Sony wprowadza TEOS Lite
System TEOS firmy Sony służy do zarządzania urządzeniami i informacjami w biurze i jest dostępny od 2017 roku. Spotkał się z bardzo dobrym odbiorem. Wdrożono go już w ponad 450 organizacjach z 28 krajów. Do tej pory dostarczono ponad 12 000 licencji. System TEOS stanowi kompletny ekosystem złożony z wielu rozwiązań oszczędzających czas.
System TEOS zarządza wieloma aspektami środowiska pracy w firmie i może być dostosowany do wymagań każdego sektora i potrzeb pracowników. Nieustannie jest rozwijany i dostosowywany do potrzeb klientów dlatego cieszy się tak dużym zainteresowaniem. Dzięki nowym czujnikom, tabletom profesjonalnym, projektorom biurowym i monitorom profesjonalnym BRAVIA firma Sony oferuje najszerszy, kompleksowy wachlarz rozwiązań do zarządzania miejscami pracy w biurach i sektorze edukacyjnym
Nowe rozwiązanie – TEOS Lite – powstało dla mniejszych organizacji.
System TEOS ze wszystkimi funkcjami dobrze sprawdza się w dużych przedsiębiorstwach, ale wdrożenie tak dużego systemu w małych firmach może okazać się trudne. TEOS Lite został pomyślany jako plug&play. Założeniem jest wdrożenie, które będzie odbywać się przy wykorzystaniu smartfona jako narzędzia instalacyjnego, a więc w uproszczony sposób. Za pomocą telefonu podłączamy się do panelu klienta i odczytując QR kody wyświetlane w aplikacji zainstalowanej na urządzeniach - automatycznie dodajemy je do systemu, a one automatycznie pobierają sobie konfiguracje.
— Ponieważ wkraczamy w nowy etap rozwoju miejsc pracy i przyjmujemy za normę pracę asynchroniczną, firmy muszą inwestować w narzędzia, które pozwolą w pełni wykorzystywać potencjał pracowników. System TEOS pozostaje liderem w dziedzinie wspierania pracowników wracających do biur, a obecnie oferuje dodatkowe korzyści osobom pracującym zdalnie. Dzięki integracji TEOS Meet z dotychczasowym rozwiązaniem TEOS Connect mogliśmy udostępnić wiele nowych funkcji. Wprowadziliśmy również ulepszony interfejs użytkownika i zdalny dostęp, oddając całą kontrolę w ręce użytkowników. Teraz przyszedł czas na TEOS Lite, który pozwala nam wspierać małe firmy i początkujących przedsiębiorców we właściwym rozpoczęciu cyfrowej transformacji miejsc pracy. Oferujemy system produktów i rozwiązań umożliwiających pełne dostosowanie do rozmiaru i wymagań. — komentuje Thomas Issa, dyrektor ds. strategii i planowania rozwiązań TEOS w Sony Professional Displays & Solutions.
W ramach TEOS Lite dostępne są dwie funkcjonalności – rezerwacja sal oraz Digital Signage. Funkcja Digital Signage pozwala na skorzystanie z wielu gotowych szablonów, które można wypełnić treścią i zmieniać w zakresie tekstu, grafik, czy źródeł danych. Pliki możemy wgrywać z pamięci urządzenia lub z folderów z Dropbox i Google Drive. Jest to rozwiązanie w pełni chmurowe, kompatybilne z MS Office 365 i z MS Exchange. Jest zgodne z systemem Android i iOS
Rozwiązania systemu TEOS optymalizują podłączone urządzenia.
System TEOS pozwala zaoszczędzić czas, pieniądze i energię, a przy tym jest skalowalny i elastycznie można go dopasować do nowych potrzeb w miejscach pracy. W ramach rozwiązań jest m.in. TEOS Reception, TEOS Wayfinding czy TEOS Book. Jedną z najnowszych funkcji systemu jest niedawno wprowadzony TEOS Meet.
TEOS Meet zapewnia użytkownikom pełną kontrolę nad rezerwacjami, udostępnianiem i wspólną pracą, zarówno na miejscu, jak i zdalnie. Daje wgląd we wszystkie informacje o wyposażeniu i usługach w poszczególnych salach spotkań, na przykład o dostępności monitora BRAVIA lub projektora. Pozwala odpowiednio przygotować materiały do prezentacji i skrócić konfigurowanie sprzętu na początku spotkania. Umożliwia użytkownikom również pełną kontrolę nad salą, w tym sterowanie oświetleniem, roletami i temperaturą pomieszczenia.
Nowo zaprojektowany interfejs może zostać całkowicie dostosowany do preferencji użytkownika i informować o dostępnych miejscach w biurze - przed wyruszeniem do pracy, o miejscach parkingowych czy możliwości zamówienia napojów do sali konferencyjnej.
Wprowadzony w 2017 roku system Sony TEOS odegrał już fundamentalną rolę w procesach cyfrowej transformacji w ponad 450 podmiotach z 28 krajów, między innymi firm Coca-Cola, Siemens i Capgemini.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.