuje Rik Willemse, szef Sony Professional Displays & Solutions Europe. "Koncentrujemy się na naszej długoterminowej wizji i celach, w szczególności na naszych inicjatywach ESG, i cieszymy się, że będziemy mogli zaprezentować naszą filozofię "Making it, Moving it, Using it and Re-using it", która wpisuje się w nasz szerszy plan Sony Road to Zero. Nie ma lepszego miejsca na zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami i rozwojem AV niż to wydarzenie, które definiuje branżę".

Firma Sony będzie obecna w hali 3, na stoisku 3E300 na targach FIRA Barcelona, Gran Via w dniach 4 - 7 lutego 2025 r. Więcej informacji można znaleźć na stronie pro.sony.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.